דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. המלצה לנגן

המלצה לנגן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
66 פוסטים 25 כותבים 3.5k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

    @מני-מיוזיק

    נראה לי כדאי לך להוריד את בתמונה, אסור תמונות בפרופיל...

    מ מנותק
    מ מנותק
    מני מיוזיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מני מיוזיק
    #43

    @חצי-הכוס-המלאה| זה בסדר, זה לא תמונה שלי...

    חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

      @מני-מיוזיק

      נראה לי כדאי לך להוריד את בתמונה, אסור תמונות בפרופיל...

      ארי רוזנבלטא מנותק
      ארי רוזנבלטא מנותק
      ארי רוזנבלט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #44
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יענקל לויי מנותק
        יענקל לויי מנותק
        יענקל לוי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יענקל לוי
        #45

        סליחה שאני מגיב באיחור, אני לא יודע אם יש עכשיו עניין להגיב, אבל בכל זאת. דבר ראשון הנגן Q4 הוא מאכזב מאוד בשמע, ואפשר לומר שהוא גרוע מאוד בשמע. ואני יכול להמליץ על נגן, שהוא לא זול בלשון המעטה אבל הוא מטורף, אמנם אין לו העתקה, והקלטה, ושינוי שמות אבל יש לו עריכת שירים ומשפר סאונד לשירים ישנים ושמע טהור ונקי. ויש לו גם nfc-שזה טכנולוגיית טווח אפס. ובאמת, עברתי הרבה נגנים, ונראה לי שעכשיו הגעתי לנגן הטוב ביותר. והנה תמונה:||sony.jpg ספויילר||

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מני מיוזיק

          @חצי-הכוס-המלאה| זה בסדר, זה לא תמונה שלי...

          חצי הכוס המלאהח מנותק
          חצי הכוס המלאהח מנותק
          חצי הכוס המלאה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #46

          @מני-מיוזיק לא חשבתי שזו התמונה שלך, אבל לפי מה שהבנתי כל תמונה אסורה, לא משנה אם זה שלך או של דמות כלשהי (אבל אם אתה חושב שזה לא בעיה אז לא אכפת לי, אני לא צוות פיקוח)

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

            @מני-מיוזיק לא חשבתי שזו התמונה שלך, אבל לפי מה שהבנתי כל תמונה אסורה, לא משנה אם זה שלך או של דמות כלשהי (אבל אם אתה חושב שזה לא בעיה אז לא אכפת לי, אני לא צוות פיקוח)

            מ מנותק
            מ מנותק
            מני מיוזיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #47

            @חצי-הכוס-המלאה אין לי מושג, אני די חדש, אבל ראיתי כמה שיש להם גם תמונה ומשהו שיותר הגיוני שזה שלהם...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הראל 1ה מנותק
              הראל 1ה מנותק
              הראל 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
              #48

              נגן עם מקלדת זה בד"כ טאצ אם אתה רוצה יש כמה שאני יכול להמליץ
              ומותר תמונה אבל לא של בנות

              בכל זאת גסטין בביר לא כ"כ מתאים אז אולי בכל זאת תחליף

              בנות ברקב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אני ואניא מנותק
                אני ואניא מנותק
                אני ואני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #49

                ממליץ על נגן אולטרה אקס נגן פצצה אם חנות אפליקציות כשרה!

                אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דודו בלוקהד מנותק
                  דודו בלוקהד מנותק
                  דודו בלוקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #50
                  פוסט זה נמחק!
                  הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                    פוסט זה נמחק!

                    הדריה מנותק
                    הדריה מנותק
                    הדרי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #51
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אני ואניא אני ואני

                      ממליץ על נגן אולטרה אקס נגן פצצה אם חנות אפליקציות כשרה!

                      אבי לויא מנותק
                      אבי לויא מנותק
                      אבי לוי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #52

                      @אני-ואני ממליץ על קיו 4 יש לי אותו והשמע מעולה, @יענקל-לוי לא יודע על מה אתה מדבר, @מני-מיוזיק סתם לידיעתך M200 שמוכרים באלי אקספרס זה אותו דגם של קיו 4 רק שסאמויקס חוסמים אותו הרמטית.

                      למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הראל 1ה הראל 1

                        נגן עם מקלדת זה בד"כ טאצ אם אתה רוצה יש כמה שאני יכול להמליץ
                        ומותר תמונה אבל לא של בנות

                        בכל זאת גסטין בביר לא כ"כ מתאים אז אולי בכל זאת תחליף

                        בנות ברקב מנותק
                        בנות ברקב מנותק
                        בנות ברק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנות ברק
                        #53
                        פוסט זה נמחק!
                        אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • בנות ברקב בנות ברק

                          פוסט זה נמחק!

                          אבי לויא מנותק
                          אבי לויא מנותק
                          אבי לוי
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
                          #54

                          @בנות-ברק אני מקווה שעל זמר הם לא מקפידים...
                          https://miktzav.com/topic/6525/%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9C-%D7%AA%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%A8%D7%AA

                          למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                          בנות ברקב אבי לויא 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • אבי לויא אבי לוי

                            @בנות-ברק אני מקווה שעל זמר הם לא מקפידים...
                            https://miktzav.com/topic/6525/%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9C-%D7%AA%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%A8%D7%AA

                            בנות ברקב מנותק
                            בנות ברקב מנותק
                            בנות ברק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #55
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אבי לויא אבי לוי

                              @בנות-ברק אני מקווה שעל זמר הם לא מקפידים...
                              https://miktzav.com/topic/6525/%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9C-%D7%AA%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%A8%D7%AA

                              אבי לויא מנותק
                              אבי לויא מנותק
                              אבי לוי
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #56

                              @אבי-לוי בדיוק לכן כתבתי שאני מקווה שלמרות שרשמי זה אסור הם לא מקפידים על זה כי כל הזמן מעלים פה תמונות של זמרים הבנת???

                              למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אני פנתרה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #57

                                האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
                                אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגן

                                חיה בקליפח א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • א אני פנתרה

                                  האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
                                  אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגן

                                  חיה בקליפח מנותק
                                  חיה בקליפח מנותק
                                  חיה בקליפ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #58

                                  @אני-פנתרה אמר בהמלצה לנגן:

                                  האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
                                  אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגן

                                  יגיע לך עוד 100 שנה מאלי אקספרס
                                  יש את הנגן ללא השם
                                  אחלה נגן!!
                                  לכל חנות ממוצעת יש

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אני פנתרה

                                    האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
                                    אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגן

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אולפניסט ברמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #59

                                    @אני-פנתרה
                                    אני לא ממליץ להזמין מוצרים כאלו מעליאקספרס.
                                    חבר שלי הזמין פלאפון של שיואמי. דוקא עלה לו דיי זול....

                                    וזה היה בשפה סינית!!!!!
                                    ולא היתה לו אפשרות לשנות את זה..... 😂
                                    בשיא הרצינות!!!!

                                    היום אני כבר לא יודע מה איתו......... 😄

                                    ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                      @אני-פנתרה אמר בהמלצה לנגן:

                                      האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
                                      אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגן

                                      יגיע לך עוד 100 שנה מאלי אקספרס
                                      יש את הנגן ללא השם
                                      אחלה נגן!!
                                      לכל חנות ממוצעת יש

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אני פנתרה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני פנתרה
                                      #60

                                      @חיה-בקליפ אמר בהמלצה לנגן:

                                      @אני-פנתרה אמר בהמלצה לנגן:

                                      האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
                                      אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגן

                                      יגיע לך עוד 100 שנה מאלי אקספרס
                                      יש את הנגן ללא השם
                                      אחלה נגן!!
                                      לכל חנות ממוצעת יש

                                      @חיה-בקליפ למה, דווקא כשאני מזמינה בד"כ עד חודש זה אצלי,

                                      @הראל-1 אמר בהמלצה לנגן:

                                      נגן עם מקלדת זה בד"כ טאצ אם אתה רוצה יש כמה שאני יכול להמליץ
                                      ומותר תמונה אבל לא של בנות

                                      בכל זאת גסטין בביר לא כ"כ מתאים אז אולי בכל זאת תחליף

                                      @הראל-1 ||גסטין ביבר לא, ורן דנקר כן ?||

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אני פנתרה

                                        @חיה-בקליפ אמר בהמלצה לנגן:

                                        @אני-פנתרה אמר בהמלצה לנגן:

                                        האם יש פה כאלו שקנו נגן בעליאקספרס ויכולים להמליץ על נגן איכותי עם שמע טוב עם רדיו ?
                                        אשמח אם יצרפו קישור או תמונה של הנגן

                                        יגיע לך עוד 100 שנה מאלי אקספרס
                                        יש את הנגן ללא השם
                                        אחלה נגן!!
                                        לכל חנות ממוצעת יש

                                        @חיה-בקליפ למה, דווקא כשאני מזמינה בד"כ עד חודש זה אצלי,

                                        @הראל-1 אמר בהמלצה לנגן:

                                        נגן עם מקלדת זה בד"כ טאצ אם אתה רוצה יש כמה שאני יכול להמליץ
                                        ומותר תמונה אבל לא של בנות

                                        בכל זאת גסטין בביר לא כ"כ מתאים אז אולי בכל זאת תחליף

                                        @הראל-1 ||גסטין ביבר לא, ורן דנקר כן ?||

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מני מיוזיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מני מיוזיק
                                        #61

                                        @אני-פנתרה ועוד מאיפה התמונה של "רן דנקר", אבל מה איתך?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          ביילי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #62

                                          נגן ULTRA S נגן מושלםםםםםםםםםםםם

                                          אלחנן 3א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול