דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. קובי ברומר!!!!

קובי ברומר!!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.6k פוסטים 258 כותבים 306.9k צפיות 53 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אניייי

    @כ-פ אני בנט פרי וכשאני מנסה דרך הקישור שעלתי עם הכוכביות-הוא החוסם לי-השאלה אם זה לי או לכולם...

    י מנותק
    י מנותק
    יהודה n
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה n
    #810

    @אניייי הורדת כוכביות ?

    מוזיקה זה כמו יין
    זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
    אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • H מנותק
      H מנותק
      hiush its me
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #811

      אני לא יודעת מה דעתכם אבל לדעתי זה השיר הכי טוב שלו שיצא אי פעם!!!
      פשוט אהבתי בטרוףףף!!! שיר מטורף עם מסר עוצמתי ושירה מרגשת שסוחפת
      פשוט הביא אותה שאפו!!!!!!

      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • H hiush its me

        אני לא יודעת מה דעתכם אבל לדעתי זה השיר הכי טוב שלו שיצא אי פעם!!!
        פשוט אהבתי בטרוףףף!!! שיר מטורף עם מסר עוצמתי ושירה מרגשת שסוחפת
        פשוט הביא אותה שאפו!!!!!!

        chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
        #812

        @hiush-its-me נכון זה שיר מדהים עם מסר מרגש ומטורף,אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי אבל אני צכה להתרגל לזה...
        אבל השיר שלו הכי יפה והי מטורףףף זה "כמה טוב ה"

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        המחבל המחופשה H י 3 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • א אניייי

          @יונתן-פ
          אני לא יודעת אבל לא אכפת לי לנסות...
          אם משהו יכול להעלות-כי נראה לי שזה לא טוב-או שתסבירו לי איך...
          https://send.magicode.me/send-file/*****file/2d39506bc28e8c0903ff7bfa3a76c97088c630ee/view

          א מנותק
          א מנותק
          אליהו הנביא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #813

          @אניייי תעלה בקישור כאן
          https://send.magicode.me/
          ולפני שאתה מעלה לפורום אתה נכנס לקישור תוקע כמה כוכביות ומי שמוריד ג"כ נכנס לקישור ואז עולה הודעה שזה חסום ואז מורידים את הכוכביות ואפשר להוריד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • chagit03C chagit03

            @hiush-its-me נכון זה שיר מדהים עם מסר מרגש ומטורף,אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי אבל אני צכה להתרגל לזה...
            אבל השיר שלו הכי יפה והי מטורףףף זה "כמה טוב ה"

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #814

            @chagit03 אני לא יודעת מה כולם התלהבו מהשיר
            שיר יפה בסדר יש שירים יותר יפים לא עפתי על זה
            וכנל בקליפ קליפ קלאס בלי שום חידוש רגיל
            לא עפתי לא הבנתי על מה כולם התלהבו
            סורי

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            chagit03C א יונתן פי 3 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • chagit03C chagit03

              @hiush-its-me נכון זה שיר מדהים עם מסר מרגש ומטורף,אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי אבל אני צכה להתרגל לזה...
              אבל השיר שלו הכי יפה והי מטורףףף זה "כמה טוב ה"

              H מנותק
              H מנותק
              hiush its me
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #815

              @chagit03
              הוא לא הפריד הוא פשוט שר יה יהודי אף פעם לא לבד (כמו מילת קישור כזאת... שימי לב תשמעי טוב...) ואני חושבת(לטעמי כמובן) שזה עבר את כמה טוב ה' אבל את יכולה לחלוק עלי...

              chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                @chagit03 אני לא יודעת מה כולם התלהבו מהשיר
                שיר יפה בסדר יש שירים יותר יפים לא עפתי על זה
                וכנל בקליפ קליפ קלאס בלי שום חידוש רגיל
                לא עפתי לא הבנתי על מה כולם התלהבו
                סורי

                chagit03C מנותק
                chagit03C מנותק
                chagit03
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                #816

                @המחבל-המחופש כולם עפו על זה בגלל המסר של המילים,סבבה גם אני אומרת טירוף של מסר אבל לא טירוף של שיר-הלחן לא מטורףףף כמו שעושים את זה ,שיר יפה ומחזק...

                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                (עדן מאירי)

                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                  @chagit03 אני לא יודעת מה כולם התלהבו מהשיר
                  שיר יפה בסדר יש שירים יותר יפים לא עפתי על זה
                  וכנל בקליפ קליפ קלאס בלי שום חידוש רגיל
                  לא עפתי לא הבנתי על מה כולם התלהבו
                  סורי

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אליהו הנביא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #817

                  @המחבל-המחופש
                  היום אנשים התחילו לעוף על שירים ישראלים
                  גם ים של דמעות נות{ס}י ליברמן קיבל הרבה ריגושים מחמאות והרבה עפים על השיר

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • chagit03C chagit03

                    @המחבל-המחופש כולם עפו על זה בגלל המסר של המילים,סבבה גם אני אומרת טירוף של מסר אבל לא טירוף של שיר-הלחן לא מטורףףף כמו שעושים את זה ,שיר יפה ומחזק...

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #818

                    @chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:

                    @המחבל-המחופש כולם מעפו על זה בגלל המסר של המילים,סבבה גם אני אומרת טירוף של מסר אבל לא טירוף של שיר-הלחן לא מטורףףף כמו שעושים את זה ,שיר יפה ומחזק...

                    גם ךא יותר מדי חיזק לא יודעת לא מתחברת
                    אולי ביגלל שזה קובי לא יודעת לא מתחברת לשירים שלו

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אליהו הנביא

                      @המחבל-המחופש
                      היום אנשים התחילו לעוף על שירים ישראלים
                      גם ים של דמעות נות{ס}י ליברמן קיבל הרבה ריגושים מחמאות והרבה עפים על השיר

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #819

                      @אליהו-הנביא אמר בקובי ברומר!!!!:

                      @המחבל-המחופש
                      היום אנשים התחילו לעוף על שירים ישראלים
                      גם ים של דמעות נות{ס}י ליברמן קיבל הרבה ריגושים מחמאות והרבה עפים על השיר

                      זה באמת שיר יםה הבנתי למה אהבו

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                        @אליהו-הנביא אמר בקובי ברומר!!!!:

                        @המחבל-המחופש
                        היום אנשים התחילו לעוף על שירים ישראלים
                        גם ים של דמעות נות{ס}י ליברמן קיבל הרבה ריגושים מחמאות והרבה עפים על השיר

                        זה באמת שיר יםה הבנתי למה אהבו

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אליהו הנביא
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליהו הנביא
                        #820

                        @המחבל-המחופש נראה לך שאני הבנתי אני פשוט [מנסה] להצדיק ולהבין אחרים {גם שאני לא מבין}

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • H hiush its me

                          @chagit03
                          הוא לא הפריד הוא פשוט שר יה יהודי אף פעם לא לבד (כמו מילת קישור כזאת... שימי לב תשמעי טוב...) ואני חושבת(לטעמי כמובן) שזה עבר את כמה טוב ה' אבל את יכולה לחלוק עלי...

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #821

                          @hiush-its-me אמר בקובי ברומר!!!!:

                          הוא לא הפריד הוא פשוט שר יה יהודי אף פעם לא לבד (כמו מילת קישור כזאת... שימי לב תשמעי טוב...) ו

                          שמעתי את זה והוא כע מפריד...תסתכלי על השפתיים שלו ותראי מה הוא אומר...

                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                          (עדן מאירי)

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אליהו הנביא

                            @המחבל-המחופש נראה לך שאני הבנתי אני פשוט [מנסה] להצדיק ולהבין אחרים {גם שאני לא מבין}

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #822

                            @אליהו-הנביא אמר בקובי ברומר!!!!:

                            @המחבל-המחופש נראה לך שאני הבנתי אני פשוט [מנסה] להצדיק ולהבין אחרים {גם שאני לא מבין}

                            מצוין זה טוב😝😝

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                              @chagit03 אני לא יודעת מה כולם התלהבו מהשיר
                              שיר יפה בסדר יש שירים יותר יפים לא עפתי על זה
                              וכנל בקליפ קליפ קלאס בלי שום חידוש רגיל
                              לא עפתי לא הבנתי על מה כולם התלהבו
                              סורי

                              יונתן פי מנותק
                              יונתן פי מנותק
                              יונתן פ
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
                              #823

                              @המחבל-המחופש אמר בקובי ברומר!!!!:

                              @chagit03 אני לא יודעת מה כולם התלהבו מהשיר
                              שיר יפה בסדר יש שירים יותר יפים לא עפתי על זה
                              וכנל בקליפ קליפ קלאס בלי שום חידוש רגיל
                              לא עפתי לא הבנתי על מה כולם התלהבו
                              סורי

                              לא יודע מה אתם חושבים לדעתי זה אחד השירים המטורפים שהוא הוציא זה עבר את כמה טוב ה'
                              יש שם מילים חזקות לחן אדיר עיבוד מטורףף מה חסר??

                              @chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:

                              אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי

                              ואני ממש מסכים זה טיפה הפריע לי, לא ממש, אבל בסה"כ שיר פיצוץ

                              כשאין אמונה אין תשובות!
                              כשיש אמונה אין שאלות!
                              חפץ חיים.

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • יונתן פי יונתן פ

                                @המחבל-המחופש אמר בקובי ברומר!!!!:

                                @chagit03 אני לא יודעת מה כולם התלהבו מהשיר
                                שיר יפה בסדר יש שירים יותר יפים לא עפתי על זה
                                וכנל בקליפ קליפ קלאס בלי שום חידוש רגיל
                                לא עפתי לא הבנתי על מה כולם התלהבו
                                סורי

                                לא יודע מה אתם חושבים לדעתי זה אחד השירים המטורפים שהוא הוציא זה עבר את כמה טוב ה'
                                יש שם מילים חזקות לחן אדיר עיבוד מטורףף מה חסר??

                                @chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:

                                אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי

                                ואני ממש מסכים זה טיפה הפריע לי, לא ממש, אבל בסה"כ שיר פיצוץ

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יהודה n
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #824

                                @יונתן-פ תגידו אתם רציניים ?
                                לדעתי כל האפקט של השיר והלחן זה ההפסק שהוא עשה (י---הודי)

                                מוזיקה זה כמו יין
                                זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מיאה ב.מ מנותק
                                  מיאה ב.מ מנותק
                                  מיאה ב.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #825

                                  תגידו גם אתם שמעתם את החישמול שיש במילה "כל" בשיר החדש לקראת הסוף?
                                  דווקא ממש הפתיע אותי שקובי שיש לו קול טוב השתמש בחישמול כדי לטשטש זיוף או צרידות,
                                  לא שזה מוריד מהערך של השיר בעיניי, אבל זמרים ברמה גבוה לא יצטרכו להשתמש באפקט הזה, הם אולי יעשו טייק חדש או לא יאריכו את השירה. תשימו אוזן על הקטע המצורף ומעניין אותי אם גם אתם שמתם לב לזה או שרק אותי זה הפתיע... 🤔

                                  קטע חישמול בקול של קובי.mp3

                                  "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                                  יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מיאה ב.מ מיאה ב.

                                    תגידו גם אתם שמעתם את החישמול שיש במילה "כל" בשיר החדש לקראת הסוף?
                                    דווקא ממש הפתיע אותי שקובי שיש לו קול טוב השתמש בחישמול כדי לטשטש זיוף או צרידות,
                                    לא שזה מוריד מהערך של השיר בעיניי, אבל זמרים ברמה גבוה לא יצטרכו להשתמש באפקט הזה, הם אולי יעשו טייק חדש או לא יאריכו את השירה. תשימו אוזן על הקטע המצורף ומעניין אותי אם גם אתם שמתם לב לזה או שרק אותי זה הפתיע... 🤔

                                    קטע חישמול בקול של קובי.mp3

                                    יונתן פי מנותק
                                    יונתן פי מנותק
                                    יונתן פ
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #826

                                    @מיאה-ב אמר בקובי ברומר!!!!:

                                    תגידו גם אתם שמעתם את החישמול שיש במילה "כל" בשיר החדש לקראת הסוף?
                                    דווקא ממש הפתיע אותי שקובי שיש לו קול טוב השתמש בחישמול כדי לטשטש זיוף או צרידות,
                                    לא שזה מוריד מהערך של השיר בעיניי, אבל זמרים ברמה גבוה לא יצטרכו להשתמש באפקט הזה, הם אולי יעשו טייק חדש או לא יאריכו את השירה. תשימו אוזן על הקטע המצורף ומעניין אותי אם גם אתם שמתם לב לזה או שרק אותי זה הפתיע... 🤔

                                    קטע חישמול בקול של קובי.mp3

                                    בדרך כלל אני מזהה קול חשמלי
                                    ודווקא בשיר הזה לא זיהתי קול חשמלי
                                    אבל אם אתם אומרים אני לא מתוכח

                                    כשאין אמונה אין תשובות!
                                    כשיש אמונה אין שאלות!
                                    חפץ חיים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • chagit03C chagit03

                                      @hiush-its-me אמר בקובי ברומר!!!!:

                                      הוא לא הפריד הוא פשוט שר יה יהודי אף פעם לא לבד (כמו מילת קישור כזאת... שימי לב תשמעי טוב...) ו

                                      שמעתי את זה והוא כע מפריד...תסתכלי על השפתיים שלו ותראי מה הוא אומר...

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יום מהמם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #827
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • chagit03C chagit03

                                        @hiush-its-me נכון זה שיר מדהים עם מסר מרגש ומטורף,אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי אבל אני צכה להתרגל לזה...
                                        אבל השיר שלו הכי יפה והי מטורףףף זה "כמה טוב ה"

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יום מהמם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #828

                                        @chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:

                                        @hiush-its-me נכון זה שיר מדהים עם מסר מרגש ומטורף,אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי אבל אני צכה להתרגל לזה...
                                        אבל השיר שלו הכי יפה והי מטורףףף זה "כמה טוב ה"

                                        הוא אומר יה- כן באנגלית ואז יהודי....
                                        שיא אהבתי

                                        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • י יום מהמם

                                          @chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:

                                          @hiush-its-me נכון זה שיר מדהים עם מסר מרגש ומטורף,אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי אבל אני צכה להתרגל לזה...
                                          אבל השיר שלו הכי יפה והי מטורףףף זה "כמה טוב ה"

                                          הוא אומר יה- כן באנגלית ואז יהודי....
                                          שיא אהבתי

                                          chagit03C מנותק
                                          chagit03C מנותק
                                          chagit03
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #829

                                          @יום-מהמם לקחתי את המילים מהיוטיוב:
                                          יהודי אף פעם לא לבד, יש לו את השם אחד
                                          שומע שקורא לו, מבקש נושא עינים
                                          יהודי עומד מעל הכל, מתגבר על כל מכשול
                                          ורק נוסק אל על גבוה לשמים
                                          יהודי אף פעם לא לבד, יהודי הוא לא לבד.

                                          הוא לא אומר יה באנגלית....

                                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                          (עדן מאירי)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול