הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים
-
@אוהב-ת-מדינה איזה 30? 300 אולי.
@כ-פ אז אל תפתחי נושאים
-
@מלך-הקלידנים אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב רק משתמש וותיק זה מוגזם לא?
אפשר ממספר מסוים של מוניטיןיצרפו משתמשים שראויים לפתוח נושאים חדשים והוכחו כמקצועיים ולא כאלה שמחפשים לפתוח נושאים חדשים ולצבור מוניטין...
בינינו, הקטגוריה הזו כרגע סתם ליופי.
מה יש למשתמש ותיק יותר ממשתמשים אחרים חוץ מתגית?@ב-ב נו נו נראה אם זה(הצירוף למשתמש וותיק) יעשה כי לפי מה שאני ראיתי בפורום לא כזה קל להתקבל לקבוצות השונות
-
@כ-פ אז אל תפתחי נושאים
@אוהב-ת-מדינה באמת מאז שנכנסתי לפורום פתחתי נושא אחד בלבד. אתה יכול לבדוק.
-
@אוהב-ת-מדינה באמת מאז שנכנסתי לפורום פתחתי נושא אחד בלבד. אתה יכול לבדוק.
פוסט זה נמחק! -
@אוהב-ת-מדינה באמת מאז שנכנסתי לפורום פתחתי נושא אחד בלבד. אתה יכול לבדוק.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
אני העליתי את זה בפיקוחאחרי שיחות עם כמה וכמה משתמשים, גם לדעתי שה אמור להיות רק למשתמש ותיק ואנחנו ניתן פרמטרים שלפיהם נצרף למשתמש ותיק, הסיבה שלא כדאי להגביל לפי מוניטין היא כיון שאם נעשה כמות מוניטין מסויימת ומישהו יגיע אליה תוך יומיים כיוון שכתב דברים פופולאריים יותר או העלה שירים מודלפים וכדו' שגרפו לייקים רבים, אז זה לא נתן לנו כלום כי הוא לא מכיר את הפורום מספיק ועדיין אם הוא ירצה לפתוח נושא הוא לא ידע אם זה קיים או לא.
הפורום עובר "מייקאובר" לא קטן רק שזה נעשה בטיפין טיפין עקב זאת שכרגע הפורום ממש עומד בהגדרת חז"ל "הזמן קצר והמלאכה מרובה"... -
חשבתי שאפשר לעשות שמשתמשים שנרשמו בפחות מחודשים [ או מסננים אחרים ] יצטרכו אישור מנהל לפרסום הנושא כלומר שהם לוחצים שלח זה שולח למנהלים ושהמנהלים מאשרים רק אז הנושא מפורסם ככה המנהלים יכולים לסננן מלא נושאים שהם ספאם
מה דעתכם



@MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
חשבתי שאפשר לעשות שמשתמשים שנרשמו בפחות מחודשים [ או מסננים אחרים ] יצטרכו אישור מנהל לפרסום הנושא כלומר שהם לוחצים שלח זה שולח למנהלים ושהמנהלים מאשרים רק אז הנושא מפורסם ככה המנהלים יכולים לסננן מלא נושאים שהם ספאם
מה דעתכם



רעיון פצצה השאלה האם לצוות פיקוח יש כח לכזו עבודה
-
@MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
חשבתי שאפשר לעשות שמשתמשים שנרשמו בפחות מחודשים [ או מסננים אחרים ] יצטרכו אישור מנהל לפרסום הנושא כלומר שהם לוחצים שלח זה שולח למנהלים ושהמנהלים מאשרים רק אז הנושא מפורסם ככה המנהלים יכולים לסננן מלא נושאים שהם ספאם
מה דעתכם



רעיון פצצה השאלה האם לצוות פיקוח יש כח לכזו עבודה
-
@משה-0527 קודם כל כמה נושאים נפתחים ביום


חוץ מזה אני יהיה מוכן להיות בצוות הכשרת הנושאים [או משהו כזה] -
@MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@משה-0527 קודם כל כמה נושאים נפתחים ביום


חוץ מזה אני יהיה מוכן להיות בצוות הכשרת הנושאים [או משהו כזה]יש ימים שבלי העין הרע
אני בעד הרעיון -
זה ממש לא פר שרק מישתמש וותיק יכול ליפתוח נושא חדש, זה מוגזם!
-
@הדרי אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
זה ממש לא פר שרק מישתמש וותיק יכול ליפתוח נושא חדש, זה מוגזם!
לכן גם הציעו פה שרק תהיה הגבלה על הנושאים. לדוג' - 2 נושאים לשבוע.
-
סתם באגב, בדיוק הייתי הרגע עדה למקרה שנושא נפתח ומיד נמחק, כי המשתמשת הטריה לא ידעה שאסור לשים מייל. (היו שם רק 2 צפיות, אני ועוד מישהו כנראה - הצוות פיקוח שמחק את הנושא)
ולכן עלתה בי מחשבה שאולי צריך לעשות כזה דבר - שמשתמש חדש פותח נושא כלשהו, עם הלחיצה על כפתור פתיחת הנושא יפתח לו פופ-אפ עם התנאים, אולי סוג של תזכורת קצרה על הכללים העיקריים..........
ואז שהמוניטין יעלה התזכורות יפסקו. -
חתפת לי את המילים....
-
סתם באגב, בדיוק הייתי הרגע עדה למקרה שנושא נפתח ומיד נמחק, כי המשתמשת הטריה לא ידעה שאסור לשים מייל. (היו שם רק 2 צפיות, אני ועוד מישהו כנראה - הצוות פיקוח שמחק את הנושא)
ולכן עלתה בי מחשבה שאולי צריך לעשות כזה דבר - שמשתמש חדש פותח נושא כלשהו, עם הלחיצה על כפתור פתיחת הנושא יפתח לו פופ-אפ עם התנאים, אולי סוג של תזכורת קצרה על הכללים העיקריים..........
ואז שהמוניטין יעלה התזכורות יפסקו. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@הדרי אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
זה ממש לא פר שרק מישתמש וותיק יכול ליפתוח נושא חדש, זה מוגזם!
לכן גם הציעו פה שרק תהיה הגבלה על הנושאים. לדוג' - 2 נושאים לשבוע.
@כ-פ אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@הדרי אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
זה ממש לא פר שרק מישתמש וותיק יכול ליפתוח נושא חדש, זה מוגזם!
לכן גם הציעו פה שרק תהיה הגבלה על הנושאים. לדוג' - 2 נושאים לשבוע.
זה הגיוני!!!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
