"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
-
@פסנתר-כנף יאו- נכנסתי לזה..
אני לא מצליחה לעבור שלב 1 אפילו..
אבל נראה מעניין ביותר!! רעיון מגניב. לא שמעתי על זה אף פעם..@אייצ-ית לא עוברים בפעם הראשונה... (מי שלא טוב/אלוף במוזיקה)
תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון) -
@פסנתר-כנף יאו- נכנסתי לזה..
אני לא מצליחה לעבור שלב 1 אפילו..
אבל נראה מעניין ביותר!! רעיון מגניב. לא שמעתי על זה אף פעם.. -
@אייצ-ית לא עוברים בפעם הראשונה... (מי שלא טוב/אלוף במוזיקה)
תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@אייצ-ית לא עוברים בפעם הראשונה... (מי שלא טוב/אלוף במוזיקה)
תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)איזה...אני כבר בפעם החמישים...
חצי מהשירים אני לא מכירה..אם לא יותר...@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@אייצ-ית לוקח זמן להתרגל---
אחרי כמה פעמים קולטים מה התשובות הנכונות
אני מנסה בניחושים..לא הכי הולך לי--
-
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@אייצ-ית לא עוברים בפעם הראשונה... (מי שלא טוב/אלוף במוזיקה)
תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)איזה...אני כבר בפעם החמישים...
חצי מהשירים אני לא מכירה..אם לא יותר...@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@אייצ-ית לוקח זמן להתרגל---
אחרי כמה פעמים קולטים מה התשובות הנכונות
אני מנסה בניחושים..לא הכי הולך לי--
@אייצ-ית אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
אני מנסה בניחושים..לא הכי הולך לי--
עניין של מזל--
יום אחד הולך בניחושים ויום אחד פחות
-
@אייצ-ית לא עוברים בפעם הראשונה... (מי שלא טוב/אלוף במוזיקה)
תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)
מה שבטוח את "לונה קליק" אני יכולה לנגן כבר מתוך שינה..חח
אי אפשר למקד את זה לסגנון מוזיקה אחד? -
יותר מזל משכל...!!!
-
@פסנתר-כנף
בעיקר ידיעה (שלב 4 קצת יותר קשה...) -
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
סיימתי פעמיים (8 שלבים)
אין מצב!!!
אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...

ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...
-
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
סיימתי פעמיים (8 שלבים)
אין מצב!!!
אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...

ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
סיימתי פעמיים (8 שלבים)
אין מצב!!!
אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...

ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...
גמנייי
@מוזיקה תגלה מה התשובות----
(זה הזוי שזה מידיעה יש שם זמרים משנות ה---)
אבל איך יש כ"כ הרבה שאלות?? זה די חזר על עצמו....ואגב, נראה לי הזוכה זה לאו דוקא לפי מס' נקודות

-
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
סיימתי פעמיים (8 שלבים)
אין מצב!!!
אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...

ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...
גמנייי
@מוזיקה תגלה מה התשובות----
(זה הזוי שזה מידיעה יש שם זמרים משנות ה---)
אבל איך יש כ"כ הרבה שאלות?? זה די חזר על עצמו....ואגב, נראה לי הזוכה זה לאו דוקא לפי מס' נקודות

-
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
סיימתי פעמיים (8 שלבים)
אין מצב!!!
אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...

ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
סיימתי פעמיים (8 שלבים)
אין מצב!!!
אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...

ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...
תתנחם...
אני בשלב ראשון- הניקוד הכי גבוה לעת עתה היה לי 60
-
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תגלה מה התשובות----
על איזה שאלות?
זה יהיה הרבה מדי, כמעט הכל

ננסה מחר, אולי המזל יגיע...
כמה זקנים צריך להיות כדי לדעת שם ולא לנחש?? -
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תגלה מה התשובות----
על איזה שאלות?
זה יהיה הרבה מדי, כמעט הכל

ננסה מחר, אולי המזל יגיע...
כמה זקנים צריך להיות כדי לדעת שם ולא לנחש??@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
כמה זקנים צריך להיות כדי לדעת שם ולא לנחש??
אני מעריך שמי שגדל על המוזיקה בשנות ה 70-80
-
חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 4 עם הניקוד 360 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/# -
חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 4 עם הניקוד 360 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/#@בנימין-לוריא
חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 4 עם הניקוד 1210 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/ -
ואווו איזהה מגניב שיש פה כאלו שעברו 4 שלבים -- וביכלל 8 שזה שיאאא מפחידד.
למען הששםם איך הצלחתםם ??
תקעו שם שמות מלפני 200 שנה . [עזבו שבשירים החסידים אני לא מתמצאה..]
שנה שעברה הם חילקו תמשחק לפי קטגוריות שזה היה פצצה . [חבל שלא עשו ככה גם השנה]
כרגע אני נתקעתי בשלב השלישי ....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות