קניית קלידים ?!?
-
@Anonymous123123 לאורגן או מקצבים
@למדן אורגן ( מקצבים עדיין אין תקצב )
-
@חכם_בלילה
קודם כל תודה לך על כל העזרה ,
ראיתי שהגבת לפני כמה זמן למישהו על השיר "שעריי שמיים " אשמח לקבל את הקובץ שאתה מנגן ... לדעת איך לנגן אותודבר שני נגיד ואני "מפוצץ את האורגן במקצבים אפשר לשים USB ולנגן משם , הבנתי שדגימות לא אבל מקצבים כן אני צודק?
@Anonymous123123 אתה יכול לשים על USB ולנגן דרך הUSB
אני נותן לחברי @למדן להסביר כי נראה לי שהוא מבין יותר טוב ממני... אבל בעיקרון אתה צודק
לגבי השיר שערי שמיים אם תוכל להזכיר לי במוצ"ש אני יעלה את זה או שאני יעלה את זה מסודר לערוץ יוטיוב שלי "מוזיקה יהודית" (ראה פרופיל שלי) -
@Anonymous123123 אתה יכול לשים על USB ולנגן דרך הUSB
אני נותן לחברי @למדן להסביר כי נראה לי שהוא מבין יותר טוב ממני... אבל בעיקרון אתה צודק
לגבי השיר שערי שמיים אם תוכל להזכיר לי במוצ"ש אני יעלה את זה או שאני יעלה את זה מסודר לערוץ יוטיוב שלי "מוזיקה יהודית" (ראה פרופיל שלי)@חכם_בלילה
תודה . איזה אורגן יש לך כיום ? והאם אתה מתכוון לקנות SX600? -
@חכם_בלילה
תודה . איזה אורגן יש לך כיום ? והאם אתה מתכוון לקנות SX600?@Anonymous123123 אני כרגע (לצערי..) עם האורגן yamaha psr e 373 קניתי אותו לפני שנה וחצי ושמתי בו מקצבים חסידיים (ברמה מאוד פשוטה..) ואני מתכנן בע"ה לקנות את הSX 600...
-
@למדן אורגן ( מקצבים עדיין אין תקצב )
@Anonymous123123
אתן לך קצת רקעדגימות זה קובץ שמייצאים מהמחשב ורוב הסטים הטובים מתחילים מחצי גיגה לכן על ה 600 לא יעבוד יש שם פחות מחצי גיגה לדגימות
לגבי מקצבים אפשר מאונקי
צור איתי קשר לגבי הקניה -
@Anonymous123123
אתן לך קצת רקעדגימות זה קובץ שמייצאים מהמחשב ורוב הסטים הטובים מתחילים מחצי גיגה לכן על ה 600 לא יעבוד יש שם פחות מחצי גיגה לדגימות
לגבי מקצבים אפשר מאונקי
צור איתי קשר לגבי הקניה@למדן אז איזה אורגן לקנות בתקציב הזה @למדן
@חכם_בלילה -
@למדן אז איזה אורגן לקנות בתקציב הזה @למדן
@חכם_בלילה@Anonymous123123 הSX 600 עולה 4250 וסטים יש לך בחינם אבל זה לא איכותי כמו הסט הרציניים כמו של @למדן
-
@למדן @חכם_בלילה
קיצר מה אני קונה ב4000+- ? -
@למדן @חכם_בלילה
קיצר מה אני קונה ב4000+- ?@Anonymous123123
sx600 או pa300 -
@Anonymous123123
sx600 או pa300@למדן ראיתי באתר שלך PA600 ב4200 ש"ח
מה עדיף SX600 או PA 600 -
@למדן ראיתי באתר שלך PA600 ב4200 ש"ח
מה עדיף SX600 או PA 600@Anonymous123123
SX 600. -
@Anonymous123123
SX 600.@חכם_בלילה
אוקיי , תודה רבה על העזרה ,
בע"ה שאקנה אדבר איתך לגבי מקצבים -
@חכם_בלילה
אוקיי , תודה רבה על העזרה ,
בע"ה שאקנה אדבר איתך לגבי מקצבים@Anonymous123123
אתה מתכון ל @למדן ?
אבל אני יעזור לך בכיף -
@Anonymous123123
אתה מתכון ל @למדן ?
אבל אני יעזור לך בכיף@חכם_בלילה
כן התכוונתי ללמדן -
@חכם_בלילה
אוקיי , תודה רבה על העזרה ,
בע"ה שאקנה אדבר איתך לגבי מקצבים@Anonymous123123
קיצער sx 600 נראה לי יותר טוב -
@Anonymous123123 אתה יכול לשים על USB ולנגן דרך הUSB
אני נותן לחברי @למדן להסביר כי נראה לי שהוא מבין יותר טוב ממני... אבל בעיקרון אתה צודק
לגבי השיר שערי שמיים אם תוכל להזכיר לי במוצ"ש אני יעלה את זה או שאני יעלה את זה מסודר לערוץ יוטיוב שלי "מוזיקה יהודית" (ראה פרופיל שלי)@חכם_בלילה
שבוע טוב ,
אשמח לקבל את השיר . -
@חכם_בלילה
שבוע טוב ,
אשמח לקבל את השיר .@Anonymous123123
שבוע טוב
תודה שהזכרת לי
אני יבדוק אם יש לי את זה במחשב השני...
אם לא אני יקלט לך או היום או מחר -
@Anonymous123123
שבוע טוב
תודה שהזכרת לי
אני יבדוק אם יש לי את זה במחשב השני...
אם לא אני יקלט לך או היום או מחר@חכם_בלילה
תודה . אשמח לקבל -
@Anonymous123123
שבוע טוב
תודה שהזכרת לי
אני יבדוק אם יש לי את זה במחשב השני...
אם לא אני יקלט לך או היום או מחר@חכם_בלילה
מזכיר 🫣 -
@חכם_בלילה
מזכיר על שערי שמיים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות