הצעה לייעול הכותבים
-
יש לי רעיון שלדעתי ישפר את ענף הכתיבה בפורום...
שלכל כותב יהיה נושא שלו לשירים שלו, ושם הוא יעלה את השירים שלו,
וזה יתן המון רווחים לדעתי,
א' שתוכל לראות בקלות את כל השירים של מי שאתה אוהב,
ב' שיהיה יותר מסודר העסק,
ג' שיוכלו להגיב בקלות לשירים בלי שזה יצור בלגן,
ד' ושלא תצטרך לקרוא שירים שאתה לא אוהב,
ה' יהיה אפשר לראות כמה ראו את השירים שלך, ולא כמה ראו את השירים של כולם,אם אהבתם את הרעיון תלייקו לו, ותוסיפו עוד דרכים אולי לשפר אותו...
-
יש לי רעיון שלדעתי ישפר את ענף הכתיבה בפורום...
שלכל כותב יהיה נושא שלו לשירים שלו, ושם הוא יעלה את השירים שלו,
וזה יתן המון רווחים לדעתי,
א' שתוכל לראות בקלות את כל השירים של מי שאתה אוהב,
ב' שיהיה יותר מסודר העסק,
ג' שיוכלו להגיב בקלות לשירים בלי שזה יצור בלגן,
ד' ושלא תצטרך לקרוא שירים שאתה לא אוהב,
ה' יהיה אפשר לראות כמה ראו את השירים שלך, ולא כמה ראו את השירים של כולם,אם אהבתם את הרעיון תלייקו לו, ותוסיפו עוד דרכים אולי לשפר אותו...
@ארי-גולד אמר בהצעה לייעול הכותבים:
א' שתוכל לראות בקלות את כל השירים של מי שאתה אוהב,
יש אופציה של הוספה למועדפים
-
יש לי רעיון שלדעתי ישפר את ענף הכתיבה בפורום...
שלכל כותב יהיה נושא שלו לשירים שלו, ושם הוא יעלה את השירים שלו,
וזה יתן המון רווחים לדעתי,
א' שתוכל לראות בקלות את כל השירים של מי שאתה אוהב,
ב' שיהיה יותר מסודר העסק,
ג' שיוכלו להגיב בקלות לשירים בלי שזה יצור בלגן,
ד' ושלא תצטרך לקרוא שירים שאתה לא אוהב,
ה' יהיה אפשר לראות כמה ראו את השירים שלך, ולא כמה ראו את השירים של כולם,אם אהבתם את הרעיון תלייקו לו, ותוסיפו עוד דרכים אולי לשפר אותו...
@ארי-גולד רעיון חמוד, אבל רק עכשיו הפיקוח סידר את כל הקטגוריה של הכתיבה וזה יצור באלגן..
וברגע שיגיבו באותו הנושא יאבד הרצף של השירים.
מה שכן אתה צודק, יש ב'שירים לכתיבה' עוד הרבה כותבים ברמה עם כתיבה משגעת.
יש שירים שמתפספסים שם...@ארי-גולד אמר בהצעה לייעול הכותבים:
ד' ושלא תצטרך לקרוא שירים שאתה לא אוהב,
זה משתנה כל פעם, לא חושב?
וגם אם קראת, לא בגדיל.. 🥴
-
@ארי-גולד רעיון חמוד, אבל רק עכשיו הפיקוח סידר את כל הקטגוריה של הכתיבה וזה יצור באלגן..
וברגע שיגיבו באותו הנושא יאבד הרצף של השירים.
מה שכן אתה צודק, יש ב'שירים לכתיבה' עוד הרבה כותבים ברמה עם כתיבה משגעת.
יש שירים שמתפספסים שם...@ארי-גולד אמר בהצעה לייעול הכותבים:
ד' ושלא תצטרך לקרוא שירים שאתה לא אוהב,
זה משתנה כל פעם, לא חושב?
וגם אם קראת, לא בגדיל.. 🥴
@פונץ-בננה
יש בזה משהו אבל אני עדיין חושב שזה ייעל את העסק, אבל זכותכם לחלוק עלי, -
מצד שני אולי כאלה חדשים שכותבים קצת לא יקראו את שלהם?
-
יש לי רעיון שלדעתי ישפר את ענף הכתיבה בפורום...
שלכל כותב יהיה נושא שלו לשירים שלו, ושם הוא יעלה את השירים שלו,
וזה יתן המון רווחים לדעתי,
א' שתוכל לראות בקלות את כל השירים של מי שאתה אוהב,
ב' שיהיה יותר מסודר העסק,
ג' שיוכלו להגיב בקלות לשירים בלי שזה יצור בלגן,
ד' ושלא תצטרך לקרוא שירים שאתה לא אוהב,
ה' יהיה אפשר לראות כמה ראו את השירים שלך, ולא כמה ראו את השירים של כולם,אם אהבתם את הרעיון תלייקו לו, ותוסיפו עוד דרכים אולי לשפר אותו...
@ארי-גולד
יש תגיות.כל משתמש יכול ליצור. -
@ארי-גולד
יש תגיות.כל משתמש יכול ליצור.פוסט זה נמחק! -
@מא1
כנס\י לפרופיל שלי -
@מא1
כנס\י לפרופיל שליפוסט זה נמחק! -
@מא1
אהממ...
קצת קשה לי להסביר עכשיו...
תזכירו לי מחר , טוב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות