"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
-
יאווווו משחק כיפי למי שרוצה ללמוד היסטורית מוזיקה כמוני אני ינסה לשחק אח"כ ברצינות בכל מקרה מי שיכול להעלות את הכללים ההוראות הפרסים מה ואיך למשחק שיעלה

-
להזכירכם, ניתן לענות על החידון גם בטלפון 077-6137000 בשלוחה 9!
השאלות שם יותר קלות, חוזרות על עצמם יותר, ויש יותר פסילות (כלומר ששואלים 14 שאלות וצריך לענות על 10 מתוכם)...
(אבל חייבים לשמוע את השאלה עד סוף השיר)- מומלץ לשמוע את כל התשובות עד הסוף
-
כמה טיפים קטנים... (בלי אחריות!)
- כל מקום שיש אפשרות של פסוק/פסוק מהתנ"ך - זו התשובה!
- אם יש 3 תשובות שיש בהם את אותו שם או עם אותו שם משפחה ותשובה אחת עם שם אחר - התשובה היא אחת מהשלוש.
- אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה ו-2 תשובות עם שמות אחרים, מסתבר שהתשובה היא אחד מהשתיים עם אותו שם ודווקא זה מתוכם שפחות מסתבר...
[2 הטיפים הקודמים נכונים גם אם הם באים בשילוב עם שם נוסף] - בחלק מהשאלות, אם אתם חושבים שברור ופשוט שהתשובה היא כך (לא מידיעה ברורה...) - תחשבו שוב! מסתבר שהתשובה היא תשובה אחרת...
- הרבה פעמים (אפי' בד"כ) דווקא התשובה שנשמעת לכם הכי מופקעת ולא הגיונית (או השם הכי פחות מוכר) - היא התשובה הנכונה... בגלל זה עשו מזה שאלה!
- לא תמיד התשובה הארוכה ביותר היא הנכונה (כמו שיש בד"כ במבחנים אמריקאיים) אבל הרבה פעמים - כן! [במיוחד אם האפשרות יוצאת מהשורה, הם לא היו כותבים אפשרות כ"כ ארוכה אם היא לא נכונה... (אם כי גם זה יש לפעמים)]
- כל הטיפים הנ"ל אינם תקפים אם אתם יודעים/בטוחים בתשובה הנכונה!!!
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה ו-2 תשובות עם שמות אחרים, מסתבר שהתשובה היא אחד מהשתיים עם אותו שם ודווקא זה מתוכם שפחות מסתבר...
[2 הטיפים הקודמים נכונים גם אם הם באים בשילוב עם שם נוסף]זה לא נכון בדר"כ אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה אז זה יהיה דווקא לא משהוא מהם..
ועוד דבר מאוד חשוב כמעט כל מקום שהם כותבים נכון (דיקדוקית)
כמו אידיש ולא יידיש(כי אז זה אנגלית..), או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה! -
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה ו-2 תשובות עם שמות אחרים, מסתבר שהתשובה היא אחד מהשתיים עם אותו שם ודווקא זה מתוכם שפחות מסתבר...
[2 הטיפים הקודמים נכונים גם אם הם באים בשילוב עם שם נוסף]זה לא נכון בדר"כ אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה אז זה יהיה דווקא לא משהוא מהם..
ועוד דבר מאוד חשוב כמעט כל מקום שהם כותבים נכון (דיקדוקית)
כמו אידיש ולא יידיש(כי אז זה אנגלית..), או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה!@אנונימית-2 אני חושב שגם אם יש להם טעות כתיב ששכחו לכתוב אות אחת (לא דיקדוקי אל ממש שהחסירו אות) זה בטוח לא התשובה...
-
יש עוד מישהו שלפעמים בשאלות כמו מי הלחין או מי הזמר לא שומעים כלום או שהבעיה היא אצלי
-
@אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
יש עוד מישהו שלפעמים בשאלות כמו מי הלחין או מי הזמר לא שומעים כלום או שהבעיה היא אצלי
אצלי גם, בשאלה אחת קבועה (בכל פעם שניסיתי אותה...)
-
@אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
יש עוד מישהו שלפעמים בשאלות כמו מי הלחין או מי הזמר לא שומעים כלום או שהבעיה היא אצלי
אצלי גם, בשאלה אחת קבועה (בכל פעם שניסיתי אותה...)
@proud-jew אצלי גם,
בכמה שאלות קבועות -
שימו לב שיש פעמים שהשיר מתחיל רק כמה שניות אחרי (כמו פעם אחת בשיר "שמחה שלימה" של משה קליין).
אולי החליטו לתת לנו עליו פחות מעשר שניות... -
שימו לב שכמעט תמיד (ואולי תמיד לי היה 4 שאלות) שמופיע בתשובות שרגי גשטטנר זה התשובה
-
@אחות-קטנה איזה שאלות שלו היו? אני זוכר כרגע רק את "חמול-כרחם אב"
-
@אחות-קטנה איזה שאלות שלו היו? אני זוכר כרגע רק את "חמול-כרחם אב"
@בנימין-לוריא יש משהו בשלב א ניגון כזה
וזה לא כרחם אב
והיה עוד לא זוכרת עכשיו -
@אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
יש עוד מישהו שלפעמים בשאלות כמו מי הלחין או מי הזמר לא שומעים כלום או שהבעיה היא אצלי
לכולם זה ככה פשוט צריך לנסות ולראות מה התשובה ולזכור אותה...
- בשלב הרביעי בשאלה מי הלחין את השיר (כשאין מנגינה) זה הרב ברוך צייט
(אם אני אזכר בעוד אני יערוך את הפוסט הזה והוסיף את התשובות..)
@אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
יש משהו בשלב א ניגון כזה
וזה לא כרחם אב
והיה עוד לא זוכרת עכשיוהתשובה שם זה: שרגי גשטטנר- זה הקטן
@אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שימו לב שכמעט תמיד (ואולי תמיד לי היה 4 שאלות) שמופיע בתשובות שרגי גשטטנר זה התשובה
מתי שזה כתוב שראגי אז זאת לא התשובה (בדוק ומנוסה)
-
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה ו-2 תשובות עם שמות אחרים, מסתבר שהתשובה היא אחד מהשתיים עם אותו שם ודווקא זה מתוכם שפחות מסתבר...
[2 הטיפים הקודמים נכונים גם אם הם באים בשילוב עם שם נוסף]זה לא נכון בדר"כ אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה אז זה יהיה דווקא לא משהוא מהם..
ועוד דבר מאוד חשוב כמעט כל מקום שהם כותבים נכון (דיקדוקית)
כמו אידיש ולא יידיש(כי אז זה אנגלית..), או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה!@אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
ועוד דבר מאוד חשוב איפה שהם כותבים נכון (דיקדוקית) כמו אידיש ולא יידיש (כי אז זה אנגלית..), או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה!
@אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מתי שזה כתוב שראגי אז זאת לא התשובה (בדוק ומנוסה)
?????
-
@אנונימית-2 אני חושב שגם אם יש להם טעות כתיב ששכחו לכתוב אות אחת (לא דיקדוקי אל ממש שהחסירו אות) זה בטוח לא התשובה...
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@אנונימית-2 אני חושב שגם אם יש להם טעות כתיב ששכחו לכתוב אות אחת (לא דיקדוקי אל ממש שהחסירו אות) זה בטוח לא התשובה...
- יש פעם שאחת התשובות היא "יאקוב - אברהם פריד" ובכל זאת היא התשובה הנכונה (אע"פ שאני חושב שבמקור השיר נקרא "יאקאב", תקנו אותי אם אני טועה...)
-
@אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
ועוד דבר מאוד חשוב איפה שהם כותבים נכון (דיקדוקית) כמו אידיש ולא יידיש (כי אז זה אנגלית..), או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה!
@אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מתי שזה כתוב שראגי אז זאת לא התשובה (בדוק ומנוסה)
?????
@אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מתי שזה כתוב שראגי אז זאת לא התשובה (בדוק ומנוסה)
?????
ככה כותבים שראגי?!
אני לא מתמצאת....
ונראה לי שאו שאני טועה פה או שזה גם פה וגם שכתוב שרגי גשטטנר ז"לותתחילו להעלות מספרים.....
-
@אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מתי שזה כתוב שראגי אז זאת לא התשובה (בדוק ומנוסה)
?????
ככה כותבים שראגי?!
אני לא מתמצאת....
ונראה לי שאו שאני טועה פה או שזה גם פה וגם שכתוב שרגי גשטטנר ז"לותתחילו להעלות מספרים.....
@אנונימית-2
איזה מתסכל... בכר חשבתי שאני מבינה במוזיקה- הצלחתי להגיע עד שלב ד' ונמאס לי לנסות מאה פעם לעבור את זה...
יש מישו שהצליח לעבור את כל השלבים??? -
@אנונימית-2
איזה מתסכל... בכר חשבתי שאני מבינה במוזיקה- הצלחתי להגיע עד שלב ד' ונמאס לי לנסות מאה פעם לעבור את זה...
יש מישו שהצליח לעבור את כל השלבים???@יעל-ק אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
יש מישו שהצליח לעבור את כל השלבים???
יש הרבה...
אני כבר בשלב ד' בפעם השנייה עם 690 נקודות!אני מקווה שאני לא שם בעצמי מלח על הפצעים...
-
@יעל-ק אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
יש מישו שהצליח לעבור את כל השלבים???
יש הרבה...
אני כבר בשלב ד' בפעם השנייה עם 690 נקודות!אני מקווה שאני לא שם בעצמי מלח על הפצעים...
@בנימין-לוריא לא היבנתי מה הקטע שזה חוזר --
מה עושים אח"כ עם כל כך המון נקודות??? -
@יעל-ק אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
יש מישו שהצליח לעבור את כל השלבים???
יש הרבה...
אני כבר בשלב ד' בפעם השנייה עם 690 נקודות!אני מקווה שאני לא שם בעצמי מלח על הפצעים...
@בנימין-לוריא
וואווווווווו!!! אמן עלי... אני בייאוששש---
ניסיתי מאה פעם...
אגב- שווה לנסות שוב (בערך בפעם המאה)?? זה לא מצטבר או מה, שאין טעם לנסות שוב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
