זמרים שמגיירים שירים , תגובתם
-
@אריה-93 אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
@חיה-בקליפ הכי גרוע זה כשלא נותנים קרדיט ללחן. מתייחסים לזה כאילו שהם הלחינו בעצמם. בדיחה.
הם לא רוצים להזכיר מלחין חילוני
@חיה-בקליפ אה, השיר זה סבבה לגייר אבל לכתוב שם אפילו בר"ת, חסושלום. בדיחה
-
https://www.youtube.com/watch?v=32HiTpekg_k
טאנץ עם סלסולים מה דעתכם ? -
גיור של ..... למי שמכיר ....
-
אין בזה בעיה של זכויות יוצרים?
בכל זאת מעתיקים לחן... בלי קרדיט... ולפעמים הקרדיט גם למישהו אחר... לא נראה לי שיוצר לא משנה מי הוא או מה הוא היה שמח שיקחו לחן שלו בלי הסכמתו בצורה כזאת. -
יש כל מיני זמרים חרדי ששרים שירים של חילונים שיש להם לחן יפה ,ומשנים להם את המילים
מה אתם אומרים ?אני עדיין לא גיבשתי דיעה
@חיה-בקליפ
מה אפשר לעשות שיש השפעות -ואולי זה אפילו נחמד לפעמים
אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!
למרות שהלחנים חרדים -- כל כך יפים שחודרים לנשמה ומרגיעים -
@חיה-בקליפ
מה אפשר לעשות שיש השפעות -ואולי זה אפילו נחמד לפעמים
אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!
למרות שהלחנים חרדים -- כל כך יפים שחודרים לנשמה ומרגיעים -
@חיה-בקליפ
מה אפשר לעשות שיש השפעות -ואולי זה אפילו נחמד לפעמים
אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!
למרות שהלחנים חרדים -- כל כך יפים שחודרים לנשמה ומרגיעים@אילן-פ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!
לא שמעתי על זה...
אפשר דוגמא? -
@אילן-פ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!
לא שמעתי על זה...
אפשר דוגמא? -
@אילן-פ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!
לא שמעתי על זה...
אפשר דוגמא? -
אני לא אוהבת לשמוע שירים מגויירים בכלל!
מגעיל אותי שפתאום כל השירים החילונים הופכים להיות כ"כ קדושים(עיין ערך "גמרא סבבא"-אני נסלדתי!)
אולי כי הכרתי לפעמים את המקור,
ולראות את הערכים שלנו מולבשים על השירים שלהם, ובחוסר מקצועיות- העיקר שיתאים למנגינה ויתחרז טוב , לא עושה לי טוב!
אבל חייבת לציין שזה מביא לזמר המגייר מלא צפיות... -
@אילן-פ האמת גם אני חשבתי על הנקודה הזאת. לדעתי, זה בגלל שני דברים 1. זמר שלא מהציבור שלנו שאוהב שיר אין לו בעיה טכנית לשיר אותו עם המילים שלו כמו שהן ולזמרים שלנו יש... מה גם שיהיו כאלו שלא ירצו מבחינת דעת קהל להשתמש בלחנים של יוצר חרדי.
2. לצערי ישנם אומנים עם תחושות של נחיתות בציבור שלנו. לדידם כביכול היצירה ששם טובה ועל רמה יותר... לא נכנסת לדיון אם זה נכון או לא אבל מה שבטוח שלאומנים הכללים אין התחושות האלו כלפי היוצרים שלנו... ויעדיפו להשתמש בלחנים של עצמם. -
@אילן-פ האמת גם אני חשבתי על הנקודה הזאת. לדעתי, זה בגלל שני דברים 1. זמר שלא מהציבור שלנו שאוהב שיר אין לו בעיה טכנית לשיר אותו עם המילים שלו כמו שהן ולזמרים שלנו יש... מה גם שיהיו כאלו שלא ירצו מבחינת דעת קהל להשתמש בלחנים של יוצר חרדי.
2. לצערי ישנם אומנים עם תחושות של נחיתות בציבור שלנו. לדידם כביכול היצירה ששם טובה ועל רמה יותר... לא נכנסת לדיון אם זה נכון או לא אבל מה שבטוח שלאומנים הכללים אין התחושות האלו כלפי היוצרים שלנו... ויעדיפו להשתמש בלחנים של עצמם. -
@אילן-פ האמת גם אני חשבתי על הנקודה הזאת. לדעתי, זה בגלל שני דברים 1. זמר שלא מהציבור שלנו שאוהב שיר אין לו בעיה טכנית לשיר אותו עם המילים שלו כמו שהן ולזמרים שלנו יש... מה גם שיהיו כאלו שלא ירצו מבחינת דעת קהל להשתמש בלחנים של יוצר חרדי.
2. לצערי ישנם אומנים עם תחושות של נחיתות בציבור שלנו. לדידם כביכול היצירה ששם טובה ועל רמה יותר... לא נכנסת לדיון אם זה נכון או לא אבל מה שבטוח שלאומנים הכללים אין התחושות האלו כלפי היוצרים שלנו... ויעדיפו להשתמש בלחנים של עצמם.@מתנדנדת
לדעתי יש כאן משהו הרבה יותר עמוק -- יש משהו בנשמה שלו שחוסם אותו
כי זה לוקח אותו למקום שהוא לא רוצה להיות -- של הזדהות והתחברות והתבוננות ביהדות
אבל זה באמת נושא שמעניין בפני עצמו
אבל מתאים יותר לשיעור מוסר ולא לפורום מוזיקה -- ואפשר להרחיב על זה עוד ועוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות