עזרה בהקלטה בקיובייס
-
אני מנסה להקליט וזה לא מקליט... מצורף תמונה. בבקשה עזרה@יונה-מצאה-בו-מנוח
הכרטיס קול מחובר? -
@יונה-מצאה-בו-מנוח
הכרטיס קול מחובר?@אולפניסט-ברמה כן. האמת שחצי שנה לא נגעתי בקיובייס ועכשיו חזרתי אך משום מה לא מקליט.
-
@אולפניסט-ברמה כן. האמת שחצי שנה לא נגעתי בקיובייס ועכשיו חזרתי אך משום מה לא מקליט.
@יונה-מצאה-בו-מנוח מוזר מאוד......
תבדוק את החיבורים בכרטיס.
ותגדיר את הכרטיס קול בקיובייס. -
@יונה-מצאה-בו-מנוח מוזר מאוד......
תבדוק את החיבורים בכרטיס.
ותגדיר את הכרטיס קול בקיובייס.@אולפניסט-ברמה איפה אני מגדיר שכחתי כבר
סליחה שאני מטריח -
אני מנסה להקליט וזה לא מקליט... מצורף תמונה. בבקשה עזרה@יונה-מצאה-בו-מנוח שים לב לזה:

פשוט תלחץ על זה ותגדיר את הכרטיס.
אם אתה עדיין מסתבך, עיין בפוסט שלי כאן-https://miktzav.com/topic/8629/%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%A6%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%95%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-cubase-12-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%9D/41?_=1684182605162 ,הדרך היא בגדול אותו הדבר. -
@אולפניסט-ברמה איפה אני מגדיר שכחתי כבר
סליחה שאני מטריח@יונה-מצאה-בו-מנוח הסתדרת?
-
@יונה-מצאה-בו-מנוח הסתדרת?
@איש-אחד-מאיזה-מקום לצערי הרב לא
-
@איש-אחד-מאיזה-מקום לצערי הרב לא
@יונה-מצאה-בו-מנוח הסתכלת בפוסט שלי שם?
(אגב, בעבר הכרטיס קול עבד לך במחשב? אם לא או שלא בדקת, ייתכן שלא הורדת דרייבר בשבילו.
תחפש בגוגל את שם הדגם של כרטיס הקול שלך בתוספת המילה 'driver', זה יפנה אותך לאתר החברה להורדת תוכנה מסוימת. תתקין אותה וזה אמור לעבוד.) -
@יונה-מצאה-בו-מנוח הסתכלת בפוסט שלי שם?
(אגב, בעבר הכרטיס קול עבד לך במחשב? אם לא או שלא בדקת, ייתכן שלא הורדת דרייבר בשבילו.
תחפש בגוגל את שם הדגם של כרטיס הקול שלך בתוספת המילה 'driver', זה יפנה אותך לאתר החברה להורדת תוכנה מסוימת. תתקין אותה וזה אמור לעבוד.)@איש-אחד-מאיזה-מקום הייתי עובד איתו הרבה, ויש דרייבר. פשוט חצי שנה לא נגעתי ואולי בהגדרות של המקרופון במחשב משהוא השתנה
-
@איש-אחד-מאיזה-מקום הייתי עובד איתו הרבה, ויש דרייבר. פשוט חצי שנה לא נגעתי ואולי בהגדרות של המקרופון במחשב משהוא השתנה
@יונה-מצאה-בו-מנוח אמר בעזרה בהקלטה בקיובייס:
@איש-אחד-מאיזה-מקום הייתי עובד איתו הרבה, ויש דרייבר. פשוט חצי שנה לא נגעתי ואולי בהגדרות של המקרופון במחשב משהוא השתנה
ועשית מה שכתבתי שם וזה לא עזר??
-
@יונה-מצאה-בו-מנוח אמר בעזרה בהקלטה בקיובייס:
@איש-אחד-מאיזה-מקום הייתי עובד איתו הרבה, ויש דרייבר. פשוט חצי שנה לא נגעתי ואולי בהגדרות של המקרופון במחשב משהוא השתנה
ועשית מה שכתבתי שם וזה לא עזר??
@איש-אחד-מאיזה-מקום האמת שניסיתי אבל לא בדיוק הבנתי אותך
-
@איש-אחד-מאיזה-מקום האמת שניסיתי אבל לא בדיוק הבנתי אותך
@יונה-מצאה-בו-מנוח אמר בעזרה בהקלטה בקיובייס:
@איש-אחד-מאיזה-מקום האמת שניסיתי אבל לא בדיוק הבנתי אותך
הבאתי שם צילומי מסך של כל התהליך מה צריכים לעשות.
תסביר איפה אתה בדיוק מסתבך ואנסה לעזור.
(תלך עם זה שלב שלב). -
@איש-אחד-מאיזה-מקום האמת שניסיתי אבל לא בדיוק הבנתי אותך
@יונה-מצאה-בו-מנוח רק במקום לסמן את ה-low latency driver תסמן את הכרטיס שלך.
-
@יונה-מצאה-בו-מנוח רק במקום לסמן את ה-low latency driver תסמן את הכרטיס שלך.
@איש-אחד-מאיזה-מקום רק עכשיו נכנסתי לקישור ששלחת נראה מפורט מאוד אני אשב על זה יותר מאוחר תודה בנתיים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות