אילתור חמוד - אשמח לחוות דעת
-
b1a1cee9-85aa-482d-9b8f-7f45c3316c97-אילתור.mp3
אשמח לחוות דעת שלכם (חוות דעת אמיתית בלבד, כמובן שזה לא איזה משהו מקצועי, אבל תגידו אם זה חמוד או לא) -
b1a1cee9-85aa-482d-9b8f-7f45c3316c97-אילתור.mp3
אשמח לחוות דעת שלכם (חוות דעת אמיתית בלבד, כמובן שזה לא איזה משהו מקצועי, אבל תגידו אם זה חמוד או לא)@יהודה-n ממש 'חמוד'.... (כמו שכתבת...)
מעניין אותי איך עשית את זה, בקיובייס?זה דקת אילתור עם חשמל וסנר, - (זה מה שאני אומר כי אני לא יודע מה זה הצליל הזה שדפק בקצב....)
בלי איזו מטרה מסוימת, לפי מה שהבנתי.
ואם כך זה סבבה לגמרי.אבל יש קטע שפחות אהבתי, - שהיו מקומות שהיה קצב לא מסודר.
נניח יש שני 'דפיקות', אז אח''כ יש שלוש, ואז אחד. כאילו, המרווחים בין דפיקה לדפיקה מצויינים.
אבל היה יותר הולך למשל, שתיים, שלוש, שתיים.זה לפי דעתי העניה....
עלה והצלח.
-
b1a1cee9-85aa-482d-9b8f-7f45c3316c97-אילתור.mp3
אשמח לחוות דעת שלכם (חוות דעת אמיתית בלבד, כמובן שזה לא איזה משהו מקצועי, אבל תגידו אם זה חמוד או לא) -
ממש יפה||ואווו אתה אלוף||
-
וואו אתה באמת תותח!!
-
b1a1cee9-85aa-482d-9b8f-7f45c3316c97-אילתור.mp3
אשמח לחוות דעת שלכם (חוות דעת אמיתית בלבד, כמובן שזה לא איזה משהו מקצועי, אבל תגידו אם זה חמוד או לא)@יהודה-n
מה שלא @אולפניסט-ברמה כתב מדוייק.
זה חמוד. אבל לדעתי הייתה צריך לפרק לערוצים ולהשאיר את כולם עד הסוף. לא לתת לכל ערוץ שניה או שתיים, לצרף ערוץ נוסף בכל 10 שניות ולתת לקצב יותר הבנה ובסיס על אקורדים מסוימים ספציפים.
תנסה לבנות מהלך כזה שמבוסס על אקורדים שפוטים של יצירה או שיר, ובנוסף תשאיר את כל הערוצים עד לסיום הקטע. -
b1a1cee9-85aa-482d-9b8f-7f45c3316c97-אילתור.mp3
אשמח לחוות דעת שלכם (חוות דעת אמיתית בלבד, כמובן שזה לא איזה משהו מקצועי, אבל תגידו אם זה חמוד או לא) -
b1a1cee9-85aa-482d-9b8f-7f45c3316c97-אילתור.mp3
אשמח לחוות דעת שלכם (חוות דעת אמיתית בלבד, כמובן שזה לא איזה משהו מקצועי, אבל תגידו אם זה חמוד או לא)@יהודה-n זה חמוד מאוד!!
(כאחד שמאלתר לארוחת בוקר צהרים וערב...)
רק דבר אחד הפריע לי ש:
א. הסאונדים לא טובים בפסנתר והמריבה לא נשמעים אמיתיים... וזה מאוד הורס את זה...
ב. לא כ"כ הבנתי את העיקרון של האלתור הזה אבל אני מבין שזה אלתור ראשון שלך נכון? א"כ אתה בדרך הנכונה...
אם אתה רוצה להיכנס לכל העולם הזה של הפקות מוסיקליות או אפילו סתם בשביל לאלתר אני ימליץ לך להשתמש בFL Studio 20 זה התוכנה שאני התחלתי ואני נהנה ממנה עד הגג!
אם אתה מרגיש שזה גדול עליך תוכנה כזאת אתה יכול להתחיל עם זה זה אתר אונליין על אותו עיקרון כמו שאתה השתמשת בו אבל הוא יותר נורמלי....
בהצלחה!! -
b1a1cee9-85aa-482d-9b8f-7f45c3316c97-אילתור.mp3
אשמח לחוות דעת שלכם (חוות דעת אמיתית בלבד, כמובן שזה לא איזה משהו מקצועי, אבל תגידו אם זה חמוד או לא)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות