דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. עין טובה 👏 | פידבקים, הארות והערות לשיריי המשתמשים

עין טובה 👏 | פידבקים, הארות והערות לשיריי המשתמשים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ספרות וכתיבה
1.2k פוסטים 127 כותבים 195.8k צפיות 20 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אריה 93

    @שבור-אור לא מוצא את המילים....
    כל כך עמוק, מעורר מחשבה, מחזק לתשובה, מחייב תגובה!
    יפהפה!
    https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/2261?_=1684955538873

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #352

    @אריה-93 השיר שלך כל כך נכון
    וכל כך יפה
    כל השירים שלך אחד אחד מטורפים
    תמשיך ככה
    מחכה לעוד

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • הראל 1ה מנותק
      הראל 1ה מנותק
      הראל 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #353

      @תמר החיה בסרט
      גם לי יש מחר חוץ שיר אלוף התחברתי לכל מילה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • איסתרק 0א מנותק
        איסתרק 0א מנותק
        איסתרק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #354

        @הראל-1 https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/2262
        ממש יפה. עמוק מהלב אמיתי. וגלוי.
        מזדהה איתך מאוד, הערכה היא צורך בסיסי שה' טבע בנו, וגם הצורך לשתף.
        לפעמים אנו צריכים לדעת לטפוח לעצמנו על השכם...
        לפרגן לעצמנו ולשמוח בחלקנו, ומי יודע אולי יום יבוא ויתגשמו חלומותינו?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • איסתרק 0א מנותק
          איסתרק 0א מנותק
          איסתרק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #355

          @אריה-93 https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/2243

          מסר אדיר.
          כי היום חינוך- זה רק באהבה.
          בכל מצב אהבה,
          ואין סוף אהבה.
          אגב וזה גם לאבא....

          B תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מא1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
            #356

            @שריוש
            מיוחד,
            אהבתי ממש!
            כל כך נכון...
            קצר וקולע!!
            👍 👍 👍

            יש לך כנפי ברזל---
            https://miktzav.com/post/242670

            משפט לחיים-💕
            "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
            ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

            שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ מא1

              @שריוש
              מיוחד,
              אהבתי ממש!
              כל כך נכון...
              קצר וקולע!!
              👍 👍 👍

              יש לך כנפי ברזל---
              https://miktzav.com/post/242670

              שריושש מנותק
              שריושש מנותק
              שריוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #357

              @מא1
              תודה איזה כיף
              לשמוע תודה רבה!
              ובכלל השירים שלך
              כל שיר שלך מיוחד פשוט מוכשרת!

              אפילו הכוכבים
              צריכים חשכה,
              כדי לזרוח.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                #358

                @אריה-93 https://miktzav.com/post/243322

                אמאלה! בא לי לתלות את זה על המקרר בבית........ ההלחמה בין הכתר-לכתם.... מטורף!!!

                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • התאומהה מנותק
                  התאומהה מנותק
                  התאומה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #359

                  @איסתרק-0 השיר שלך מהמם!!!! ממש התחברתי אליו!!!

                  במיוחד את השורות האלו, מכירה אותן מידי טוב....
                  כמהה לפרוץ, לכתוב, לשטוף,
                  להלביש גליה מילים שישאום הרחק מן החוף.
                  גלים שישטפו את העיר בכוחם,
                  מילים שישתפו בסודותיי את העולם.
                  ואז גם ההמשך ה' שפתי תפתח וכו'

                  איסתרק 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • איסתרק 0א איסתרק 0

                    @אריה-93 https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/2243

                    מסר אדיר.
                    כי היום חינוך- זה רק באהבה.
                    בכל מצב אהבה,
                    ואין סוף אהבה.
                    אגב וזה גם לאבא....

                    B מנותק
                    B מנותק
                    BINYAMIN OFFICIAL
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #360

                    @איסתרק-0 מילים עם אמת
                    מילים שמשקפות כישרון ענק
                    תמשיך עם זה
                    ממש אהבתי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #361

                      @כמה-קל-להיכנע
                      ריסקת אותי!! 💔💔
                      מרגישים תזעקה שלך, את הלב. תהיי חזקה נשמה.
                      מי שמשתוקק, רוצה ומאמין עד הסוף -בסוף מגיע, ויחלוף הכלל...

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • B מנותק
                        B מנותק
                        BINYAMIN OFFICIAL
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #362

                        @כמה-קל-להיכנע
                        מילים מאלפות פשוט לראות רגש שנשפך על המסך
                        👍 👍 👍 👍

                        כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • B BINYAMIN OFFICIAL

                          @כמה-קל-להיכנע
                          מילים מאלפות פשוט לראות רגש שנשפך על המסך
                          👍 👍 👍 👍

                          כ מנותק
                          כ מנותק
                          כמה קל להיכנע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #363

                          @BINYAMIN-OFFICIAL תודהה🙏❣️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                            @כמה-קל-להיכנע
                            ריסקת אותי!! 💔💔
                            מרגישים תזעקה שלך, את הלב. תהיי חזקה נשמה.
                            מי שמשתוקק, רוצה ומאמין עד הסוף -בסוף מגיע, ויחלוף הכלל...

                            כ מנותק
                            כ מנותק
                            כמה קל להיכנע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #364

                            @פונץ-בננה תודהה אין עליך שהשם ישמח אותך❣️🙏

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • התאומהה התאומה

                              @איסתרק-0 השיר שלך מהמם!!!! ממש התחברתי אליו!!!

                              במיוחד את השורות האלו, מכירה אותן מידי טוב....
                              כמהה לפרוץ, לכתוב, לשטוף,
                              להלביש גליה מילים שישאום הרחק מן החוף.
                              גלים שישטפו את העיר בכוחם,
                              מילים שישתפו בסודותיי את העולם.
                              ואז גם ההמשך ה' שפתי תפתח וכו'

                              איסתרק 0א מנותק
                              איסתרק 0א מנותק
                              איסתרק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #365

                              @התאומה ן @BINYAMIN-OFFICIAL תודה רבה על הפרגון. אני שמח שהכתיבה שלי מצליחה לגעת.
                              אשמח אם תתנו את ביקורתכם לשיר שלי כאן- https://miktzav.com/topic/9617/%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%A9%D7%94%D7%9C%D7%97%D7%A0%D7%AA%D7%99/19?_=1685519248664

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • איסתרק 0א מנותק
                                איסתרק 0א מנותק
                                איסתרק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #366

                                @אריה-93 בדיוק חשבתי להיות מקורי ולקחת את הנושא של כתם לידה לעניין של ירידת הנשמה לעולם....
                                ופתאום אני מגלה שכתבת על זה שיר מושלם...😒
                                ונראה לי שלהתחרות בך זה לא חכם..🤔

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • איסתרק 0א מנותק
                                  איסתרק 0א מנותק
                                  איסתרק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #367

                                  @מיתר השיר יפהפה
                                  ו- @אייצ-ית לי השיר ממש הזכיר את עוזיה צדוק - "מחכה"
                                  "וזה יבוא אתה תראה הידיים הקפוצות יתארכו" וכו' וכו'
                                  https://www.prog.co.il/threads/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9C%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D.192901/page-212

                                  מיתרמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • איסתרק 0א איסתרק 0

                                    @מיתר השיר יפהפה
                                    ו- @אייצ-ית לי השיר ממש הזכיר את עוזיה צדוק - "מחכה"
                                    "וזה יבוא אתה תראה הידיים הקפוצות יתארכו" וכו' וכו'
                                    https://www.prog.co.il/threads/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9C%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D.192901/page-212

                                    מיתרמ מנותק
                                    מיתרמ מנותק
                                    מיתר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #368

                                    @איסתרק-0 אמר בעין טובה 👏 | פידבקים, הארות והערות לשיריי המשתמשים:

                                    @מיתר השיר יפהפה

                                    תודה

                                    ו- @אייצ-ית לי השיר ממש הזכיר את עוזיה צדוק - "מחכה"
                                    "וזה יבוא אתה תראה הידיים הקפוצות יתארכו" וכו' וכו'
                                    https://www.prog.co.il/threads/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9C%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D.192901/page-212

                                    יש סיכוי. תכלס' הרבה שירים אנחנו כותבים בלי לשים לב על טקסטים שאנחנו אוהבים, ואגב זה שיר מהפרויקט של עידן רייכל

                                    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
                                      #369

                                      @המחבל-המחופש
                                      ואו שיר ממש יפה
                                      את אלופה

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • הראל 1ה הראל 1

                                        @המחבל-המחופש
                                        ואו שיר ממש יפה
                                        את אלופה

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                        #370

                                        @הראל-1 וואלה תודה 👍 👍 👍
                                        ניסתי פעם ראשונה כניראה עבד

                                        אני בת

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                          @הראל-1 וואלה תודה 👍 👍 👍
                                          ניסתי פעם ראשונה כניראה עבד

                                          אני בת

                                          B מנותק
                                          B מנותק
                                          BINYAMIN OFFICIAL
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #371

                                          @המחבל-המחופש ממש יפה סגנון כתיבה מהמם
                                          רואים שיש פה מקצוען שהולך להשתפשף ולהעיף אותנו
                                          בהצלחה בהמשך הדרך👍 👍

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול