-
חברי היקרים חברי מקצב זה מה שדוד בן ארזה כתב לי היום במיל סורי....
הי שלום אחי, סורי שאני בדיליי, פשוט בימים עמוסים ממש, היום כנראה שלא אוכל
אני חושב שכדאי שנקבע ליום שני בערב
[אל תבנו בכלל זה סתם משהו לא יותר מידי....]@דודו-בלוקה אמר בדוד בן ארזה:
חברי היקרים חברי מקצב זה מה שדוד בן ארזה כתב לי היום במיל סורי....
הי שלום אחי, סורי שאני בדיליי, פשוט בימים עמוסים ממש, היום כנראה שלא אוכל
אני חושב שכדאי שנקבע ליום שני בערב
[אל תבנו בכלל זה סתם משהו לא יותר מידי....]לא נוראה זה משמיים למרות שחיכינו
-
@דודו-בלוקה באסההה
ומה שמקצב מארגן גם קשור לדוד? -
@דודו-בלוקה באסההה
ומה שמקצב מארגן גם קשור לדוד?@shoval כן
-
קה אכסוף
יצחק מאיר, דוד בן ארזה ואנסמבל ''ליבא בעי''
https://youtu.be/xfvJ0tj3XPE
(דוד בן ארזה פתאום גילה את זה ביוטיוב
) -
קה אכסוף
יצחק מאיר, דוד בן ארזה ואנסמבל ''ליבא בעי''
https://youtu.be/xfvJ0tj3XPE
(דוד בן ארזה פתאום גילה את זה ביוטיוב
)@ב-ב
אפשר להורדה? -
קה אכסוף
יצחק מאיר, דוד בן ארזה ואנסמבל ''ליבא בעי''
https://youtu.be/xfvJ0tj3XPE
(דוד בן ארזה פתאום גילה את זה ביוטיוב
) -
@אלישבע צודקת -- הוא באמת כוכב .
כל שיר שלו פצצת עולם .. אני אישית ממש התחברתי לסגנון הזה.
השיר החדש שלו מהמםם - הביא סגנון קצת שונה מתמיד .
אבל עדיין . הוא כישרון ענקק!!@פונץ-בננה
מי הלחין את השיר האחרון של בן ארזה -
פוסט זה נמחק!
-
@פונץ-בננה
מי הלחין את השיר האחרון של בן ארזה -
פוסט זה נמחק!
-
@יהודי-קדוש למה אני לא מצליחה ליפתוח? גם אתם?
-
@יהודי-קדוש למה אני לא מצליחה ליפתוח? גם אתם?
@איללוש אולי זה בגלל החסימה
זה טובhttps://send.magicode.me/send-file/file/22ee****d25b9304eebce7a687cc4d27dc4be729adad/view
להוריד כוכביות -
@איללוש אולי זה בגלל החסימה
זה טובhttps://send.magicode.me/send-file/file/22ee****d25b9304eebce7a687cc4d27dc4be729adad/view
להוריד כוכביות@דוד-ירושלמי-בנשמה כן יש לי אתרוג אבל זה לבנתיים פתח לי כל מה ששלחתם מענין
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה כן יש לי אתרוג אבל זה לבנתיים פתח לי כל מה ששלחתם מענין
@איללוש תבדקי אם מה ששלחתי זה כן טוב
-
@איללוש אולי זה בגלל החסימה
זה טובhttps://send.magicode.me/send-file/file/22ee****d25b9304eebce7a687cc4d27dc4be729adad/view
להוריד כוכביות@דוד-ירושלמי-בנשמה זה לא ניפתח,לא נורא רגע מה היה שם,איזה שיר זה?
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה לא ניפתח,לא נורא רגע מה היה שם,איזה שיר זה?
@איללוש שיר חדש לא בדיוק שומעים משהו מיוחד אבל זה נראה ממש טוב וגם דוד נראה מאוד מרוצה
תנסי שובהקלטות לשיר חדש של דוד בן ארזה בלעדי.mp4 -
@איללוש שיר חדש לא בדיוק שומעים משהו מיוחד אבל זה נראה ממש טוב וגם דוד נראה מאוד מרוצה
תנסי שובהקלטות לשיר חדש של דוד בן ארזה בלעדי.mp4@דוד-ירושלמי-בנשמה זה עוד פעם לא ניפתח,ומה ששלחת לי מיקודם הקישור הארוך צריך ליהיות בצבע כחול ניראה לי תנסה שוב תודה ענקית
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה עוד פעם לא ניפתח,ומה ששלחת לי מיקודם הקישור הארוך צריך ליהיות בצבע כחול ניראה לי תנסה שוב תודה ענקית
@איללוש לא משנה כ"כ את יכולה ללחוץ על זה ולעשות העתקה וזה יעבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות