הפורום בסינון נתיב
-
מישהו יודע אם הפורום פתוח בנתיב?
חבר אמר לי שהוא מנסה להתחבר לפורום ממחשב עם חסימה של נתיב והוא לא מצליח, למה???
איך אפשר לפתוח את זה?הבנתי שמה שנטפרי עובדים כדי לסנן חלקית, נתיב פשוט מעדיפים לחסום וזהו...
(עיין כאן)
["החסרון של נתיב הוא, שיש אתרים שבאופן עקרוני יכולים להיות פתוחים חלקית, אך אינם נמצאים ברשימת האתרים המאושרים. ואת זה פתרו בנטפרי, ע"י שכל דף שאדם פותח, עובר סינון מיידי, ואם יש אפשרות לפתוח רק את חלקו, הרי שהם מסננים בגוף הדף, את הטקסטים או התמונות הבעייתיים"] -
מישהו יודע אם הפורום פתוח בנתיב?
חבר אמר לי שהוא מנסה להתחבר לפורום ממחשב עם חסימה של נתיב והוא לא מצליח, למה???
איך אפשר לפתוח את זה?הבנתי שמה שנטפרי עובדים כדי לסנן חלקית, נתיב פשוט מעדיפים לחסום וזהו...
(עיין כאן)
["החסרון של נתיב הוא, שיש אתרים שבאופן עקרוני יכולים להיות פתוחים חלקית, אך אינם נמצאים ברשימת האתרים המאושרים. ואת זה פתרו בנטפרי, ע"י שכל דף שאדם פותח, עובר סינון מיידי, ואם יש אפשרות לפתוח רק את חלקו, הרי שהם מסננים בגוף הדף, את הטקסטים או התמונות הבעייתיים"]@בנימין-לוריא יש לי חבר בנתיב וחסום לו.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות