דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. קובי ברומר!!!!

קובי ברומר!!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.6k פוסטים 258 כותבים 307.0k צפיות 53 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד מנותק
    ד מנותק
    דינה 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1093

    השיר כבר יצא, כתוב ביוטיוב לפני 27 דקות

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד דינה 2

      השיר כבר יצא, כתוב ביוטיוב לפני 27 דקות

      א מנותק
      א מנותק
      אולפניסט ברמה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1094

      @דינה-2 לא ראיתי עכשיו

      ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1095

        למי שרוצה את השיר:
        פארויס I קובי ברומר 💝 Faroys I Kobi Brummer.mp3

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אני פנתרה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני פנתרה
          #1096
          פוסט זה נמחק!
          חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אני פנתרה

            פוסט זה נמחק!

            חצי הכוס המלאהח מנותק
            חצי הכוס המלאהח מנותק
            חצי הכוס המלאה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חצי הכוס המלאה
            #1097

            @אני-פנתרה כן, להעלות במג'יקוד
            עריכה
            את כותבת בגוגל מג'יקוד, גוררת את מה שאת רוצה להעלות לשטח האפור ואז נהיה לך קישור, את מעתיקה אותו לדף חדש ותוקעת לו כמה כוכביות באמצע
            בעיקרון לא כותבים את זה כאן אלא בשאלות😊 😊
            בהצלחה

            א 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א אולפניסט ברמה

              @חובבת-מוזיקה-צעירה
              השיר עדיין לא ייצא, לפי מה שאני יודע......
              זה אמור לצאת היום או מחר...

              וקראים לשיר ''פארויס''

              שיר מגנייייייייייייב.

              יש שם בסוף ראפ חמוד כזה, שכמעט בטוח שבני הורביץ הלחין את זה.

              שיר ממכר.... מומלץ.

              א מנותק
              א מנותק
              איש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1098

              @אולפניסט-ברמה מילים ולחן קובי ברומר
              כך כתוב ביוטיוב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                @אני-פנתרה כן, להעלות במג'יקוד
                עריכה
                את כותבת בגוגל מג'יקוד, גוררת את מה שאת רוצה להעלות לשטח האפור ואז נהיה לך קישור, את מעתיקה אותו לדף חדש ותוקעת לו כמה כוכביות באמצע
                בעיקרון לא כותבים את זה כאן אלא בשאלות😊 😊
                בהצלחה

                א מנותק
                א מנותק
                אני פנתרה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1099

                @חצי-הכוס-המלאה אמר בקובי ברומר!!!!:

                @אני-פנתרה כן, להעלות במג'יקוד

                @חצי-הכוס-המלאה מה זאת אומרת מג'יקוד ?
                וכן אשמח לדעת איך אני עושה לעצמי תמונה בפרופיל כמו @בנות-ברק לדוגמא ?
                שכשנכנסים לדף שלה הפרטי יש כזאת תמונת מסך כזאת,

                חצי הכוס המלאהח בנות ברקב 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  הודיה 1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1100

                  את המילים והלחן כתב קובי ברומר יחד עם אהרלה נחשוני שגם חתום על ההפקה המוזיקלית
                  מילים ולחן: קובי ברומר ואהרלה נחשוני
                  מתוך היוטיוב

                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1101

                    וואו איזה שיר משוגעעעע
                    הוא הולך להיות להיט!!!!

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                      @אני-פנתרה כן, להעלות במג'יקוד
                      עריכה
                      את כותבת בגוגל מג'יקוד, גוררת את מה שאת רוצה להעלות לשטח האפור ואז נהיה לך קישור, את מעתיקה אותו לדף חדש ותוקעת לו כמה כוכביות באמצע
                      בעיקרון לא כותבים את זה כאן אלא בשאלות😊 😊
                      בהצלחה

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אני פנתרה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני פנתרה
                      #1102

                      @חצי-הכוס-המלאה אמר בקובי ברומר!!!!:

                      @אני-פנתרה כן, להעלות במג'יקוד
                      עריכה
                      את כותבת בגוגל מג'יקוד, גוררת את מה שאת רוצה להעלות לשטח האפור ואז נהיה לך קישור, את מעתיקה אותו לדף חדש ותוקעת לו כמה כוכביות באמצע
                      בעיקרון לא כותבים את זה כאן אלא בשאלות😊 😊
                      בהצלחה

                      @חצי-הכוס-המלאה סבבה, רק עם יש לי שאלות איפה אמרת שאני יכולה לשאול ?
                      איפה זה שאלות יש איזה קישור או משהו ?
                      בכל אופן המון תודות

                      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • chagit03C chagit03

                        וואו איזה שיר משוגעעעע
                        הוא הולך להיות להיט!!!!

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דינה 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1103

                        @chagit03
                        נשמע שמנחם טוקר התלהב עליו וזה אומר המון.....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אני פנתרה

                          @חצי-הכוס-המלאה אמר בקובי ברומר!!!!:

                          @אני-פנתרה כן, להעלות במג'יקוד

                          @חצי-הכוס-המלאה מה זאת אומרת מג'יקוד ?
                          וכן אשמח לדעת איך אני עושה לעצמי תמונה בפרופיל כמו @בנות-ברק לדוגמא ?
                          שכשנכנסים לדף שלה הפרטי יש כזאת תמונת מסך כזאת,

                          חצי הכוס המלאהח מנותק
                          חצי הכוס המלאהח מנותק
                          חצי הכוס המלאה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1104

                          @אני-פנתרה https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1684065546627
                          פה...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1105

                            יש לזה קליפ??

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אני פנתרה

                              @חצי-הכוס-המלאה אמר בקובי ברומר!!!!:

                              @אני-פנתרה כן, להעלות במג'יקוד
                              עריכה
                              את כותבת בגוגל מג'יקוד, גוררת את מה שאת רוצה להעלות לשטח האפור ואז נהיה לך קישור, את מעתיקה אותו לדף חדש ותוקעת לו כמה כוכביות באמצע
                              בעיקרון לא כותבים את זה כאן אלא בשאלות😊 😊
                              בהצלחה

                              @חצי-הכוס-המלאה סבבה, רק עם יש לי שאלות איפה אמרת שאני יכולה לשאול ?
                              איפה זה שאלות יש איזה קישור או משהו ?
                              בכל אופן המון תודות

                              chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1106

                              @אני-פנתרה אני ממליצה לך לקרוא את כל המדריכים שיש בפרופיל של @שמעון-2
                              ולגבי שאלות תשאלי בנושא הזה:
                              https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/9295?_=1683751370500
                              וכדי שלא יהיה פה ספאם תמחקי את הפוסטים האחרונים....

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אני פנתרה

                                @חצי-הכוס-המלאה אמר בקובי ברומר!!!!:

                                @אני-פנתרה כן, להעלות במג'יקוד

                                @חצי-הכוס-המלאה מה זאת אומרת מג'יקוד ?
                                וכן אשמח לדעת איך אני עושה לעצמי תמונה בפרופיל כמו @בנות-ברק לדוגמא ?
                                שכשנכנסים לדף שלה הפרטי יש כזאת תמונת מסך כזאת,

                                בנות ברקב מנותק
                                בנות ברקב מנותק
                                בנות ברק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנות ברק
                                #1107

                                @אני-פנתרה אמר בקובי ברומר!!!!:

                                @חצי-הכוס-המלאה אמר בקובי ברומר!!!!:

                                @אני-פנתרה כן, להעלות במג'יקוד

                                @חצי-הכוס-המלאה מה זאת אומרת מג'יקוד ?
                                וכן אשמח לדעת איך אני עושה לעצמי תמונה בפרופיל כמו @בנות-ברק לדוגמא ?
                                שכשנכנסים לדף שלה הפרטי יש כזאת תמונת מסך כזאת,

                                @אני-פנתרה 👍 מוותרת על הפרסומת של הפרופיל שלי
                                לא בא'לי שתעשי על זה רעש
                                בכל אופן שימי לב שאלות שואלים רק בשרשור אנחנו שואלים צוות ההנהלה הפיקוח או המשתמשים ישיבו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הדריה הדרי

                                  יש לזה קליפ??

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דינה 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1108

                                  @הדרי
                                  לא זה בלי קליפ, יש את הקליפ מילים הקבוע והמוכר של קובי...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • chagit03C chagit03

                                    למי שרוצה את השיר:
                                    פארויס I קובי ברומר 💝 Faroys I Kobi Brummer.mp3

                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1109

                                    @chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:

                                    למי שרוצה את השיר:
                                    פארויס I קובי ברומר 💝 Faroys I Kobi Brummer.mp3

                                    שמעתי במקרה את השיר ברדיו בזמן אויר
                                    הייתי בטוח שזה שיר של איזה מאזין שמתחרה בתחרות של השירים לחתונות
                                    לא האמנתי שאמרו שזה ברונר עם נחשוני --אין לי מהלהגיד
                                    בטוח יהיה להיט

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילן פא אילן פ

                                      @chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:

                                      למי שרוצה את השיר:
                                      פארויס I קובי ברומר 💝 Faroys I Kobi Brummer.mp3

                                      שמעתי במקרה את השיר ברדיו בזמן אויר
                                      הייתי בטוח שזה שיר של איזה מאזין שמתחרה בתחרות של השירים לחתונות
                                      לא האמנתי שאמרו שזה ברונר עם נחשוני --אין לי מהלהגיד
                                      בטוח יהיה להיט

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הודיה 1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1110

                                      @אילן-פ אמר בקובי ברומר!!!!:

                                      @chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:

                                      למי שרוצה את השיר:
                                      פארויס I קובי ברומר 💝 Faroys I Kobi Brummer.mp3

                                      שמעתי במקרה את השיר ברדיו בזמן אויר
                                      הייתי בטוח שזה שיר של איזה מאזין שמתחרה בתחרות של השירים לחתונות
                                      לא האמנתי שאמרו שזה ברונר עם נחשוני --אין לי מהלהגיד
                                      בטוח יהיה להיט

                                      ברומר

                                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מרבמ מנותק
                                        מרבמ מנותק
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1111

                                        באיזה שפה המילה הזו?
                                        פָארוֺיְס?
                                        אפשר הסבר למילה?

                                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מרבמ מרב

                                          באיזה שפה המילה הזו?
                                          פָארוֺיְס?
                                          אפשר הסבר למילה?

                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                          #1112

                                          @מרב בעיקרון פארויס ביידיש זה 'ל-החוצה' או 'החוצה' משהו באזור.

                                          אה וגם יכול להיות 'קדימה' - שכנראה לזה התכוון המשורר.

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול