-
@המחבל-המחופש כולם עפו על זה בגלל המסר של המילים,סבבה גם אני אומרת טירוף של מסר אבל לא טירוף של שיר-הלחן לא מטורףףף כמו שעושים את זה ,שיר יפה ומחזק...
@chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:
@המחבל-המחופש כולם מעפו על זה בגלל המסר של המילים,סבבה גם אני אומרת טירוף של מסר אבל לא טירוף של שיר-הלחן לא מטורףףף כמו שעושים את זה ,שיר יפה ומחזק...
גם ךא יותר מדי חיזק לא יודעת לא מתחברת
אולי ביגלל שזה קובי לא יודעת לא מתחברת לשירים שלו -
@המחבל-המחופש
היום אנשים התחילו לעוף על שירים ישראלים
גם ים של דמעות נות{ס}י ליברמן קיבל הרבה ריגושים מחמאות והרבה עפים על השיר@אליהו-הנביא אמר בקובי ברומר!!!!:
@המחבל-המחופש
היום אנשים התחילו לעוף על שירים ישראלים
גם ים של דמעות נות{ס}י ליברמן קיבל הרבה ריגושים מחמאות והרבה עפים על השירזה באמת שיר יםה הבנתי למה אהבו
-
@אליהו-הנביא אמר בקובי ברומר!!!!:
@המחבל-המחופש
היום אנשים התחילו לעוף על שירים ישראלים
גם ים של דמעות נות{ס}י ליברמן קיבל הרבה ריגושים מחמאות והרבה עפים על השירזה באמת שיר יםה הבנתי למה אהבו
@המחבל-המחופש נראה לך שאני הבנתי אני פשוט [מנסה] להצדיק ולהבין אחרים {גם שאני לא מבין}
-
@chagit03
הוא לא הפריד הוא פשוט שר יה יהודי אף פעם לא לבד (כמו מילת קישור כזאת... שימי לב תשמעי טוב...) ואני חושבת(לטעמי כמובן) שזה עבר את כמה טוב ה' אבל את יכולה לחלוק עלי...@hiush-its-me אמר בקובי ברומר!!!!:
הוא לא הפריד הוא פשוט שר יה יהודי אף פעם לא לבד (כמו מילת קישור כזאת... שימי לב תשמעי טוב...) ו
שמעתי את זה והוא כע מפריד...תסתכלי על השפתיים שלו ותראי מה הוא אומר...
-
@המחבל-המחופש נראה לך שאני הבנתי אני פשוט [מנסה] להצדיק ולהבין אחרים {גם שאני לא מבין}
@אליהו-הנביא אמר בקובי ברומר!!!!:
@המחבל-המחופש נראה לך שאני הבנתי אני פשוט [מנסה] להצדיק ולהבין אחרים {גם שאני לא מבין}
מצוין זה טוב


-
@chagit03 אני לא יודעת מה כולם התלהבו מהשיר
שיר יפה בסדר יש שירים יותר יפים לא עפתי על זה
וכנל בקליפ קליפ קלאס בלי שום חידוש רגיל
לא עפתי לא הבנתי על מה כולם התלהבו
סורי@המחבל-המחופש אמר בקובי ברומר!!!!:
@chagit03 אני לא יודעת מה כולם התלהבו מהשיר
שיר יפה בסדר יש שירים יותר יפים לא עפתי על זה
וכנל בקליפ קליפ קלאס בלי שום חידוש רגיל
לא עפתי לא הבנתי על מה כולם התלהבו
סורילא יודע מה אתם חושבים לדעתי זה אחד השירים המטורפים שהוא הוציא זה עבר את כמה טוב ה'
יש שם מילים חזקות לחן אדיר עיבוד מטורףף מה חסר??@chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:
אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי
ואני ממש מסכים זה טיפה הפריע לי, לא ממש, אבל בסה"כ שיר פיצוץ
-
@המחבל-המחופש אמר בקובי ברומר!!!!:
@chagit03 אני לא יודעת מה כולם התלהבו מהשיר
שיר יפה בסדר יש שירים יותר יפים לא עפתי על זה
וכנל בקליפ קליפ קלאס בלי שום חידוש רגיל
לא עפתי לא הבנתי על מה כולם התלהבו
סורילא יודע מה אתם חושבים לדעתי זה אחד השירים המטורפים שהוא הוציא זה עבר את כמה טוב ה'
יש שם מילים חזקות לחן אדיר עיבוד מטורףף מה חסר??@chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:
אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי
ואני ממש מסכים זה טיפה הפריע לי, לא ממש, אבל בסה"כ שיר פיצוץ
-
תגידו גם אתם שמעתם את החישמול שיש במילה "כל" בשיר החדש לקראת הסוף?
דווקא ממש הפתיע אותי שקובי שיש לו קול טוב השתמש בחישמול כדי לטשטש זיוף או צרידות,
לא שזה מוריד מהערך של השיר בעיניי, אבל זמרים ברמה גבוה לא יצטרכו להשתמש באפקט הזה, הם אולי יעשו טייק חדש או לא יאריכו את השירה. תשימו אוזן על הקטע המצורף ומעניין אותי אם גם אתם שמתם לב לזה או שרק אותי זה הפתיע...
-
תגידו גם אתם שמעתם את החישמול שיש במילה "כל" בשיר החדש לקראת הסוף?
דווקא ממש הפתיע אותי שקובי שיש לו קול טוב השתמש בחישמול כדי לטשטש זיוף או צרידות,
לא שזה מוריד מהערך של השיר בעיניי, אבל זמרים ברמה גבוה לא יצטרכו להשתמש באפקט הזה, הם אולי יעשו טייק חדש או לא יאריכו את השירה. תשימו אוזן על הקטע המצורף ומעניין אותי אם גם אתם שמתם לב לזה או שרק אותי זה הפתיע...
@מיאה-ב אמר בקובי ברומר!!!!:
תגידו גם אתם שמעתם את החישמול שיש במילה "כל" בשיר החדש לקראת הסוף?
דווקא ממש הפתיע אותי שקובי שיש לו קול טוב השתמש בחישמול כדי לטשטש זיוף או צרידות,
לא שזה מוריד מהערך של השיר בעיניי, אבל זמרים ברמה גבוה לא יצטרכו להשתמש באפקט הזה, הם אולי יעשו טייק חדש או לא יאריכו את השירה. תשימו אוזן על הקטע המצורף ומעניין אותי אם גם אתם שמתם לב לזה או שרק אותי זה הפתיע...
בדרך כלל אני מזהה קול חשמלי
ודווקא בשיר הזה לא זיהתי קול חשמלי
אבל אם אתם אומרים אני לא מתוכח -
@hiush-its-me אמר בקובי ברומר!!!!:
הוא לא הפריד הוא פשוט שר יה יהודי אף פעם לא לבד (כמו מילת קישור כזאת... שימי לב תשמעי טוב...) ו
שמעתי את זה והוא כע מפריד...תסתכלי על השפתיים שלו ותראי מה הוא אומר...
-
@hiush-its-me נכון זה שיר מדהים עם מסר מרגש ומטורף,אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי אבל אני צכה להתרגל לזה...
אבל השיר שלו הכי יפה והי מטורףףף זה "כמה טוב ה"@chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:
@hiush-its-me נכון זה שיר מדהים עם מסר מרגש ומטורף,אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי אבל אני צכה להתרגל לזה...
אבל השיר שלו הכי יפה והי מטורףףף זה "כמה טוב ה"הוא אומר יה- כן באנגלית ואז יהודי....
שיא אהבתי -
@chagit03 אמר בקובי ברומר!!!!:
@hiush-its-me נכון זה שיר מדהים עם מסר מרגש ומטורף,אבל הציק לי שהוא שר את המילה "יהודי" בהפסקה הוא עשה את זה :י-----הודי,זה קצת הפריע לי אבל אני צכה להתרגל לזה...
אבל השיר שלו הכי יפה והי מטורףףף זה "כמה טוב ה"הוא אומר יה- כן באנגלית ואז יהודי....
שיא אהבתי -
יש לו שידור לצפיה במיוזיק?
-
יש לו שידור לצפיה במיוזיק?
-
יש לו שידור לצפיה במיוזיק?
@חובבת-מוזיקה-צעירה פעם הוא עשה משהו שנקרא דרייבר (או שטוקר עשה ואירח אותו)
-
@חובבת-מוזיקה-צעירה פעם הוא עשה משהו שנקרא דרייבר (או שטוקר עשה ואירח אותו)
-
למה אמרתם שהוא עזב את דוד פדידה?
בסוף הקליפ שלו רואים FDD...
אז הוא לא עזב...
@דודו-בלוקה אני חושבת שאתה אמרת על זה משו לא? -
למה אמרתם שהוא עזב את דוד פדידה?
בסוף הקליפ שלו רואים FDD...
אז הוא לא עזב...
@דודו-בלוקה אני חושבת שאתה אמרת על זה משו לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות