הצעת ייעול | הסרת סימני שאלות/ קריאה מוגזמים באופן אוטומטי
-
@חובב-המוזיקה-2 זה קוד מיוחד שמסיר באופן אוטומטי סימני קריאה / שאלה אם יש ברצף הרבה
זה רק למפתחים לא לאנשים פשוטים כמונו
@צוציק למה לא???
-
@צוציק למה לא???
@חובב-המוזיקה-2 למה זה לא לנו ?
-
@חובב-המוזיקה-2 למה זה לא לנו ?
@צוציק כן,
אתה פשוט מעתיק את מה שכתוב שם מוריד ומפעיל
פשוט מאוד... -
@צוציק כן,
אתה פשוט מעתיק את מה שכתוב שם מוריד ומפעיל
פשוט מאוד...@חובב-המוזיקה-2 מעתיק לאיפה ? נראלי הוא כתב את זה להנהלה שישימו את זה בפורום לכולם

-
@חובב-המוזיקה-2 מעתיק לאיפה ? נראלי הוא כתב את זה להנהלה שישימו את זה בפורום לכולם

@צוציק לא נראה לי...
-
@צוציק לא נראה לי...
@חובב-המוזיקה-2 אז מה אמרת מעתיק מוריד וכו'
-
@חובב-המוזיקה-2 אז מה אמרת מעתיק מוריד וכו'
@צוציק ניסיתי עכשיו אבל זה נתקע לי...
@טכנאי-קיובייס-12 אשמח שתעלה מדריך מדויק...
-
@צוציק ניסיתי עכשיו אבל זה נתקע לי...
@טכנאי-קיובייס-12 אשמח שתעלה מדריך מדויק...
@חובב-המוזיקה-2 @צוציק
מה לא הבנתם?
זה קוד שמוסיפים לתוסף\שרת מסויים שנמצא בתוך הפורום,ואז זה קורה לכולם,אף אחד לא אמור להוריד את זה!!
זה ההנהלה שמה לכולם. -
@חובב-המוזיקה-2 מעתיק לאיפה ? נראלי הוא כתב את זה להנהלה שישימו את זה בפורום לכולם

@צוציק אמר בהצעת ייעול | הסרת סימני שאלות/ קריאה מוגזמים באופן אוטומטי:
@חובב-המוזיקה-2 מעתיק לאיפה ? נראלי הוא כתב את זה להנהלה שישימו את זה בפורום לכולם

@KING-music זה מה שניסיתי להסביר ל @חובב-המוזיקה-2
-
@צוציק אמר בהצעת ייעול | הסרת סימני שאלות/ קריאה מוגזמים באופן אוטומטי:
@חובב-המוזיקה-2 מעתיק לאיפה ? נראלי הוא כתב את זה להנהלה שישימו את זה בפורום לכולם

@KING-music זה מה שניסיתי להסביר ל @חובב-המוזיקה-2
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות