לקבל ולתקן🤞
-
מכל דבר רע או קושי שיש לנו בחיים,
אם נלמד לראות אתזה בזווית שונה,
ולקבל אתזה באהבה והבנה יהיה לנו יותר קל לתקן ונוכל רק לצמוח מזה.בס"ד
מכל מלמדי, השכלתי.
מכל מכשול, התגברתי.
מכל נפילה, צמחתי.
מכל עלבון, התחזקתי.רק אם נלמד לשחרר,
לקבל הכל, ולתקן.
כי בסוף הכל מסתדר,
כך אמר לי פעם הזקן.מכל אויביי, נבנתי.
מכל שבר, גדלתי.
מכל ריחוק, התקרבתי.
מכל חיסרון, הערכתי.רק אם נלמד לשחרר,
לקבל הכל, ולתקן.
כי בסוף הכל מסתדר,
כך אמר לי פעם הזקן.

שיר ראשון שאני מעלה בקבוצת 'ספרות מקצועית
.. אז תודה רבה על הבמה ל- @טיטו ולכל מנהלי הקטגוריה -
מכל דבר רע או קושי שיש לנו בחיים,
אם נלמד לראות אתזה בזווית שונה,
ולקבל אתזה באהבה והבנה יהיה לנו יותר קל לתקן ונוכל רק לצמוח מזה.בס"ד
מכל מלמדי, השכלתי.
מכל מכשול, התגברתי.
מכל נפילה, צמחתי.
מכל עלבון, התחזקתי.רק אם נלמד לשחרר,
לקבל הכל, ולתקן.
כי בסוף הכל מסתדר,
כך אמר לי פעם הזקן.מכל אויביי, נבנתי.
מכל שבר, גדלתי.
מכל ריחוק, התקרבתי.
מכל חיסרון, הערכתי.רק אם נלמד לשחרר,
לקבל הכל, ולתקן.
כי בסוף הכל מסתדר,
כך אמר לי פעם הזקן.

שיר ראשון שאני מעלה בקבוצת 'ספרות מקצועית
.. אז תודה רבה על הבמה ל- @טיטו ולכל מנהלי הקטגוריה@פונץ-בננה וואו אהבתי ממש את הרעיון לקחת משפט ולחצות אותו וככה ליצור עוד משפטים שמסתדרים עם אותו משקל, מסר חזק וכתיבה במבנה ממש יפה.
לייק ענקקקק -
מכל דבר רע או קושי שיש לנו בחיים,
אם נלמד לראות אתזה בזווית שונה,
ולקבל אתזה באהבה והבנה יהיה לנו יותר קל לתקן ונוכל רק לצמוח מזה.בס"ד
מכל מלמדי, השכלתי.
מכל מכשול, התגברתי.
מכל נפילה, צמחתי.
מכל עלבון, התחזקתי.רק אם נלמד לשחרר,
לקבל הכל, ולתקן.
כי בסוף הכל מסתדר,
כך אמר לי פעם הזקן.מכל אויביי, נבנתי.
מכל שבר, גדלתי.
מכל ריחוק, התקרבתי.
מכל חיסרון, הערכתי.רק אם נלמד לשחרר,
לקבל הכל, ולתקן.
כי בסוף הכל מסתדר,
כך אמר לי פעם הזקן.

שיר ראשון שאני מעלה בקבוצת 'ספרות מקצועית
.. אז תודה רבה על הבמה ל- @טיטו ולכל מנהלי הקטגוריה@פונץ-בננה
וואו וואו וואו
שיר כייפי
רעיון מגניב כזה
קוראת בלופים... -
@פונץ-בננה וואו אהבתי ממש את הרעיון לקחת משפט ולחצות אותו וככה ליצור עוד משפטים שמסתדרים עם אותו משקל, מסר חזק וכתיבה במבנה ממש יפה.
לייק ענקקקק@טיטו אמר בלקבל ולתקן
:@פונץ-בננה וואו אהבתי ממש את הרעיון לקחת משפט ולחצות אותו וככה ליצור עוד משפטים שמסתדרים עם אותו משקל, מסר חזק וכתיבה במבנה ממש יפה.
לייק ענקקקק@TALY אמר בלקבל ולתקן
:@פונץ-בננה
וואו וואו וואו
שיר כייפי
רעיון מגניב כזה
קוראת בלופים...תודה רבה, מחמם תלב!!
כיף לקבל תגובות מאלופים בתחום...
-
מ מא1 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות