דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים

הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
58 פוסטים 23 כותבים 2.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • MMIM מנותק
    MMIM מנותק
    MMI
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #24

    חשבתי שאפשר לעשות שמשתמשים שנרשמו בפחות מחודשים [ או מסננים אחרים ] יצטרכו אישור מנהל לפרסום הנושא כלומר שהם לוחצים שלח זה שולח למנהלים ושהמנהלים מאשרים רק אז הנושא מפורסם ככה המנהלים יכולים לסננן מלא נושאים שהם ספאם
    מה דעתכם ⁉⁉⁉⁉

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • MMIM MMI

      חשבתי שאפשר לעשות שמשתמשים שנרשמו בפחות מחודשים [ או מסננים אחרים ] יצטרכו אישור מנהל לפרסום הנושא כלומר שהם לוחצים שלח זה שולח למנהלים ושהמנהלים מאשרים רק אז הנושא מפורסם ככה המנהלים יכולים לסננן מלא נושאים שהם ספאם
      מה דעתכם ⁉⁉⁉⁉

      מ מנותק
      מ מנותק
      משה 0527
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 0527
      #25

      @MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

      חשבתי שאפשר לעשות שמשתמשים שנרשמו בפחות מחודשים [ או מסננים אחרים ] יצטרכו אישור מנהל לפרסום הנושא כלומר שהם לוחצים שלח זה שולח למנהלים ושהמנהלים מאשרים רק אז הנושא מפורסם ככה המנהלים יכולים לסננן מלא נושאים שהם ספאם
      מה דעתכם ⁉⁉⁉⁉

      רעיון פצצה השאלה האם לצוות פיקוח יש כח לכזו עבודה

      MMIM תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ משה 0527

        @MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

        חשבתי שאפשר לעשות שמשתמשים שנרשמו בפחות מחודשים [ או מסננים אחרים ] יצטרכו אישור מנהל לפרסום הנושא כלומר שהם לוחצים שלח זה שולח למנהלים ושהמנהלים מאשרים רק אז הנושא מפורסם ככה המנהלים יכולים לסננן מלא נושאים שהם ספאם
        מה דעתכם ⁉⁉⁉⁉

        רעיון פצצה השאלה האם לצוות פיקוח יש כח לכזו עבודה

        MMIM מנותק
        MMIM מנותק
        MMI
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #26

        @משה-0527 קודם כל כמה נושאים נפתחים ביום ‼‼
        חוץ מזה אני יהיה מוכן להיות בצוות הכשרת הנושאים [או משהו כזה]

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • MMIM MMI

          @משה-0527 קודם כל כמה נושאים נפתחים ביום ‼‼
          חוץ מזה אני יהיה מוכן להיות בצוות הכשרת הנושאים [או משהו כזה]

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה 0527
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #27

          @MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

          @משה-0527 קודם כל כמה נושאים נפתחים ביום ‼‼
          חוץ מזה אני יהיה מוכן להיות בצוות הכשרת הנושאים [או משהו כזה]

          יש ימים שבלי העין הרע
          אני בעד הרעיון

          MMIM תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משה 0527

            @MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

            @משה-0527 קודם כל כמה נושאים נפתחים ביום ‼‼
            חוץ מזה אני יהיה מוכן להיות בצוות הכשרת הנושאים [או משהו כזה]

            יש ימים שבלי העין הרע
            אני בעד הרעיון

            MMIM מנותק
            MMIM מנותק
            MMI
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #28

            @משה-0527 הימים שיש בלי עין הרע מלא נושאים ❗
            זה בגלל שפותחים מלא נושאים שהם ספאמרים ❗
            ואם הנושאים האלו ירדו - ירדו מלא נושאים ויהיה פחות...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #29

              זה ממש לא פר שרק מישתמש וותיק יכול ליפתוח נושא חדש, זה מוגזם!

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הדריה הדרי

                זה ממש לא פר שרק מישתמש וותיק יכול ליפתוח נושא חדש, זה מוגזם!

                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                #30

                @הדרי אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                זה ממש לא פר שרק מישתמש וותיק יכול ליפתוח נושא חדש, זה מוגזם!

                לכן גם הציעו פה שרק תהיה הגבלה על הנושאים. לדוג' - 2 נושאים לשבוע.

                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                  #31

                  סתם באגב, בדיוק הייתי הרגע עדה למקרה שנושא נפתח ומיד נמחק, כי המשתמשת הטריה לא ידעה שאסור לשים מייל. (היו שם רק 2 צפיות, אני ועוד מישהו כנראה - הצוות פיקוח שמחק את הנושא)

                  ולכן עלתה בי מחשבה שאולי צריך לעשות כזה דבר - שמשתמש חדש פותח נושא כלשהו, עם הלחיצה על כפתור פתיחת הנושא יפתח לו פופ-אפ עם התנאים, אולי סוג של תזכורת קצרה על הכללים העיקריים..........
                  ואז שהמוניטין יעלה התזכורות יפסקו.

                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                  MMIM תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • מוישי 2מ מנותק
                    מוישי 2מ מנותק
                    מוישי 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישי 2
                    #32

                    חתפת לי את המילים....

                    מוישי 2מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • כ.פ.כ כ.פ.

                      סתם באגב, בדיוק הייתי הרגע עדה למקרה שנושא נפתח ומיד נמחק, כי המשתמשת הטריה לא ידעה שאסור לשים מייל. (היו שם רק 2 צפיות, אני ועוד מישהו כנראה - הצוות פיקוח שמחק את הנושא)

                      ולכן עלתה בי מחשבה שאולי צריך לעשות כזה דבר - שמשתמש חדש פותח נושא כלשהו, עם הלחיצה על כפתור פתיחת הנושא יפתח לו פופ-אפ עם התנאים, אולי סוג של תזכורת קצרה על הכללים העיקריים..........
                      ואז שהמוניטין יעלה התזכורות יפסקו.

                      MMIM מנותק
                      MMIM מנותק
                      MMI
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי MMI
                      #33

                      @כ-פ @מוישי-2 זה מראה מאוד שצריך לעשות רפורמה בכל הענין הזה

                      כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוישי 2מ מוישי 2

                        חתפת לי את המילים....

                        מוישי 2מ מנותק
                        מוישי 2מ מנותק
                        מוישי 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישי 2
                        #34
                        פוסט זה נמחק!
                        אדם חכם וישרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוישי 2מ מוישי 2

                          פוסט זה נמחק!

                          אדם חכם וישרא מנותק
                          אדם חכם וישרא מנותק
                          אדם חכם וישר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #35
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • כ.פ.כ כ.פ.

                            @הדרי אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                            זה ממש לא פר שרק מישתמש וותיק יכול ליפתוח נושא חדש, זה מוגזם!

                            לכן גם הציעו פה שרק תהיה הגבלה על הנושאים. לדוג' - 2 נושאים לשבוע.

                            הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #36

                            @כ-פ אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                            @הדרי אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                            זה ממש לא פר שרק מישתמש וותיק יכול ליפתוח נושא חדש, זה מוגזם!

                            לכן גם הציעו פה שרק תהיה הגבלה על הנושאים. לדוג' - 2 נושאים לשבוע.

                            זה הגיוני!!!👍 👍 👍 👍

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • MMIM MMI

                              @כ-פ @מוישי-2 זה מראה מאוד שצריך לעשות רפורמה בכל הענין הזה

                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #37

                              @MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                              @כ-פ @מוישי-2 זה מראה מאוד שצריך לעשות רפורמה בכל הענין הזה

                              לגמרי,
                              ובקרוב מאוד.

                              והרגע שוב קרה המקרה של המשתמש הטרי. הזוי.

                              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                              MMIM תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • כ.פ.כ כ.פ.

                                @MMI אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                                @כ-פ @מוישי-2 זה מראה מאוד שצריך לעשות רפורמה בכל הענין הזה

                                לגמרי,
                                ובקרוב מאוד.

                                והרגע שוב קרה המקרה של המשתמש הטרי. הזוי.

                                MMIM מנותק
                                MMIM מנותק
                                MMI
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #38
                                פוסט זה נמחק!
                                כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • MMIM MMI

                                  פוסט זה נמחק!

                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #39

                                  @MMI אני פשוט מספיקה לראות את הנושא. זה סודות מקצוע 🙂
                                  ראיתי בדיוק 3 שניות, מיד אחד אנשי הצוות טיפל בזה.

                                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב. ב.ב ב. ב.

                                    @יהודה-n אני בעד
                                    לאחרונה נהיה ממש קטסטרופה בפורום. כל היום נושאים חדשים וחוזרים על עצמם. (שחצי מהם הייתי נועלת...)
                                    דברתי על זה בעבר עם @טיטו
                                    לא יודעת אם זה אפשרי מבחינה טכנית, אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן) יוכל לפתוח נושאים חדשים, וככה גם יהיה ענין בקבוצה הזו ולא סתם תגית ליופי.
                                    אולי אם הרבה יבקשו זה יקרה.

                                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                    טכנאי קיובייס 12
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #40

                                    @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                                    אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

                                    יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
                                    אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

                                    MMIM ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    4
                                    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                      @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                                      אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

                                      יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
                                      אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

                                      MMIM מנותק
                                      MMIM מנותק
                                      MMI
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #41

                                      @טכנאי-קיובייס-12 בול 💯

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יהודה n

                                        @ntz
                                        אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)

                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #42

                                        @יהודה-n אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

                                        @ntz
                                        אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)

                                        אחת הבעיות שגורמות לסרבולים זה שפותחים נושאים חדשים שלא בקטגוריות המתאימות --סתם ככה בשביל הספורט נכנסתי לקטגורית "תוכניות מוזיקה "
                                        התחלתי לספור כמה נושאים שהעלו לא קשורים לקטגוריה --על ההתחלה הגעתי ל25 עד שיתאשתי מלספור --וככה זה ברב הקטגוריות -- אולי לקבוע שנושא שלא הועלה במקום הנכון ימחק לאלתר
                                        צריך למצוא איזה נוסחה לארגון --כי הפורום גודל ב"ה -- שהבלאגן לא יצא משליטה 👮‍♀️ 🤷‍♂️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • הדריה מנותק
                                          הדריה מנותק
                                          הדרי
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                          #43

                                          יש לי רעיון שנישמע לי יותר הגיוני: לפני כל נושא שיעלה צוות פיקוח יצטרך לאשר אותו, נישמע לכם?

                                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                          מאיר fמ כ.פ.כ MMIM אילן פא 4 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול