דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. ספרות מקצועית
  4. חיבור | אין אסון, יש אסונינו🖤

חיבור | אין אסון, יש אסונינו🖤

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ספרות מקצועית
4 פוסטים 2 כותבים 348 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר מנותק
    רבקהר מנותק
    רבקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יושבת לי בצד, העט בידיי,
    רוצה לכתוב אבל לא יוצא.
    הסבר טבעי, אין לי חבריי...
    מה שבטוח, כרגע אין נושא.

    אין נושא שיחזק, יעורר,
    יותר מכותרות כאב ושכול.
    אין אחד שיצליח לאתגר,
    בלהרטיט לב, לזעוק בקול.

    כי המציאות כואבת כל כך,
    והדמעות כבר מזמן סוררות.
    עוד ילדה, עוד אח שנלקח,
    אח, אחים, מאותן המשפחות.

    הם הלכו לחגוג,
    משפחה שלימה.
    לא שמו לב למחוג,
    ששעט בסערה.
     

    מחוג החיים,
    של אח יקר מזהב.
    תקתק הרגעים,
    ניפץ חלומות לשבב.

    שבב זעיר, שקוף,
    איתו נשאב לקבר.
    בתכריכים הינו עטוף,
    בכי, שכול, אבדן ושבר.

    והם חזרו לביתם,
    כבר אין הם משפחה.
    נקטף בבת עינם,
    לעד תהא הרגל חצוייה.

    ולכן בדיוק, איני מוצאת נושא,
    מספיק גדול, שיכיל ויבכה.
    אכזרית קצת, כלפיי הבורא,
    כי הכל לטובה, אבל קשה.

    קשה לי לשבת בחיבוק ידיים,
    ורק למרר באסונם באבל.
    נמאס לי רק לצרוח לשמיים,
    כי גם אני אשמה בקרע החבל.


    עם ישראל, הרי אחים,
    אין אבדן יש אבדנינו.
    בואו כבר נהייה אחים,
    שכבר יבוא ויגאלינו.

    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
    29
    • S shoval התייחס לנושא זה ב
    • רבקהר רבקה

      יושבת לי בצד, העט בידיי,
      רוצה לכתוב אבל לא יוצא.
      הסבר טבעי, אין לי חבריי...
      מה שבטוח, כרגע אין נושא.

      אין נושא שיחזק, יעורר,
      יותר מכותרות כאב ושכול.
      אין אחד שיצליח לאתגר,
      בלהרטיט לב, לזעוק בקול.

      כי המציאות כואבת כל כך,
      והדמעות כבר מזמן סוררות.
      עוד ילדה, עוד אח שנלקח,
      אח, אחים, מאותן המשפחות.

      הם הלכו לחגוג,
      משפחה שלימה.
      לא שמו לב למחוג,
      ששעט בסערה.
       

      מחוג החיים,
      של אח יקר מזהב.
      תקתק הרגעים,
      ניפץ חלומות לשבב.

      שבב זעיר, שקוף,
      איתו נשאב לקבר.
      בתכריכים הינו עטוף,
      בכי, שכול, אבדן ושבר.

      והם חזרו לביתם,
      כבר אין הם משפחה.
      נקטף בבת עינם,
      לעד תהא הרגל חצוייה.

      ולכן בדיוק, איני מוצאת נושא,
      מספיק גדול, שיכיל ויבכה.
      אכזרית קצת, כלפיי הבורא,
      כי הכל לטובה, אבל קשה.

      קשה לי לשבת בחיבוק ידיים,
      ורק למרר באסונם באבל.
      נמאס לי רק לצרוח לשמיים,
      כי גם אני אשמה בקרע החבל.


      עם ישראל, הרי אחים,
      אין אבדן יש אבדנינו.
      בואו כבר נהייה אחים,
      שכבר יבוא ויגאלינו.

      טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @רבקה דווקא בתקופה הזאת עם כל הרפורמה והפגנות, ימין או שמאל. פיגוע או טילים, חדירת מחבלים או הצפה בדרום. תקופה שכל עם ישראל מפולגים עד כדי מוות אבל האסונות נשלחים משמיים להוכיח לנו את כל מה שאת מעבירה פה בשיר אחד קטן, אנחנו אחים, כל אחד יכול להיפגע לא משנה אם זה ימין או שמאל דתי או לא ספרדי או ליטאי או חסידי, כולנו אחים ודיי.
      שיר כל כך עמו מבחינת מסר למרות שלכאורה הוא נכתב בכלום, בלי נושא או רעיון. סתם מה שהלב מעלה באותו רגע, אני צודק?

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • טיטוט טיטו

        @רבקה דווקא בתקופה הזאת עם כל הרפורמה והפגנות, ימין או שמאל. פיגוע או טילים, חדירת מחבלים או הצפה בדרום. תקופה שכל עם ישראל מפולגים עד כדי מוות אבל האסונות נשלחים משמיים להוכיח לנו את כל מה שאת מעבירה פה בשיר אחד קטן, אנחנו אחים, כל אחד יכול להיפגע לא משנה אם זה ימין או שמאל דתי או לא ספרדי או ליטאי או חסידי, כולנו אחים ודיי.
        שיר כל כך עמו מבחינת מסר למרות שלכאורה הוא נכתב בכלום, בלי נושא או רעיון. סתם מה שהלב מעלה באותו רגע, אני צודק?

        רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @טיטו אמר בחיבור | אין אסון, יש אסונינו🖤:

        שיר כל כך עמו מבחינת מסר למרות שלכאורה הוא נכתב בכלום, בלי נושא או רעיון. סתם מה שהלב מעלה באותו רגע, אני צודק?

        בהחלט.
        מה שהלב העלה באותו הרגע.
        רק שאין דבר כזה שיר בלי רעיון, פואנטה.
        והפואנטה שלי הייתה בשיר הנ"ל, להעביר את עצם זה שאנחנו כולנו צריכים להתאחד, לא משנה מה. כי אם לא - האסונות עוד ימשיכו להגיע, וכולנו אשמים בהם, ללא יוצא מין הכלל.

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • רבקהר רבקה

          @טיטו אמר בחיבור | אין אסון, יש אסונינו🖤:

          שיר כל כך עמו מבחינת מסר למרות שלכאורה הוא נכתב בכלום, בלי נושא או רעיון. סתם מה שהלב מעלה באותו רגע, אני צודק?

          בהחלט.
          מה שהלב העלה באותו הרגע.
          רק שאין דבר כזה שיר בלי רעיון, פואנטה.
          והפואנטה שלי הייתה בשיר הנ"ל, להעביר את עצם זה שאנחנו כולנו צריכים להתאחד, לא משנה מה. כי אם לא - האסונות עוד ימשיכו להגיע, וכולנו אשמים בהם, ללא יוצא מין הכלל.

          טיטוט מנותק
          טיטוט מנותק
          טיטו
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @רבקה ברור לי שזה המסר, זה מועבר חד מכדי לפספס. התכוונתי רעיון ראשוני שממנו התילת לכתוב.

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע עוד אחת התייחס לנושא זה ב

          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

          הרשמה התחברות
          תגובה
          • תגובה כנושא
          התחברו כדי לפרסם תגובה
          • מהישן לחדש
          • מהחדש לישן
          • הכי הרבה הצבעות


          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • דף הבית
          • לא נקרא 0
          • פוסטים אחרונים
          • לא נפתר
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • שליחת פנייה לניהול