עזרה במולטי פד
-
היי לכל המקצבניקים
למי שלא יודע אחרי הרבה זמן שרציתי, ב"ה קניתי את הSX 600
התחלתי לחקור את האורגן ורציתי להוסיף פדים מיוחדים ויפים כאלה....
אם יש למישהו מולטי פדים ו\או מדריך לאיך להכין כאלה בעצמך אני מאוד אשמח!
תודה מראש
-
@דני-דני תודה תודה

וכן זה יעזור לי מאוד אבל אני לא יודע איך מכניסים פדים לאורגן..
אז אם תוכל לעזור אני אשמח
איזה פדים יש לך,של מה?@חכם_בלילה איזה קום יש לך לאורגן?
-
@חכם_בלילה איזה קום יש לך לאורגן?
-
@חכם_בלילה קום זה איפה שמוסיפים פדים בשפה המקצועית לא משנה יש לך ימאהה?
-
@חכם_בלילה קום זה איפה שמוסיפים פדים בשפה המקצועית לא משנה יש לך ימאהה?
-
-
@דני-דני החלק הזה באורגן:

החלק הזה באורגן שאתה לוחץ עליו והוא עושה כל מני סאונד אפקטס מגניבים...@חכם_בלילה אהההה מה הבעיה אתה יכול לצלם את המסך שלך בתיקיה של הפריילאך?
-
@חכם_בלילה אהההה מה הבעיה אתה יכול לצלם את המסך שלך בתיקיה של הפריילאך?
-
@דני-דני מה הכוונה שלך בלצלם מסך?? לצלם את המסך של האורגן?
וא"כ מה זה קשור לתייקיה של הפריילאך? (סורי על הכמות שאלות...)@חכם_בלילה כן לצלם את המסך של האורגן וסתם אמרתי בפריילאך בכל תקייה שאתה רוצה העיקר שהמסך יהיה דולק
-
@חכם_בלילה כן לצלם את המסך של האורגן וסתם אמרתי בפריילאך בכל תקייה שאתה רוצה העיקר שהמסך יהיה דולק
-
@דני-דני הופה הופה יש פה עסק עם מקצוען

אז אין לך דרך יותר מדי להדריך אותי בלי לצלם את המסך?...@חכם_בלילה תודה אני מצטער אני לא יכול לעזור אבל אני מאמין שיש פה עוד כאלה שיש להם אורגן כזה כמו שלך
ודרך אגב קניתי את האורגן יד שניה כמו חדש ממש עם מקצביים של יוחנן אורי 6000 שח
-
@חכם_בלילה תודה אני מצטער אני לא יכול לעזור אבל אני מאמין שיש פה עוד כאלה שיש להם אורגן כזה כמו שלך
ודרך אגב קניתי את האורגן יד שניה כמו חדש ממש עם מקצביים של יוחנן אורי 6000 שח
@דני-דני אמר בעזרה במולטי פד:
ודרך אגב קניתי את האורגן יד שניה כמו חדש ממש עם מקצביים של יוחנן אורי 6000 שח
ואוו, איך עשית את זה???
זה טיירוס 5 או 4 וכו'?
(טיירוס 5 אמור לעלות גם כיום וגם יד שנייה- מינימום 10,000 ש"ח לפני מקצבים, וזה עוד נקרא זול. לי יש SX900, ואם הייתי יודע ממחיר כזה לטירוס הייתי קונה אותו!!)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
