גישה לאונקי באורגן E463
-
יש כניסה לאונקי, השאלה היא איך אני נכנס לתוך האונקי ובוחר משם מקצבים
-
@מעבד-צעיר לך יש מקצבים של האורגן הזה לתת לי?
ואולי אתה גם יכול לעזור לי בעניין הנ"ל? -
@מעבד-צעיר לך יש מקצבים של האורגן הזה לתת לי?
ואולי אתה גם יכול לעזור לי בעניין הנ"ל?@עולה-מן-הצללים
לא אין לי ותאמת כבר הרבה זמן שלא השתמשתי בזה אבל אם יהיה לי לזה מקצבים טובים זה יוכל להיות לי יותר שימושי -
@מעבד-צעיר לך יש מקצבים של האורגן הזה לתת לי?
ואולי אתה גם יכול לעזור לי בעניין הנ"ל?@עולה-מן-הצללים
תאמת מצאתי שיש דיון בפרוג בדיוק על הנושא פה, אולי זה יואכל לעזור
קישור לדיון בפרוג -
@עולה-מן-הצללים
תאמת מצאתי שיש דיון בפרוג בדיוק על הנושא פה, אולי זה יואכל לעזור
קישור לדיון בפרוגפוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות