עזרה בקייביס 12
-
היי שלום אני צריכה עזרה דחופההההההההה אני עכשיו קניתי אולפן
ואני לא מצליחה לשמועה את מה שאני מקליטה משהוא יכול לעזור לי שאלתי כמה אנשים ואף אחד לא ידע מה להגיד לי
משהוא יכול לעזור לי פליזזזזזזז -
היי שלום אני צריכה עזרה דחופההההההההה אני עכשיו קניתי אולפן
ואני לא מצליחה לשמועה את מה שאני מקליטה משהוא יכול לעזור לי שאלתי כמה אנשים ואף אחד לא ידע מה להגיד לי
משהוא יכול לעזור לי פליזזזזזזז@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
תתיגי את @למדן, @טכנאי-קיובייס-12 הם ישמחו לעזור לך -
היי שלום אני צריכה עזרה דחופההההההההה אני עכשיו קניתי אולפן
ואני לא מצליחה לשמועה את מה שאני מקליטה משהוא יכול לעזור לי שאלתי כמה אנשים ואף אחד לא ידע מה להגיד לי
משהוא יכול לעזור לי פליזזזזזזז@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי זה לא פשוט להסביר דרך הפרום.
אבל בגדול צריך לבדוק שהגדרתם גם את הכניסות של מיקרופון ההקלטה דרך הכרטיס קול וגם את היציאות לרמקולים, זה צריך להגדיר גם בנפרד בלי קשר למיקרופונים. -
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי זה לא פשוט להסביר דרך הפרום.
אבל בגדול צריך לבדוק שהגדרתם גם את הכניסות של מיקרופון ההקלטה דרך הכרטיס קול וגם את היציאות לרמקולים, זה צריך להגדיר גם בנפרד בלי קשר למיקרופונים.@איצלה
אז מה אני
אמורה לעשות להזמין טכנאי??? -
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי זה לא פשוט להסביר דרך הפרום.
אבל בגדול צריך לבדוק שהגדרתם גם את הכניסות של מיקרופון ההקלטה דרך הכרטיס קול וגם את היציאות לרמקולים, זה צריך להגדיר גם בנפרד בלי קשר למיקרופונים.@איצלה אבל טנקס בכל אופן
-
@איצלה
אז מה אני
אמורה לעשות להזמין טכנאי???@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
או מישהו שיודע להגדיר בהגדרות. זה לא מסובך. תחפשו סרטון ביוטיוב שמסביר הכל. -
היי שלום אני צריכה עזרה דחופההההההההה אני עכשיו קניתי אולפן
ואני לא מצליחה לשמועה את מה שאני מקליטה משהוא יכול לעזור לי שאלתי כמה אנשים ואף אחד לא ידע מה להגיד לי
משהוא יכול לעזור לי פליזזזזזזז@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
זה מצליח להקליט לך?
יש פס קול?
הגדרת את הכרטיס קול?
הגדרת כניסות ויציאות? -
היי שלום אני צריכה עזרה דחופההההההההה אני עכשיו קניתי אולפן
ואני לא מצליחה לשמועה את מה שאני מקליטה משהוא יכול לעזור לי שאלתי כמה אנשים ואף אחד לא ידע מה להגיד לי
משהוא יכול לעזור לי פליזזזזזזז@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
תעיין פה אולי זה יעזור לך:
https://www.youtube.com/watch?v=0uiT8Ztsygc -
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
זה מצליח להקליט לך?
יש פס קול?
הגדרת את הכרטיס קול?
הגדרת כניסות ויציאות?@margalit כן הכל נראה לי בכל אופן אבל אני לא מצליכה לפתוח את מה שנתת לי יש לך אולי דרך אחרת אבל ממש ממש תודה
-
@margalit כן הכל נראה לי בכל אופן אבל אני לא מצליכה לפתוח את מה שנתת לי יש לך אולי דרך אחרת אבל ממש ממש תודה
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
עכשיו כן? אם לא אני יוריד לך את זה
https://youtu.be/0u****iT8Ztsygc
להוריד כוכביות (זה בשביל שהקישור יופיע כאן ולא יהפך לסרטון) -
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
עכשיו כן? אם לא אני יוריד לך את זה
https://youtu.be/0u****iT8Ztsygc
להוריד כוכביות (זה בשביל שהקישור יופיע כאן ולא יהפך לסרטון)@יאיר-2-0 לא זה בגלל שיש לי אתרוג
-
@יאיר-2-0 לא זה בגלל שיש לי אתרוג
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי ממש אבל ממש תודה!!!!
-
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי ממש אבל ממש תודה!!!!
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
בבקשה:
https://send.magicode.me/send-file/file/db623b6ad886f3bb77a384b708d81bdf00124e1f/view -
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
בבקשה:
https://send.magicode.me/send-file/file/db623b6ad886f3bb77a384b708d81bdf00124e1f/view@יאיר-2-0 אמר בעזרה בקייביס 12:
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
בבקשה:
https://send.magicode.me/send-file/file/db623b6ad886f3bb77a384b708d81bdf00124e1f/viewשל מה זה הקישור הזה??
-
@יאיר-2-0 אמר בעזרה בקייביס 12:
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
בבקשה:
https://send.magicode.me/send-file/file/db623b6ad886f3bb77a384b708d81bdf00124e1f/viewשל מה זה הקישור הזה??
-
@הדרי ממש ממש תודה עזרת לי מאוד
-
@הדרי ממש ממש תודה עזרת לי מאוד
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
זה עזר לך? -
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
זה עזר לך? -
@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי
זה עזר לך?@יאיר-2-0 ממש ממש תודה אתמול ההיתי ממש בעננים שהצלחתי לסדר את זה אחרי שהבאתי מפיק עליי והוא לא הצליח אז ממש ממש תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות