קאבר נחמד (לא מקצועי) - ווקאלי
-
לאור כל הבלגן והשנאה המשתוללת ברחובות, הפגנות וכו'
כתבתי שיר שיושב מצוין על השיר 'ימה' של בני פרידמן
הקאבר שלפניכם, זה בסה''כ הקלטה פשוטה במחשב שלי - וזה ווקאלי לחלוטין
אשמח לחוות דעת על הרעיון (לא על ההקלטה, והקול שלי, כי אם האמצעים העומדים לרשותי, א''א לצפות להגיע לתוצאה כמו בקאבר רגיל שמוקלט באולפן)
https://send.magicode.me/send-file/file/bf826d105*****3222e053b7a108d3fb53e7e7bc60585/view -
לאור כל הבלגן והשנאה המשתוללת ברחובות, הפגנות וכו'
כתבתי שיר שיושב מצוין על השיר 'ימה' של בני פרידמן
הקאבר שלפניכם, זה בסה''כ הקלטה פשוטה במחשב שלי - וזה ווקאלי לחלוטין
אשמח לחוות דעת על הרעיון (לא על ההקלטה, והקול שלי, כי אם האמצעים העומדים לרשותי, א''א לצפות להגיע לתוצאה כמו בקאבר רגיל שמוקלט באולפן)
https://send.magicode.me/send-file/file/bf826d105*****3222e053b7a108d3fb53e7e7bc60585/view -
לאור כל הבלגן והשנאה המשתוללת ברחובות, הפגנות וכו'
כתבתי שיר שיושב מצוין על השיר 'ימה' של בני פרידמן
הקאבר שלפניכם, זה בסה''כ הקלטה פשוטה במחשב שלי - וזה ווקאלי לחלוטין
אשמח לחוות דעת על הרעיון (לא על ההקלטה, והקול שלי, כי אם האמצעים העומדים לרשותי, א''א לצפות להגיע לתוצאה כמו בקאבר רגיל שמוקלט באולפן)
https://send.magicode.me/send-file/file/bf826d105*****3222e053b7a108d3fb53e7e7bc60585/view -
לאור כל הבלגן והשנאה המשתוללת ברחובות, הפגנות וכו'
כתבתי שיר שיושב מצוין על השיר 'ימה' של בני פרידמן
הקאבר שלפניכם, זה בסה''כ הקלטה פשוטה במחשב שלי - וזה ווקאלי לחלוטין
אשמח לחוות דעת על הרעיון (לא על ההקלטה, והקול שלי, כי אם האמצעים העומדים לרשותי, א''א לצפות להגיע לתוצאה כמו בקאבר רגיל שמוקלט באולפן)
https://send.magicode.me/send-file/file/bf826d105*****3222e053b7a108d3fb53e7e7bc60585/view -
לאור כל הבלגן והשנאה המשתוללת ברחובות, הפגנות וכו'
כתבתי שיר שיושב מצוין על השיר 'ימה' של בני פרידמן
הקאבר שלפניכם, זה בסה''כ הקלטה פשוטה במחשב שלי - וזה ווקאלי לחלוטין
אשמח לחוות דעת על הרעיון (לא על ההקלטה, והקול שלי, כי אם האמצעים העומדים לרשותי, א''א לצפות להגיע לתוצאה כמו בקאבר רגיל שמוקלט באולפן)
https://send.magicode.me/send-file/file/bf826d105*****3222e053b7a108d3fb53e7e7bc60585/view@יהודה-n טוב מאוד יושב ממש טוב על המילים
-
@חכם_בלילה לך בחינם

-
לאור כל הבלגן והשנאה המשתוללת ברחובות, הפגנות וכו'
כתבתי שיר שיושב מצוין על השיר 'ימה' של בני פרידמן
הקאבר שלפניכם, זה בסה''כ הקלטה פשוטה במחשב שלי - וזה ווקאלי לחלוטין
אשמח לחוות דעת על הרעיון (לא על ההקלטה, והקול שלי, כי אם האמצעים העומדים לרשותי, א''א לצפות להגיע לתוצאה כמו בקאבר רגיל שמוקלט באולפן)
https://send.magicode.me/send-file/file/bf826d105*****3222e053b7a108d3fb53e7e7bc60585/view@יהודה-n לא הבנתי על מה צריך לתת חוות דעת אם זה לא על הקול, וההקלטה?!
הפזמון והבית בערך אותם מילים, וזה חייב שינוי.
בתחילת הפזמון. ''למה למה למה, למה מלחמה.'' למה למה למה, למה מלחמה''.
לא הייתי עושה את זה פעמיים שחוזרים על עצמם. אלא בפעם השניה הייתי עושה משהו אחר.לדוגמא: ''למה למה למה, למה מלחמה, למה למה למה, הריב והשנאה''. או ''למה למה למה, אין אחדות ואהבה''.
מבין לא מבין?!
אבל חוץ מזה, פחות או יותר.... הרעיון נחמד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

