שיר שכתבתי על לחן של חבר שלי
-
@yoni-bonen תקשיב.
אתה פצצה!הבית לדעתי הרבה יותר יפה מהפזמון (שניהם יפים
)אני דמיינתי כזה תוך כדי, איזה בוזוקי וקאנון מלווים אותך כזה.......
זה לחן שלך?
(אני אשכנזי פשוט, ופחות מבין בפיוטים וכזה.....
)@אולפניסט-ברמה כן זה לחן שלי בס"ד
עדין עובד על השיר -
@אולפניסט-ברמה כן זה לחן שלי בס"ד
עדין עובד על השיר@yoni-bonen שים לב לא לכתוב יותר מ2 פוסטים רצוף
-
@yoni-bonen שים לב לא לכתוב יותר מ2 פוסטים רצוף
@המחבל-המחופש אין בעיה
פשוט עדין אין לי את האפשרות להצביע לפוסטים כי אין לי 4 ימים בפורום -
@המחבל-המחופש אין בעיה
פשוט עדין אין לי את האפשרות להצביע לפוסטים כי אין לי 4 ימים בפורום@yoni-bonen אז תתיג את כולם ביחד ותומר תודה
למרות שלומר תודה גם אסור -
@אולפניסט-ברמה כן זה לחן שלי בס"ד
עדין עובד על השיר -
@yoni-bonen אז תתיג את כולם ביחד ותומר תודה
למרות שלומר תודה גם אסור@המחבל-המחופש עד שאוכל להצביע לפוסטים אין לי ברירה
-
אשמח לקבל חוות דעת אמיתית על השיר🤩 בית ופזמון.m4a
@yoni-bonen אמר בשיר שכתבתי על לחן של חבר שלי:
אשמח לקבל חוות דעת אמיתית על השיר🤩 בית ופזמון.m4a
אהבתי אמיתי ממש יפההה!!!!
-
@yoni-bonen שים לב לא לכתוב יותר מ2 פוסטים רצוף
@המחבל-המחופש
אתה כותב שאסור לכתוב 2 פוסטים ברצף ואז כותב 2 פוסאים ברצף, מה עובר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות