דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. ספרות מקצועית
  4. חיבור | אבא התגעגעתי אליך

חיבור | אבא התגעגעתי אליך

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ספרות מקצועית
6 פוסטים 4 כותבים 363 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר מנותק
    רבקהר מנותק
    רבקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני נראה אך ורק ילדון,
    כזה קטנצ'יק עם ריסים.
    מבט תוהה, שכל פצפון,
    קצת-הרבה-מאד תמים.

    אז... תדעו שאתם טועים.

    אני כבר בן 10, לא 'ילד',
    ענק עם פוטנצייה שרירית.
    למחשבות שלי אני עבד,
    חולם בהזיה אחת אבירית.

    חולם שאני כבר לא שומע,
    לא רואה את אבא עצוב.
    משחק אותה כאילו לא'דע,
    שכבר תקופה שאבא כאוב.

    אבא לא מחייך... וזה חסר.

    זה חסר לשרה הקטנטונת,
    שרק עכשיו למדה ללכת.
    עדיין את אבא היא זוכרת,
    מדגדג אותה והיא צוחקת.

    חסר לי, בחורון עם גיבנת,
    תלויה עלי כרזה מאיימת.
    באותיות שחורות היא צועקת,
    עליה כתוב 'אדמה רועדת'.

    ואמא... רק מנחמת.

    היא אומרת לי בלילה בשקט,
    לוחשת לי אל תוך החלום.
    יהיה בסדר, היא מנשקת,
    בעצמה בוערת כל כולה מחום.

    אל תשתנה, יקר של אמא,
    תשאר בדיוק כמו שאתה.
    התקופה תחלוף, חכה לאבא,
    עוד תקבל ממנו צביטה חזקה.

    קשה לה מאד.
    קשה לי גם.
    אני רוצה עוד,
    אותך, אבא חם.


    מכירה משפחה שעוברת תקופה לא פשוטה עם האבא, והדבר משפיע מאד על הילדים.
    לא עלינו, קיימים מקרים רבים כאלה לאינספור והלוואי ויימגרו מין העולם. בינתיים חשבתי לכתוב על זה חיבור, לחבר ללב של הילד המתוק והגיבור הזה עוד כמה וכמה מלבבות אחרים שיחלקו איתו את הצרה.

    שהלוואי תגיע לקיצה.

    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

    אייצ'יתא טיטוט 2 תגובות תגובה אחרונה
    31
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #2

      ואוו, אני עם דמעות בעיניים רבקה!
      כואב מאוד🥺 😥
      איך שאת מצליחה להיכנס לדמות, ולהעלות אותה על הכתב בצורה נוגעת בטירוף כל פעם מחדש.
      הלוואי כבר יבוא משיח ויסדר את כולנו
      🙏✨

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

        ואוו, אני עם דמעות בעיניים רבקה!
        כואב מאוד🥺 😥
        איך שאת מצליחה להיכנס לדמות, ולהעלות אותה על הכתב בצורה נוגעת בטירוף כל פעם מחדש.
        הלוואי כבר יבוא משיח ויסדר את כולנו
        🙏✨

        רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @פונץ-בננה אמר בחיבור | אבא התגעגעתי אליך:

        איך שאת מצליחה להיכנס לדמות, ולהעלות אותה על הכתב בצורה נוגעת בטירוף כל פעם מחדש.

        תודהרבה🙏🤜

        @פונץ-בננה אמר בחיבור | אבא התגעגעתי אליך:

        הלוואי כבר יבוא משיח ויסדר את כולנו

        אמן!!!!!!!!!!!!
        הלוואי!!!!!

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ע עוד אחת התייחס לנושא זה ב
        • רבקהר רבקה

          אני נראה אך ורק ילדון,
          כזה קטנצ'יק עם ריסים.
          מבט תוהה, שכל פצפון,
          קצת-הרבה-מאד תמים.

          אז... תדעו שאתם טועים.

          אני כבר בן 10, לא 'ילד',
          ענק עם פוטנצייה שרירית.
          למחשבות שלי אני עבד,
          חולם בהזיה אחת אבירית.

          חולם שאני כבר לא שומע,
          לא רואה את אבא עצוב.
          משחק אותה כאילו לא'דע,
          שכבר תקופה שאבא כאוב.

          אבא לא מחייך... וזה חסר.

          זה חסר לשרה הקטנטונת,
          שרק עכשיו למדה ללכת.
          עדיין את אבא היא זוכרת,
          מדגדג אותה והיא צוחקת.

          חסר לי, בחורון עם גיבנת,
          תלויה עלי כרזה מאיימת.
          באותיות שחורות היא צועקת,
          עליה כתוב 'אדמה רועדת'.

          ואמא... רק מנחמת.

          היא אומרת לי בלילה בשקט,
          לוחשת לי אל תוך החלום.
          יהיה בסדר, היא מנשקת,
          בעצמה בוערת כל כולה מחום.

          אל תשתנה, יקר של אמא,
          תשאר בדיוק כמו שאתה.
          התקופה תחלוף, חכה לאבא,
          עוד תקבל ממנו צביטה חזקה.

          קשה לה מאד.
          קשה לי גם.
          אני רוצה עוד,
          אותך, אבא חם.


          מכירה משפחה שעוברת תקופה לא פשוטה עם האבא, והדבר משפיע מאד על הילדים.
          לא עלינו, קיימים מקרים רבים כאלה לאינספור והלוואי ויימגרו מין העולם. בינתיים חשבתי לכתוב על זה חיבור, לחבר ללב של הילד המתוק והגיבור הזה עוד כמה וכמה מלבבות אחרים שיחלקו איתו את הצרה.

          שהלוואי תגיע לקיצה.

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @רבקה כל פעם את מפעימה אותי מחדש...
          יתכן שאיזה יום יגמרו לך המטאפורות? המילים? הדימויים?
          לא שאני רוצה שיגמר... רק אולי תלווי לנו מעט מהמאגר העצום שקיים אצלך?!

          את יודעת לכתוב בצורת המחשה..
          כאילו אני רואה את המילים קורמות עור וגידים...

          הלוואי שיצא מכך לעד רק דברים טובים!

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • רבקהר רבקה

            אני נראה אך ורק ילדון,
            כזה קטנצ'יק עם ריסים.
            מבט תוהה, שכל פצפון,
            קצת-הרבה-מאד תמים.

            אז... תדעו שאתם טועים.

            אני כבר בן 10, לא 'ילד',
            ענק עם פוטנצייה שרירית.
            למחשבות שלי אני עבד,
            חולם בהזיה אחת אבירית.

            חולם שאני כבר לא שומע,
            לא רואה את אבא עצוב.
            משחק אותה כאילו לא'דע,
            שכבר תקופה שאבא כאוב.

            אבא לא מחייך... וזה חסר.

            זה חסר לשרה הקטנטונת,
            שרק עכשיו למדה ללכת.
            עדיין את אבא היא זוכרת,
            מדגדג אותה והיא צוחקת.

            חסר לי, בחורון עם גיבנת,
            תלויה עלי כרזה מאיימת.
            באותיות שחורות היא צועקת,
            עליה כתוב 'אדמה רועדת'.

            ואמא... רק מנחמת.

            היא אומרת לי בלילה בשקט,
            לוחשת לי אל תוך החלום.
            יהיה בסדר, היא מנשקת,
            בעצמה בוערת כל כולה מחום.

            אל תשתנה, יקר של אמא,
            תשאר בדיוק כמו שאתה.
            התקופה תחלוף, חכה לאבא,
            עוד תקבל ממנו צביטה חזקה.

            קשה לה מאד.
            קשה לי גם.
            אני רוצה עוד,
            אותך, אבא חם.


            מכירה משפחה שעוברת תקופה לא פשוטה עם האבא, והדבר משפיע מאד על הילדים.
            לא עלינו, קיימים מקרים רבים כאלה לאינספור והלוואי ויימגרו מין העולם. בינתיים חשבתי לכתוב על זה חיבור, לחבר ללב של הילד המתוק והגיבור הזה עוד כמה וכמה מלבבות אחרים שיחלקו איתו את הצרה.

            שהלוואי תגיע לקיצה.

            טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
            #5

            @רבקה אפשר רגע לשנות משמעות ולדלג על ההסבר בסוף?
            השיר הזה פשוט נגע בי מכיוון אחר, מהכיוון של אבא שבשמיים שלפעמים הוא חסר ואתה מתגעגע אליו ואתה הילד הקטן והאמא ושרה וכל הדמויות הללו בגוף אחד, פשוט ילד קט בעולם גדול שמשחק יותר מידי דמויות בעיניך בעולם של אבא שבשמיים שרק באלך לקרוא לו לעזרה ושיהיה איתך בקשיים האלה.
            מי שמכיר אותי יבין טיפה מעבר למה אני מתכוון אבל שתדעי שהשיר הזה נגע בי מכיוון אחר לגמרי ממה שכתבת. (כמו שהסברתי...)

            והאמת, נראלי שאבא הגיע אליי עם השיר הזה כתובנה ומסר ממנו, ממש מכתב משמיים שאת היית השליחה לכתוב ולנסח אותן בבלי דעת.

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @רבקה כל פעם את מפעימה אותי מחדש...
              יתכן שאיזה יום יגמרו לך המטאפורות? המילים? הדימויים?
              לא שאני רוצה שיגמר... רק אולי תלווי לנו מעט מהמאגר העצום שקיים אצלך?!

              את יודעת לכתוב בצורת המחשה..
              כאילו אני רואה את המילים קורמות עור וגידים...

              הלוואי שיצא מכך לעד רק דברים טובים!

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @אייצ-ית אמר בחיבור | אבא התגעגעתי אליך:

              @רבקה כל פעם את מפעימה אותי מחדש...
              יתכן שאיזה יום יגמרו לך המטאפורות? המילים? הדימויים?
              לא שאני רוצה שיגמר... רק אולי תלווי לנו מעט מהמאגר העצום שקיים אצלך?!
              את יודעת לכתוב בצורת המחשה..
              כאילו אני רואה את המילים קורמות עור וגידים...

              איזה כיף לקרוא את זה, זה נורא מחמם את הלב ונותן דלק לשיר הבא🙏💓!!!

              @אייצ-ית אמר בחיבור | אבא התגעגעתי אליך:

              הלוואי שיצא מכך לעד רק דברים טובים!

              אמןןן!!

              @טיטו אמר בחיבור | אבא התגעגעתי אליך:

              @רבקה אפשר רגע לשנות משמעות ולדלג על ההסבר בסוף?
              השיר הזה פשוט נגע בי מכיוון אחר, מהכיוון של אבא שבשמיים שלפעמים הוא חסר ואתה מתגעגע אליו ואתה הילד הקטן והאמא ושרה וכל הדמויות הללו בגוף אחד, פשוט ילד קט בעולם גדול שמשחק יותר מידי דמויות בעיניך בעולם של אבא שבשמיים שרק באלך לקרוא לו לעזרה ושיהיה איתך בקשיים האלה.
              מי שמכיר אותי יבין טיפה מעבר למה אני מתכוון אבל שתדעי שהשיר הזה נגע בי מכיוון אחר לגמרי ממה שכתבת. (כמו שהסברתי...)

              וואו. אהבתי ממש את הההקבלה שככה זה נגע לך.
              אין לי כל כך מה להגיד זה ממש ממש השגחה משמים, וגם לי אישית זה קרה לעיתים עם שירים של משתמשים אחרים. אז אני ממש שמחה שאני הייתי השליחה לדבר, תודה!🙏

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות
              תגובה
              • תגובה כנושא
              התחברו כדי לפרסם תגובה
              • מהישן לחדש
              • מהחדש לישן
              • הכי הרבה הצבעות


              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • לא נקרא 0
              • פוסטים אחרונים
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • שליחת פנייה לניהול