המלצה לנגן
-
אפשר בעיקרון להזמין בעלי אקספרס נגנים מעולים של אנדרואיד, הבעיה שיש וייפיי... אני הזמנתי שם את M390 שזה נגן מצוין ונתתי לחבר שלי שקצת מבין בזה לחסום.
-
@חצי-הכוס-המלאה| זה בסדר, זה לא תמונה שלי...
-
פוסט זה נמחק!
-
סליחה שאני מגיב באיחור, אני לא יודע אם יש עכשיו עניין להגיב, אבל בכל זאת. דבר ראשון הנגן Q4 הוא מאכזב מאוד בשמע, ואפשר לומר שהוא גרוע מאוד בשמע. ואני יכול להמליץ על נגן, שהוא לא זול בלשון המעטה אבל הוא מטורף, אמנם אין לו העתקה, והקלטה, ושינוי שמות אבל יש לו עריכת שירים ומשפר סאונד לשירים ישנים ושמע טהור ונקי. ויש לו גם nfc-שזה טכנולוגיית טווח אפס. ובאמת, עברתי הרבה נגנים, ונראה לי שעכשיו הגעתי לנגן הטוב ביותר. והנה תמונה:||
ספויילר|| -
@חצי-הכוס-המלאה| זה בסדר, זה לא תמונה שלי...
@מני-מיוזיק לא חשבתי שזו התמונה שלך, אבל לפי מה שהבנתי כל תמונה אסורה, לא משנה אם זה שלך או של דמות כלשהי (אבל אם אתה חושב שזה לא בעיה אז לא אכפת לי, אני לא צוות פיקוח)
-
@מני-מיוזיק לא חשבתי שזו התמונה שלך, אבל לפי מה שהבנתי כל תמונה אסורה, לא משנה אם זה שלך או של דמות כלשהי (אבל אם אתה חושב שזה לא בעיה אז לא אכפת לי, אני לא צוות פיקוח)
@חצי-הכוס-המלאה אין לי מושג, אני די חדש, אבל ראיתי כמה שיש להם גם תמונה ומשהו שיותר הגיוני שזה שלהם...
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@אני-ואני ממליץ על קיו 4 יש לי אותו והשמע מעולה, @יענקל-לוי לא יודע על מה אתה מדבר, @מני-מיוזיק סתם לידיעתך M200 שמוכרים באלי אקספרס זה אותו דגם של קיו 4 רק שסאמויקס חוסמים אותו הרמטית.
-
נגן עם מקלדת זה בד"כ טאצ אם אתה רוצה יש כמה שאני יכול להמליץ
ומותר תמונה אבל לא של בנותבכל זאת גסטין בביר לא כ"כ מתאים אז אולי בכל זאת תחליף
-
@בנות-ברק אני מקווה שעל זמר הם לא מקפידים...
https://miktzav.com/topic/6525/%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9C-%D7%AA%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%A8%D7%AA -
@בנות-ברק אני מקווה שעל זמר הם לא מקפידים...
https://miktzav.com/topic/6525/%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9C-%D7%AA%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%A8%D7%AA -
האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגן@אני-פנתרה אמר בהמלצה לנגן:
האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגןיגיע לך עוד 100 שנה מאלי אקספרס
יש את הנגן ללא השם
אחלה נגן!!
לכל חנות ממוצעת יש -
האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגן@אני-פנתרה
אני לא ממליץ להזמין מוצרים כאלו מעליאקספרס.
חבר שלי הזמין פלאפון של שיואמי. דוקא עלה לו דיי זול....וזה היה בשפה סינית!!!!!
ולא היתה לו אפשרות לשנות את זה.....
בשיא הרצינות!!!!היום אני כבר לא יודע מה איתו.........

-
@אני-פנתרה אמר בהמלצה לנגן:
האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגןיגיע לך עוד 100 שנה מאלי אקספרס
יש את הנגן ללא השם
אחלה נגן!!
לכל חנות ממוצעת יש@חיה-בקליפ אמר בהמלצה לנגן:
@אני-פנתרה אמר בהמלצה לנגן:
האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגןיגיע לך עוד 100 שנה מאלי אקספרס
יש את הנגן ללא השם
אחלה נגן!!
לכל חנות ממוצעת יש@חיה-בקליפ למה, דווקא כשאני מזמינה בד"כ עד חודש זה אצלי,
@הראל-1 אמר בהמלצה לנגן:
נגן עם מקלדת זה בד"כ טאצ אם אתה רוצה יש כמה שאני יכול להמליץ
ומותר תמונה אבל לא של בנותבכל זאת גסטין בביר לא כ"כ מתאים אז אולי בכל זאת תחליף
@הראל-1 ||גסטין ביבר לא, ורן דנקר כן ?||
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות