שיר| תבוא כבר 🥺
-
בס"ד
כל יום שומעים אסונות
מחכים ליום שיגיע הישועות
שיתקבלו כל התפילות
ונשמע את קול השופרותשתבוא, ותגאל אותנו בחסד וברחמים.
בלי מלחמות, בלי פיגועים.
רק תבוא כבר, תבוא כבר, תבוא. אנחנו מחכים.
מחכים, מחכים, אנחנו מחכים!אנשים רוצים למות
שכחו מזמן את המהות
חיים מבלי לחיות
לא רוצים בכלל להיותאז, אנחנו מחכים-
שתבוא, ותגאל אותנו בחסד וברחמים.
בלי מלחמות, בלי פיגועים.
רק תבוא כבר, תבוא כבר, תבוא. אנחנו מחכים.
מחכים, מחכים, אנחנו מחכים!סורי על הכפילות במילים... פשוט יש לזה לחן וזה נשמע פי כמה יותר טוב וזורם כשקוראים אותו... תמודדו שאני לא יכולה להעלות

-
בס"ד
כל יום שומעים אסונות
מחכים ליום שיגיע הישועות
שיתקבלו כל התפילות
ונשמע את קול השופרותשתבוא, ותגאל אותנו בחסד וברחמים.
בלי מלחמות, בלי פיגועים.
רק תבוא כבר, תבוא כבר, תבוא. אנחנו מחכים.
מחכים, מחכים, אנחנו מחכים!אנשים רוצים למות
שכחו מזמן את המהות
חיים מבלי לחיות
לא רוצים בכלל להיותאז, אנחנו מחכים-
שתבוא, ותגאל אותנו בחסד וברחמים.
בלי מלחמות, בלי פיגועים.
רק תבוא כבר, תבוא כבר, תבוא. אנחנו מחכים.
מחכים, מחכים, אנחנו מחכים!סורי על הכפילות במילים... פשוט יש לזה לחן וזה נשמע פי כמה יותר טוב וזורם כשקוראים אותו... תמודדו שאני לא יכולה להעלות

@פונץ-בננה האמת שזה תפילת כולנו מונגשת במילים כתובות.
אפשר לשאול איזה לחן? שיר קיים? סקרנת... -
@פונץ-בננה האמת שזה תפילת כולנו מונגשת במילים כתובות.
אפשר לשאול איזה לחן? שיר קיים? סקרנת...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
