האם אפשר להקליט בקורג שאני שר ומנגן וישמעו גם שאני שר???
-
@yossefi לפי התמונה בניק שלך אז יש לך pa700, א"כ אז ניתן לחבר מיקרופון לאורגן ולהקליט ב mp3
לביצוע הקלטה תלחץ על הכפתור מתחת למסך בצד שמאל שכתוב עליו גם mp3 [לחיצה רגילה או ארוכה, משהו כזה] ושם תבחר האם להקליט בזיכרון של האורגן או לUSB שחיברת לאורגן
-
@yossefi לפי התמונה בניק שלך אז יש לך pa700, א"כ אז ניתן לחבר מיקרופון לאורגן ולהקליט ב mp3
לביצוע הקלטה תלחץ על הכפתור מתחת למסך בצד שמאל שכתוב עליו גם mp3 [לחיצה רגילה או ארוכה, משהו כזה] ושם תבחר האם להקליט בזיכרון של האורגן או לUSB שחיברת לאורגן
@korg-pa700 כן אבל אני שואל אם ישמעו אותי בהקלטה גם שאני שר??
-
@korg-pa700 כן אבל אני שואל אם ישמעו אותי בהקלטה גם שאני שר??
@yossefi אמר בהאם אפשר להקליט בקורג שאני שר ומנגן וישמעו גם שאני שר???:
@korg-pa700 כן אבל אני שואל אם ישמעו אותי בהקלטה גם שאני שר??
כן, תחבר את זה לכניסת מיקרופון מאחורה ותעשה אפקט זה יוצא ממש יפה.
אם זה בשביל ארוע כדאי לך להקליט קצת לפני ולשמוע איך יוצא הסאונד של האפקט בהקלטה.
-
@yossefi אמר בהאם אפשר להקליט בקורג שאני שר ומנגן וישמעו גם שאני שר???:
@korg-pa700 כן אבל אני שואל אם ישמעו אותי בהקלטה גם שאני שר??
כן, תחבר את זה לכניסת מיקרופון מאחורה ותעשה אפקט זה יוצא ממש יפה.
אם זה בשביל ארוע כדאי לך להקליט קצת לפני ולשמוע איך יוצא הסאונד של האפקט בהקלטה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות