שיר | מלחמת עיניים
-
היי, אתה, ס'תכל לי בעיניים
גם אם נראה לך שאני אצלך בידיים
תביט אלי חזק לתוך האישונים
יש שם כוחות שלא ידעת שקיימיםוגם אם נפלתי אלף פעמים
לא, אני לא אתייאש לעולמים
וגם אם תגיד, אני מראש ידעתי
ששוב ושוב תיפול, ברשת שפרשתיאז, תדע שלא אכפת לי
אני ממשיך להאמין בעצמי
כי שום דבר פה לא לרעתי
זה רק לחשל אותי, לטובתיוגם אם אתה נחוש
לא מרפה כמו יתוש
אני לא ילד איזה נטוש
ככה אני מרגיש בחושיש לי אבא למעלה שעלי סומך
רוצה שהשאר חזק שלא אתרכך
ואם הוא בי בוטח שלא אתלכלך
אותי זה מלווה בכל אשר אלךרוצה להסתכל לך בעיניים חזרה
אתה לא מפחיד אותי, מר יצר הרע
אבל באיזה מהעיניים, זו בחירה קשה
כי יש לך איזה אלף עיניים, אולי רבבהאז משפיל את העיניים אל המדרכה
וכבר יודע שבמערכה הזאת הנשמה נצחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות