-
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה לא ניפתח,לא נורא רגע מה היה שם,איזה שיר זה?
@איללוש שיר חדש לא בדיוק שומעים משהו מיוחד אבל זה נראה ממש טוב וגם דוד נראה מאוד מרוצה
תנסי שובהקלטות לשיר חדש של דוד בן ארזה בלעדי.mp4 -
@איללוש שיר חדש לא בדיוק שומעים משהו מיוחד אבל זה נראה ממש טוב וגם דוד נראה מאוד מרוצה
תנסי שובהקלטות לשיר חדש של דוד בן ארזה בלעדי.mp4@דוד-ירושלמי-בנשמה זה עוד פעם לא ניפתח,ומה ששלחת לי מיקודם הקישור הארוך צריך ליהיות בצבע כחול ניראה לי תנסה שוב תודה ענקית
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה עוד פעם לא ניפתח,ומה ששלחת לי מיקודם הקישור הארוך צריך ליהיות בצבע כחול ניראה לי תנסה שוב תודה ענקית
@איללוש לא משנה כ"כ את יכולה ללחוץ על זה ולעשות העתקה וזה יעבוד
-
@איללוש אולי זה בגלל החסימה
זה טובhttps://send.magicode.me/send-file/file/22ee****d25b9304eebce7a687cc4d27dc4be729adad/view
להוריד כוכביות@דוד-ירושלמי-בנשמה תודה זה ירד לי...
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה תודה זה ירד לי...
@איללוש בכיף פעם הבאה אפשר פשוט ללייק אותי
-
@איללוש בכיף פעם הבאה אפשר פשוט ללייק אותי
@דוד-ירושלמי-בנשמה מה אם מה שהמיקצב מארגן????.
-
דוד בן ארזה, בחור ישיבה צעיר שפרץ רק השנה לעולם המוזיקה. הוציא 2 סינגלים מוצלחים, כאשר הראשון מרגש ונוגע, שיר שנכתב לזכר הרב הבר זצ"ל, "תשאר" נקרא השיר, והשיר השני, מרענן במיוחד "אביב בפתח", מתאר את היציאה לאביב הפורח לאחר החורף היבש, השיר יצא בתזמון מדויק כאשר יצאנו מהסגרים של הקורונה...
והנה השבוע חוזר בסינגל נוסף מקפיץ ואנרגטי... השיר נקרא "להיות". שיר בסגנון להיטי, קצבי (מה שלא היה אצלו עד עכשיו) הלחן כמו תמיד שלו בעצמו והעיבוד של אלי קליין ואיצי ברי (כמו גם הסינגלים הקודמים...)כאן תעלו את כל החומרים שלו, מתוך הופעות וכדו'
וכן אשמח לשמוע מה דעתכם עליו, אני אישית סבורה שהוא הכוכב הבא, כלומר הדור הבא כבר יכיר את דוד בן ארזה כ"ישי ריבו" הבא.. (אויש מקווה שלא הגזמתי....)
בכל מצב אשמח לשמוע את דעתכם עליו..... -
@אלישבע יאלה עכשיו כולם להיתקשרל 023131076 והקישו 8 ואחכ 3 להצבעה לשיר החדש של בן ארזה ואז 4 זריז
-
@יהודה-n יש בכל מוצש בשעה 10 מיצעד בקול פלי[מענין ושוה לישמוע] יש על קו הזינוק מדרגים ו2 שירים נכנסים למיצעד,תדליקו קול פלי

-
@יהודה-n יש בכל מוצש בשעה 10 מיצעד בקול פלי[מענין ושוה לישמוע] יש על קו הזינוק מדרגים ו2 שירים נכנסים למיצעד,תדליקו קול פלי

@איללוש אני שומעת קול פלאי ודירגתי את דוד בן ארזה
-
@איללוש אני שומעת קול פלאי ודירגתי את דוד בן ארזה
@אילה-הזמרת גם אני, אין על דוד
-
אני בכל מקום ובכל אתר בוחר בדוד בן ארזה האלוף
-
אני בכל מקום ובכל אתר בוחר בדוד בן ארזה האלוף
@דודו-בלוקה גם אני זה ברור

-
@דודו-בלוקה גם אני זה ברור
פוסט זה נמחק! -
אני בכל מקום ובכל אתר בוחר בדוד בן ארזה האלוף
@דודו-בלוקה עדיין לא היבנתי מה אם מה שהמקצב מארגן? ????????????????
-
@דודו-בלוקה עדיין לא היבנתי מה אם מה שהמקצב מארגן? ????????????????
@איללוש זה לא קשור אלי
אני ארגנתי משהו אחר עם דודבקרוב -
חברי היקרים חברי מקצב מצטער על ההכזבה שתהיה אבל זה מה שדוד כתב הבוקר

-
חברי היקרים חברי מקצב מצטער על ההכזבה שתהיה אבל זה מה שדוד כתב הבוקר

@דודו-בלוקה חסום........
מה כתוב שם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות