געגועים
-
זוכר את הימים הישנים
שנינו על גמרות רכונים
אתה מקריא בקול נעים
את מילות האמוראיםזוכר עוד את האורות
איך דיברנו אז שעות
מבינים גם בין השורות
את המילים שלא נאמרותהזמן חולף לו מהרה
ועברה לה כבר שנה
מאז הפעם האחרונה
בה החלפנו ביננו מילהלא יודע מה אתך
אבל אצלי יש הרגשה
שחבל על מה שבנינו קרה
ואם רק תסכים, נוכל להתחיל מהתחלהזוכר גם את הוויכוחים
גם את אלה המיותרים
איך שנינו יצאנו גמורים
עייפים מחיכוכים שלא נגמריםוגם אי של הבנה
נבלע בים של סערה
ואין באופק יבשה
מקום לשכב שם במנוחההזמן חולף לו מהרה
ועברה לה כבר שנה
מאז הפעם האחרונה
בה החלפנו ביננו מילהלא יודע מה אתך
אבל אצלי יש הרגשה
שחבל על מה שבנינו קרה
ואם רק תסכים, נוכל להתחיל מהתחלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות