חיבור-סיפור | 'למה חשוך לי כאן?!'
-
אזהרה: מצמרר...
גם לכם קרה שהתחרטתם,
על טעות אחת גדולה?
נכון שבאותו הזמן חשבתם,
שהיא כזאת'י קטנטנה?!גם הוא חשב ככה, הילד,
בזמן ש'צפצף' על רב הכיתה.
לרצונות החופש שלו היה עבד,
לייצר ה'לא-באלי' התפתה.אל תתנדנד אחור עם הכיסא,
אתה מפריע לריכוז הילדים!
פחח...
מה אכפת לך מה אני עושה,
כולה 'הופ' וכמה נדנודים...אז הוא צחק לו בפנים, לרב,
בתמימות ילדותית שובבה.
אף כשנפל על הראש לא נכאב,
רק מפיו נמלטה הקריאה.'היי הרב, תדליק את האור,
אני מפסיק עכשיו להתנדנד.
למה אני רואה רק שחור,
הנה, תראה, אני כבר לומד'...והרב שתק בזעזוע עמוק,
שתקו גם כל ילדיי החיידר.
לא ניתן היה מהעובדה לחמוק,
שהאור דולק, מואר כל החדר.הרב, למה אתה לא עונה?
אני מבטיח להקשיב פעם הבאה!
תעזור לי להרים את הכיסא,
ונמשיך מאפה שהפסקנו במשנה...אבל...
לראות הוא לא יכול,
לקרוא גם לא, כמובן.
יבין את טעותו בגדול,
ומכאן... הדרך לאן?.....
סיפור אמיתי שקרה
אני חושבת שהלקח ברור כל כך, שאין צורך להכתיבו בכלל.
ושנשמע רק בשורות טובות כל החיים שלנו
-
S shoval התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות