איך אני יכול להתאים את האקורדים למנגינה?
-
יש לי מנגינה אחת. רק תווים ללא אקורדים. ואני לא ממש מצליח 'להמציא' אקורדים.
יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות?תודה רבה
@צוות-פיקוח אני חדש פה ולא יודע אם אפשר להעלות פה פוסט כזה/איפה להעלות את הפוסט הזה אז סליחה מראש...
-
יש לי מנגינה אחת. רק תווים ללא אקורדים. ואני לא ממש מצליח 'להמציא' אקורדים.
יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות?תודה רבה
@צוות-פיקוח אני חדש פה ולא יודע אם אפשר להעלות פה פוסט כזה/איפה להעלות את הפוסט הזה אז סליחה מראש...
-
א אייצ'ית העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
-
יש לי באג ואני לא מצליח לראות את התגובה..
-
יש לי באג ואני לא מצליח לראות את התגובה..
@סקרן-להבין תעלה לפה קובץ של הלחן מוקלט בקול שלך אני אביא לך מה האקורדים של זה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות