דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. דוד בן ארזה

דוד בן ארזה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.3k פוסטים 205 כותבים 262.6k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונמיוזיקי יונמיוזיק

    @השקדן מה הוא הולך להוציא קליפ?

    מיאה ב.מ מנותק
    מיאה ב.מ מנותק
    מיאה ב.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #709

    @יונמיוזיק אמר בדוד בן ארזה:

    @השקדן מה הוא הולך להוציא קליפ?

    כן הוא הולך להוציא קליפ לשיר 'לכו למים'. וואוו נשמע מעניין ומקורי במיוחד!!

    יונמיוזיקי טיטוט 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • מיאה ב.מ מיאה ב.

      @יונמיוזיק אמר בדוד בן ארזה:

      @השקדן מה הוא הולך להוציא קליפ?

      כן הוא הולך להוציא קליפ לשיר 'לכו למים'. וואוו נשמע מעניין ומקורי במיוחד!!

      יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיק
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #710

      @מיאה-ב ואוו מחכה בטירוף!!
      באמת הגיע הזמן שהוא יוציא קליפ!

      שווה לכם לעקוב!
      חכם.gif

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מיאה ב.מ מנותק
        מיאה ב.מ מנותק
        מיאה ב.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #711
        • צפו בקטע מתוך ההופעה המעניינת שהתקיימה בסופ"ש האחרון יחד עם אהרון רזאל שאירח את הזמר והיוצר דוד בן ארזה שנתן ביצוע מיוחד לשירו "נחמה כזו"

        https://send.magicode.me/send-file/***file/1caf24092e84a93e2b9032ef74052db9c54aaf2f/view

        קרדיט מיוזיק סקופ

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ט מנותק
          ט מנותק
          טונקס
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #712

          תגידו דוד פעיל בסטטוס?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שושקוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #713

            מישהו יכול להעלות את כל השירים שלו בmp3?

            אהרן נחוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שושקוש

              מישהו יכול להעלות את כל השירים שלו בmp3?

              אהרן נחוםא מנותק
              אהרן נחוםא מנותק
              אהרן נחום
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן נחום
              #714

              @שושקוש

              תישאר.mp3
              אביב בפתח.mp3
              להיות.mp3
              לכו למים.mp3
              נחמה כזו.mp3
              תכלת ולבן.mp3
              (הכל באיכות 320)

              אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
              וגם לא על חצי הכוס המלאה,
              אלא פשוט תמלאו אותה...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                #715

                דוד כתב:

                הי שוב שלום לכם וערב טוב 🕊
                הפעם אני ממש צריך אתכם 🥁
                אנחנו תכף מסיימים את 'יורד ועולה ויורד' והיתי שמח שתהיו חלק מהקליפ שלו.
                בסוף כולנו עוברים את זה, יורדים ועולים ויורדים
                ועולים שוב.. 🌗
                אז שלחו אלי וידאו שלכם, עולים או יורדים בחיים.
                זה יכול להיות הכי פשוט ומתוק - ילד על נדנדה, או ליפול מסולם (זהירות!) וגם תובנות עמוקות יותר.. לידה ומוות חלילה, זיקנה וילדות, חתונה או ההיפך.. רגעי הצלחה ושיא ורגעי הפסד ומשבר, מה שבראש ובלב שלכם.
                תהיו יצירתיים ותשתפו אותנו - גם בכאבים, זה יכול לרפא אפילו לפעמים..
                סומך עליכם 💫
                תשלחו אלי כאן או ב: 054-84-64-128 https://wa.me/message/KBOKFP7CVJM2L1
                תודה, ואמן שנעלה יותר 🌸

                ואם תקשיבו טוב כבר תקלטו את הפזמון
                וגם תראו כמה מגניב טהר 🧖

                את הסרטון שהוא היה אין לי כח להעלות פה במג'יקודים וכד' אז אם מישהו אחר רוצה - שיעלה

                ט מיאה ב.מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                4
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  דוד כתב:

                  הי שוב שלום לכם וערב טוב 🕊
                  הפעם אני ממש צריך אתכם 🥁
                  אנחנו תכף מסיימים את 'יורד ועולה ויורד' והיתי שמח שתהיו חלק מהקליפ שלו.
                  בסוף כולנו עוברים את זה, יורדים ועולים ויורדים
                  ועולים שוב.. 🌗
                  אז שלחו אלי וידאו שלכם, עולים או יורדים בחיים.
                  זה יכול להיות הכי פשוט ומתוק - ילד על נדנדה, או ליפול מסולם (זהירות!) וגם תובנות עמוקות יותר.. לידה ומוות חלילה, זיקנה וילדות, חתונה או ההיפך.. רגעי הצלחה ושיא ורגעי הפסד ומשבר, מה שבראש ובלב שלכם.
                  תהיו יצירתיים ותשתפו אותנו - גם בכאבים, זה יכול לרפא אפילו לפעמים..
                  סומך עליכם 💫
                  תשלחו אלי כאן או ב: 054-84-64-128 https://wa.me/message/KBOKFP7CVJM2L1
                  תודה, ואמן שנעלה יותר 🌸

                  ואם תקשיבו טוב כבר תקלטו את הפזמון
                  וגם תראו כמה מגניב טהר 🧖

                  את הסרטון שהוא היה אין לי כח להעלות פה במג'יקודים וכד' אז אם מישהו אחר רוצה - שיעלה

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טונקס
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #716

                  @ב-ב אמר בדוד בן ארזה:

                  054-84-64-128

                  זה מהסטטוס /קבוצה שלו?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיאה ב.מ מיאה ב.

                    @יונמיוזיק אמר בדוד בן ארזה:

                    @השקדן מה הוא הולך להוציא קליפ?

                    כן הוא הולך להוציא קליפ לשיר 'לכו למים'. וואוו נשמע מעניין ומקורי במיוחד!!

                    טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #717

                    @מיאה-ב אמר בדוד בן ארזה:

                    @יונמיוזיק אמר בדוד בן ארזה:

                    @השקדן מה הוא הולך להוציא קליפ?

                    כן הוא הולך להוציא קליפ לשיר 'לכו למים'. וואוו נשמע מעניין ומקורי במיוחד!!

                    הקליפ כבר הסרט והוא באמצע עריכות, זה הוסרט בקבר יוסף וככל הנראה זה הולך להיות עיקר הקליפ משם.

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • טיטוט טיטו

                      @מיאה-ב אמר בדוד בן ארזה:

                      @יונמיוזיק אמר בדוד בן ארזה:

                      @השקדן מה הוא הולך להוציא קליפ?

                      כן הוא הולך להוציא קליפ לשיר 'לכו למים'. וואוו נשמע מעניין ומקורי במיוחד!!

                      הקליפ כבר הסרט והוא באמצע עריכות, זה הוסרט בקבר יוסף וככל הנראה זה הולך להיות עיקר הקליפ משם.

                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #718

                      @טיטו

                      ברור שזה יהיה אחרי הקליפ ולכן הוא אמר שרק בסוף הקליפ הוא ישים את הסרטונים

                      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שמעון 2ש שמעון 2

                        @טיטו

                        ברור שזה יהיה אחרי הקליפ ולכן הוא אמר שרק בסוף הקליפ הוא ישים את הסרטונים

                        טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #719

                        @שמעון-2 אני מדבר על "לכו למים" לא על יורד ועולה ויורד

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אפי 6א מנותק
                          אפי 6א מנותק
                          אפי 6
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #720

                          יורד ועולה יורד זה שיר חדש שהולך לצאת? ומתי בערך?

                          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אפי 6א אפי 6

                            יורד ועולה יורד זה שיר חדש שהולך לצאת? ומתי בערך?

                            טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #721

                            @אפי-6 דוד אמר לי שככל הנראה עוד שבועיים שלוש כזה, תלוי בכמות החומרים שישלחו בשביל הקליפ...

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ב. ב.ב ב. ב.

                              דוד כתב:

                              הי שוב שלום לכם וערב טוב 🕊
                              הפעם אני ממש צריך אתכם 🥁
                              אנחנו תכף מסיימים את 'יורד ועולה ויורד' והיתי שמח שתהיו חלק מהקליפ שלו.
                              בסוף כולנו עוברים את זה, יורדים ועולים ויורדים
                              ועולים שוב.. 🌗
                              אז שלחו אלי וידאו שלכם, עולים או יורדים בחיים.
                              זה יכול להיות הכי פשוט ומתוק - ילד על נדנדה, או ליפול מסולם (זהירות!) וגם תובנות עמוקות יותר.. לידה ומוות חלילה, זיקנה וילדות, חתונה או ההיפך.. רגעי הצלחה ושיא ורגעי הפסד ומשבר, מה שבראש ובלב שלכם.
                              תהיו יצירתיים ותשתפו אותנו - גם בכאבים, זה יכול לרפא אפילו לפעמים..
                              סומך עליכם 💫
                              תשלחו אלי כאן או ב: 054-84-64-128 https://wa.me/message/KBOKFP7CVJM2L1
                              תודה, ואמן שנעלה יותר 🌸

                              ואם תקשיבו טוב כבר תקלטו את הפזמון
                              וגם תראו כמה מגניב טהר 🧖

                              את הסרטון שהוא היה אין לי כח להעלות פה במג'יקודים וכד' אז אם מישהו אחר רוצה - שיעלה

                              מיאה ב.מ מנותק
                              מיאה ב.מ מנותק
                              מיאה ב.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #722

                              @ב-ב אמר בדוד בן ארזה:

                              דוד כתב:

                              הי שוב שלום לכם וערב טוב 🕊
                              הפעם אני ממש צריך אתכם 🥁
                              אנחנו תכף מסיימים את 'יורד ועולה ויורד' והיתי שמח שתהיו חלק מהקליפ שלו.
                              בסוף כולנו עוברים את זה, יורדים ועולים ויורדים
                              ועולים שוב.. 🌗
                              אז שלחו אלי וידאו שלכם, עולים או יורדים בחיים.
                              זה יכול להיות הכי פשוט ומתוק - ילד על נדנדה, או ליפול מסולם (זהירות!) וגם תובנות עמוקות יותר.. לידה ומוות חלילה, זיקנה וילדות, חתונה או ההיפך.. רגעי הצלחה ושיא ורגעי הפסד ומשבר, מה שבראש ובלב שלכם.
                              תהיו יצירתיים ותשתפו אותנו - גם בכאבים, זה יכול לרפא אפילו לפעמים..
                              סומך עליכם 💫
                              תשלחו אלי כאן או ב: 054-84-64-128 https://wa.me/message/KBOKFP7CVJM2L1
                              תודה, ואמן שנעלה יותר 🌸

                              ואם תקשיבו טוב כבר תקלטו את הפזמון
                              וגם תראו כמה מגניב טהר 🧖

                              את הסרטון שהוא היה אין לי כח להעלות פה במג'יקודים וכד' אז אם מישהו אחר רוצה - שיעלה

                              הסרטון של דוד לגבי ההסרטות לקליפ החדש:

                              https://send.magicode.me/send-file/***file/a53e15777900c50a43f742bffe9e71ef1b266c09/view

                              קרדיט למיוזיק סקופ

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • כמעט מפורסמתכ מנותק
                                כמעט מפורסמתכ מנותק
                                כמעט מפורסמת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #723

                                אני רוצה לשלוח לו סרטון אבל אין לי רעיון!!
                                יש למישהו רעיון מגניב להציע לי?

                                "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                                https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                                טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • כמעט מפורסמתכ כמעט מפורסמת

                                  אני רוצה לשלוח לו סרטון אבל אין לי רעיון!!
                                  יש למישהו רעיון מגניב להציע לי?

                                  טיטוט מנותק
                                  טיטוט מנותק
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #724

                                  @כמעט-מפורסמת זה סרטון שהולך להתפרסם כקליפ כן? בכל מצב אפשר הרבה דברים בסגנון של קפיצה בחבל, טיפוס, עליה וירידה מהמיטה, עליה וירידה בסולם עליה וירידה במוניטור לב וכן על זה הדרך.

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טונקס
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #725

                                    יאי סופסופ דוד חזר להופיע בפורום קטן יותר...
                                    יש לו הופעה חודש הבא עם אלעזר חזן
                                    זמר מתחיל מירושלים
                                    אחד המוכשרים!
                                    WhatsApp Image 2023-02-27 at 15.54.52.jpeg

                                    https://tickchak.co.il/40119

                                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • ט טונקס

                                      יאי סופסופ דוד חזר להופיע בפורום קטן יותר...
                                      יש לו הופעה חודש הבא עם אלעזר חזן
                                      זמר מתחיל מירושלים
                                      אחד המוכשרים!
                                      WhatsApp Image 2023-02-27 at 15.54.52.jpeg

                                      https://tickchak.co.il/40119

                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #726

                                      @טונקס
                                      מתי זה בעברי?

                                      מיאה ב.מ ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @טונקס
                                        מתי זה בעברי?

                                        מיאה ב.מ מנותק
                                        מיאה ב.מ מנותק
                                        מיאה ב.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיאה ב.
                                        #727
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמעון 2ש שמעון 2

                                          @טונקס
                                          מתי זה בעברי?

                                          ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טונקס
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #728
                                          פוסט זה נמחק!
                                          רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול