חלון הראווה
-
היי, זה שוב אני חצרון
פעם גרתי בגושן במדרון
היום אחרי שיצאנו למדבר
אנחנו חונים פה בתחתית ההרכבר שבעה שבתות שמתכוננים
מטהרים ומתקדשים סופרים ת'ימים
ובשלושת הימים האחרונים
כל האנשים את עצמם מגביליםאך ביום המיועד מה זה ארע
בשעת בוקר מאוחרת אני מתעורר בבהלה
כולם מסביבי משפשפים עיניהם בתדהמה
איך פישלנו ככה ביום הגדול והנורא...מני אז בכל שנה
נעורים כולם למשך הלילה
והמנהג שהתפשט בקהילות רבות
לומר אז את תיקון ליל שבועותאת זאת המשילו המגידים
לסוחר המוכר בדים ואריגים
מחוץ לחנותו יתלה הוא בבטחה
מכל אריג ובד דוגמית קטנהומה נאה הוא חלקו
למי שסחורה רבה באמתחתו
לו יאה להציג דוגמיות לרוב
יוכל לומר טעמו וראו כי טובאך מה רבה היא הבושה
למי שממלא את חלון הראווה
ובתוככי חנותו עמוק פנימה
אין לו להציע מאומה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות