-
-
שיר חדש קייצי ומתוק...
יוני זי - הכל לטובה.mp3 -
שיר חדש קייצי ומתוק...
יוני זי - הכל לטובה.mp3@שוש אמאלה איזה שיר מהמם
זה על מה שקרה לו שנה שעברה? -
@שוש אמאלה איזה שיר מהמם
זה על מה שקרה לו שנה שעברה?@שולמית-איפרגן כן, זה על התאונה. (רואים את האופנוע בתמונה)

-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@שוש הי תגידו למה נמחק לי מה שכתבתי?
ואגב בקשר לאופנוע לא מידי התעמקתי...
היה כתוב שרואים את האופנוע בתמונה לכן שאלתי -
@שוש הי תגידו למה נמחק לי מה שכתבתי?
ואגב בקשר לאופנוע לא מידי התעמקתי...
היה כתוב שרואים את האופנוע בתמונה לכן שאלתי -
@שוש הי תגידו למה נמחק לי מה שכתבתי?
ואגב בקשר לאופנוע לא מידי התעמקתי...
היה כתוב שרואים את האופנוע בתמונה לכן שאלתי@שולמית-איפרגן
לטובתך האישית נראלי שפה מקפידים על שיח ומילים נקיות(לא בא להטיף ולומר לך איך לדבר)
שלא ירחיקו אותך -
@שולמית-איפרגן
לטובתך האישית נראלי שפה מקפידים על שיח ומילים נקיות(לא בא להטיף ולומר לך איך לדבר)
שלא ירחיקו אותך@שמעון-h מה כתבתי שלא היה בסדר?
ואם היה משהוא שאתה מדבר עליו זה לא היה אני.... -
שיר חדש! (אינלי מושג מתי יצא זה רק הקלטות)
יוני זי בהקלטות2.mp4
בהסרטה השניייה זה אשכרה נשמע כאילו הוא שר שיר עם מילים...

-
שיר חדש! (אינלי מושג מתי יצא זה רק הקלטות)
יוני זי בהקלטות2.mp4
בהסרטה השניייה זה אשכרה נשמע כאילו הוא שר שיר עם מילים...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
