דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. פלייבקים
  4. אני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו

אני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר פלייבקים
27 פוסטים 11 כותבים 1.4k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יואלי דיקמןי מנותק
    יואלי דיקמןי מנותק
    יואלי דיקמן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    יש כבר נושא לזה חבל סתם לפתוח

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • B מנותק
      B מנותק
      BINYAMIN OFFICIAL
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

        פוסט זה נמחק!

        מ מנותק
        מ מנותק
        מויישי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מויישי
        #10

        @BINYAMIN-OFFICIAL
        יש גם את האתר הזה, אני פחות אוהב אתרים כאלה...
        עדיף לי לנסות את הפלייבק של @יהודה-n...

        אני ואניא אורושא 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מ מויישי

          @BINYAMIN-OFFICIAL
          יש גם את האתר הזה, אני פחות אוהב אתרים כאלה...
          עדיף לי לנסות את הפלייבק של @יהודה-n...

          אני ואניא מנותק
          אני ואניא מנותק
          אני ואני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מויישי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מויישי
            #12
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מויישי

              @BINYAMIN-OFFICIAL
              יש גם את האתר הזה, אני פחות אוהב אתרים כאלה...
              עדיף לי לנסות את הפלייבק של @יהודה-n...

              אורושא מנותק
              אורושא מנותק
              אורוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @מויישי https://vocalremover.org/
              אתר מעולה להנמכת אודיו וההפך....

              בנות ברקב מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • אורושא אורוש

                @מויישי https://vocalremover.org/
                אתר מעולה להנמכת אודיו וההפך....

                בנות ברקב מנותק
                בנות ברקב מנותק
                בנות ברק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @אורוש אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                @מויישי https://vocalremover.org/
                אתר מעולה להנמכת אודיו וההפך....

                @אורוש וואו נראה מגניב,
                יש עוד פונקציות מעניינות באתר הזה חוץ מהנמכת אודיו ?

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • בנות ברקב בנות ברק

                  @אורוש אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                  @מויישי https://vocalremover.org/
                  אתר מעולה להנמכת אודיו וההפך....

                  @אורוש וואו נראה מגניב,
                  יש עוד פונקציות מעניינות באתר הזה חוץ מהנמכת אודיו ?

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shlomo greenberg
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @בנות-ברק אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                  @אורוש אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                  @מויישי https://vocalremover.org/
                  אתר מעולה להנמכת אודיו וההפך....

                  @אורוש וואו נראה מגניב,
                  יש עוד פונקציות מעניינות באתר הזה חוץ מהנמכת אודיו ?
                  אפש להשתמש בזה בשביל המטריקס ב קורג pa 5

                  בנות ברקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shlomo greenberg

                    @בנות-ברק אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                    @אורוש אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                    @מויישי https://vocalremover.org/
                    אתר מעולה להנמכת אודיו וההפך....

                    @אורוש וואו נראה מגניב,
                    יש עוד פונקציות מעניינות באתר הזה חוץ מהנמכת אודיו ?
                    אפש להשתמש בזה בשביל המטריקס ב קורג pa 5

                    בנות ברקב מנותק
                    בנות ברקב מנותק
                    בנות ברק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @shlomo-greenberg אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                    @בנות-ברק אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                    @אורוש אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                    @מויישי https://vocalremover.org/
                    אתר מעולה להנמכת אודיו וההפך....

                    @אורוש וואו נראה מגניב,
                    יש עוד פונקציות מעניינות באתר הזה חוץ מהנמכת אודיו ?
                    אפש להשתמש בזה בשביל המטריקס ב קורג pa 5

                    @shlomo-greenberg אני לא יודעת לנגן, אני שואלת פונקציות בקטע של לערוך שירים וכאלה

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • בנות ברקב בנות ברק

                      @shlomo-greenberg אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                      @בנות-ברק אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                      @אורוש אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                      @מויישי https://vocalremover.org/
                      אתר מעולה להנמכת אודיו וההפך....

                      @אורוש וואו נראה מגניב,
                      יש עוד פונקציות מעניינות באתר הזה חוץ מהנמכת אודיו ?
                      אפש להשתמש בזה בשביל המטריקס ב קורג pa 5

                      @shlomo-greenberg אני לא יודעת לנגן, אני שואלת פונקציות בקטע של לערוך שירים וכאלה

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shlomo greenberg
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @בנות-ברק
                      את צריכה על הבסיס הקיים?
                      אני עורך בתשלום , בעבר ערכתי והפסקתי כעת חזרתי לעניין
                      אשלח דוגמא של משהו יישן מהעבר - אביהו אב הרחמן תתרשמי ותגיבי אם את מעוניינת אבינו אב הרחמן.mp3

                      בנות ברקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מויישי

                        מי שיש לו אני אשמח ממש!

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shlomo greenberg
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @מויישי
                        סליחה , הגבתי למטה לבנות ברק תסתכל , תגיד אם אתה צריך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shlomo greenberg

                          @בנות-ברק
                          את צריכה על הבסיס הקיים?
                          אני עורך בתשלום , בעבר ערכתי והפסקתי כעת חזרתי לעניין
                          אשלח דוגמא של משהו יישן מהעבר - אביהו אב הרחמן תתרשמי ותגיבי אם את מעוניינת אבינו אב הרחמן.mp3

                          בנות ברקב מנותק
                          בנות ברקב מנותק
                          בנות ברק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @shlomo-greenberg אמר באני צריך פלייבק לשיר אני שייך לעם של ישי ריבו:

                          @בנות-ברק
                          את צריכה על הבסיס הקיים?
                          אני עורך בתשלום , בעבר ערכתי והפסקתי כעת חזרתי לעניין
                          אשלח דוגמא של משהו יישן מהעבר - אביהו אב הרחמן תתרשמי ותגיבי אם את מעוניינת אבינו אב הרחמן.mp3

                          @shlomo-greenberg בהחלט מגניב,
                          רק שאני לא צריכה כרגע שיר ספציפי רק רציתי לדעת האם תיאורטית אם אני אי פעם אצטרך האם התוכנה הזאת יכולה לעזור לי... ואני עוד לא הצלחתי להבין האם אני גם יכולה לעשות את זה דרך התוכנה הזאת

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אורושא אורוש

                            @מויישי https://vocalremover.org/
                            אתר מעולה להנמכת אודיו וההפך....

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מויישי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @אורוש
                            אני מכיר את האתר הזה, אבל אני פחות אוהב אתרים כאלה...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דני דניד מנותק
                              דני דניד מנותק
                              דני דני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              יש נושא לפלייבקים חבל סתם לפתוח

                              https://miktzav.com/post/73735

                              אורושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דני דניד דני דני

                                יש נושא לפלייבקים חבל סתם לפתוח

                                https://miktzav.com/post/73735

                                אורושא מנותק
                                אורושא מנותק
                                אורוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @דני-דני צודק.אבל הוא ישן.
                                יש מצב שיש למישהו איך להשיג את הפלייבק של השיר מה אשיב לך?

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  יהודה n
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  מומלץ לקרוא מה השם של הנושא

                                  מוזיקה זה כמו יין
                                  זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                  אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                  אורושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אורושא אורוש

                                    @דני-דני צודק.אבל הוא ישן.
                                    יש מצב שיש למישהו איך להשיג את הפלייבק של השיר מה אשיב לך?

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מויישי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @אורוש זה נושא רק לפלייבק של אני שייך לעם לא לפלייבקים אחרים!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יהודה n

                                      מומלץ לקרוא מה השם של הנושא

                                      אורושא מנותק
                                      אורושא מנותק
                                      אורוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @יהודה-n סורי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ortalO מנותק
                                        ortalO מנותק
                                        ortal
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        מי שחיפש. (אם עדיין רלוונטי...)

                                        https://send.magicode.me/send-file/file/4c9a62f5822787b02853****3f8cfe497c5f0a5428ce/view

                                        כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                                        כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                                        😍Love everyone all the time🥰

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מויישי

                                          מי שיש לו אני אשמח ממש!

                                          אביטל 4א מנותק
                                          אביטל 4א מנותק
                                          אביטל 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          @מויישי https://www.youtube.com/watch?v=wsUTDN6j-g8

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מנאשששמ מנאששש סימן נושא זה כנפתר ב
                                          • מנאשששמ מנאששש נעל נושא זה ב-

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול