-
@מיאה-ב @דודו-בלוקה @כ-פ בואו נעשה פה סדר.
יש את הפרויקט של מקצב. זה לא קשור.
אבל בגלל שיצא לי לדבר עם דוד על זה, אז הוא אמר לי שמישהו מהפורום פנה אליו.
הבנתי שמדובר ב @דודו-בלוקה ...
אז יאללה בהצלחה, מחכים -
@ב-ב לא הבנתי המקצב מארגן את הדבר הזה או דודו בלוקה? ומדובר במשהו שקשור לבן ארזה ? בילבלתם אותי מחככככה מאוד לחומר חדש

@איללוש מקצב מארגן משהו גדול!
ואני מארגן משהו בקטנה מקוה שלא יהיו בעיות..
וזה קשור לדוד -
@איללוש מקצב מארגן משהו גדול!
ואני מארגן משהו בקטנה מקוה שלא יהיו בעיות..
וזה קשור לדוד@דודו-בלוקה יאללה מחכים...רק מתי? מתחת אותנו מספיק

-
@דודו-בלוקה יאללה מחכים...רק מתי? מתחת אותנו מספיק

@shoval הכל תלוי בו בעיקר!!!!!
-
@shoval הכל תלוי בו בעיקר!!!!!
@דודו-בלוקה אוקי ומה אם מה שהמקצב עושה זה יהיה היום????????
יאלה הצלחתם לסקרן אותי [רוב הפעמים זה לא קל]
-
חברי היקרים חברי מקצב זה מה שדוד בן ארזה כתב לי היום במיל סורי....
הי שלום אחי, סורי שאני בדיליי, פשוט בימים עמוסים ממש, היום כנראה שלא אוכל
אני חושב שכדאי שנקבע ליום שני בערב
[אל תבנו בכלל זה סתם משהו לא יותר מידי....] -
חברי היקרים חברי מקצב זה מה שדוד בן ארזה כתב לי היום במיל סורי....
הי שלום אחי, סורי שאני בדיליי, פשוט בימים עמוסים ממש, היום כנראה שלא אוכל
אני חושב שכדאי שנקבע ליום שני בערב
[אל תבנו בכלל זה סתם משהו לא יותר מידי....]@דודו-בלוקה באסההה
ומה שמקצב מארגן גם קשור לדוד? -
חברי היקרים חברי מקצב זה מה שדוד בן ארזה כתב לי היום במיל סורי....
הי שלום אחי, סורי שאני בדיליי, פשוט בימים עמוסים ממש, היום כנראה שלא אוכל
אני חושב שכדאי שנקבע ליום שני בערב
[אל תבנו בכלל זה סתם משהו לא יותר מידי....]@דודו-בלוקה אמר בדוד בן ארזה:
חברי היקרים חברי מקצב זה מה שדוד בן ארזה כתב לי היום במיל סורי....
הי שלום אחי, סורי שאני בדיליי, פשוט בימים עמוסים ממש, היום כנראה שלא אוכל
אני חושב שכדאי שנקבע ליום שני בערב
[אל תבנו בכלל זה סתם משהו לא יותר מידי....]לא נוראה זה משמיים למרות שחיכינו
-
@דודו-בלוקה באסההה
ומה שמקצב מארגן גם קשור לדוד? -
@דודו-בלוקה באסההה
ומה שמקצב מארגן גם קשור לדוד?@shoval כן
-
קה אכסוף
יצחק מאיר, דוד בן ארזה ואנסמבל ''ליבא בעי''
https://youtu.be/xfvJ0tj3XPE
(דוד בן ארזה פתאום גילה את זה ביוטיוב
) -
קה אכסוף
יצחק מאיר, דוד בן ארזה ואנסמבל ''ליבא בעי''
https://youtu.be/xfvJ0tj3XPE
(דוד בן ארזה פתאום גילה את זה ביוטיוב
)@ב-ב
אפשר להורדה? -
קה אכסוף
יצחק מאיר, דוד בן ארזה ואנסמבל ''ליבא בעי''
https://youtu.be/xfvJ0tj3XPE
(דוד בן ארזה פתאום גילה את זה ביוטיוב
) -
@אלישבע צודקת -- הוא באמת כוכב .
כל שיר שלו פצצת עולם .. אני אישית ממש התחברתי לסגנון הזה.
השיר החדש שלו מהמםם - הביא סגנון קצת שונה מתמיד .
אבל עדיין . הוא כישרון ענקק!!@פונץ-בננה
מי הלחין את השיר האחרון של בן ארזה -
פוסט זה נמחק!
-
@פונץ-בננה
מי הלחין את השיר האחרון של בן ארזה -
פוסט זה נמחק!
-
@יהודי-קדוש למה אני לא מצליחה ליפתוח? גם אתם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות