-
ואוווו איזה שיר מטורףף אמאלההההה
מה שהכי משגע אותי זה איך יש לאלחנן אלחדד כל פעם כאלה להיטים מטורפים
ואיך כל שיר לא דומה לשיר השני שהוא מלחין
אין על אלחנן אלחדד בעולם וכן על קובי
זה ממש לא נשמע כמו איזה הלחנה של אלחנן אלחדד וזה היופי של אלחנן אלוףף@יונתן-פ אמר בקובי ברומר!!!!:
איך כל שיר לא דומה לשיר השני שהוא מלחין
יש בחלקם דימיון אבל בסדר......
-
@יונתן-פ אמר בקובי ברומר!!!!:
איך כל שיר לא דומה לשיר השני שהוא מלחין
יש בחלקם דימיון אבל בסדר......
@המבין אמר בקובי ברומר!!!!:
יש בחלקם דימיון אבל בסדר......
יש מצב לפרט באיזה שירים יש דימיון
כי למשל בין שיר פשוט של משה קליין, לבין השיר של קובי ברומר אין קשר, וכן בין השיר רק אתה של נמואל הרוש, לבין השיר שלום של רפאל מלול
בקיצור אני לא מוצא כל כך קשר בין השירים -
אני לא מאמינה על עצמי כי בד"כ אני לא כזאת
אבל אני שומעת את השיר בלופים!!!
תקשיבו, זה שיר מדהים!!!! -
זה שיר מאוד יפה עם הרבה מסר
-
צלצול לפלפון-יהודי אף פעם לא לבד
(קרדיט-ניוזיק)
קובי_ברומר_-יהודי_אף_פעם_לא_לבד(צלצול).mp3 -
שיר מדהים ומהמם, תכנסו לאווירה של השיר, למילים פשוט מושלם
-
@יהודה-n אמר בקובי ברומר!!!!:
@חיימוב הוא לא כותב שיר
הוא זמר חתונות
(אבל אתה יכול לכתוב שיר ולשלוח לו)לא אמרתי יכתוב אלא שיבצע ואני מופתע שלא יצא שום שיר אחרי מה שקרה ברמות...
-
@חיימוב זה בדיוק מה שאמרתי
אין לא איך לבצע כל עוד שאתה או מישהו אחר לא שלח לו שיר כזה
כי הוא לא כותב שירים -
@יהודה-n אמר בקובי ברומר!!!!:
כזה קשה לבקש מאלחדד..
-
שיר ממש יפה
מה שתפס אותי בשיר הזה זה העיבוד
טירוףף
עוטף את השיר בצורה מושלמת
אהרלה נחשוני פשוט מוכשר על -
@חיימוב זה לא לבקש
זה לשלם 4 או 5 אלף לשיר
וזמרים לא מחפשים לשלם
(למה עד עכשיו קובי לא הוציא כלום במשך מלא זמן)@יהודה-n אמר בקובי ברומר!!!!:
@חיימוב זה לא לבקש
זה לשלם 4 או 5 אלף לשיר
וזמרים לא מחפשים לשלם
(למה עד עכשיו קובי לא הוציא כלום במשך מלא זמן)קודם כל כשמדובר בשיר על פיגוע ועוד מה שהיה ברמות זה בא מייד והכסף לא הבעי. וזה גם דוואת בדרך כלל
ולגבי מה שהוא לא הוציא הוא חיכה לטימנינג הנכון -
דווקא הפעם אהבתי את הקליפ מקום מאוד השראתי כזה מעניין איפה זה נראה שהוא נבנה לקליפ במיוחד.
-
@ברוריה אמר בקובי ברומר!!!!:
דווקא הפעם אהבתי את הקליפ מקום מאוד השראתי כזה מעניין איפה זה נראה שהוא נבנה לקליפ במיוחד.
קובי כזה היפראקטיבי שגם בקליפ הוא משתגע אין עליו!!!
איך לא נגמר לו האנרגיות?
והכי משגע איך לא נגמר לו הקול הוא שר כל חתונה, כל הופעה, כל שיר,והוא צועק??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



