-
@שמעון-2
הגיוני שהוא מתכוון לשיר "יש בי ציפיה" שיצא אחרי תשעה באב?
שמעתי את הפזמון שלו בהסרטות שמיוזיק סקופ שלחו ממזמן..
הוא נשמע שיר ממש יפהה -
@שמעון-2
הגיוני שהוא מתכוון לשיר "יש בי ציפיה" שיצא אחרי תשעה באב?
שמעתי את הפזמון שלו בהסרטות שמיוזיק סקופ שלחו ממזמן..
הוא נשמע שיר ממש יפהה@אין-על-מוזיקה זהו שלא

עוד שיר חוץ מיש בי ציפיה!
-
הביצוע הזה של עיני עיני הוא מטורף הלוואי שיוציא עכשיו בשלושת השבועות עוד חומרים כאלה,
וסתם מעניין האם אינכם חושבים שהוא קצת מידי מתבכיין, ובכלל הקטע עם דמעות בעיניים בכל תמונה וקליפ,
כאילו שהוא בדיכאון עמוקקקקק כזה, נכון שהוא בחור מאד רגיש, אבל "צא מהדיכאון",
גם שולי רנד וכל מיני יוצרים אחרים לא בוכים כך בשירי הכאב שלהם... מה דעתכם ??? -
הביצוע הזה של עיני עיני הוא מטורף הלוואי שיוציא עכשיו בשלושת השבועות עוד חומרים כאלה,
וסתם מעניין האם אינכם חושבים שהוא קצת מידי מתבכיין, ובכלל הקטע עם דמעות בעיניים בכל תמונה וקליפ,
כאילו שהוא בדיכאון עמוקקקקק כזה, נכון שהוא בחור מאד רגיש, אבל "צא מהדיכאון",
גם שולי רנד וכל מיני יוצרים אחרים לא בוכים כך בשירי הכאב שלהם... מה דעתכם ??? -
הביצוע הזה של עיני עיני הוא מטורף הלוואי שיוציא עכשיו בשלושת השבועות עוד חומרים כאלה,
וסתם מעניין האם אינכם חושבים שהוא קצת מידי מתבכיין, ובכלל הקטע עם דמעות בעיניים בכל תמונה וקליפ,
כאילו שהוא בדיכאון עמוקקקקק כזה, נכון שהוא בחור מאד רגיש, אבל "צא מהדיכאון",
גם שולי רנד וכל מיני יוצרים אחרים לא בוכים כך בשירי הכאב שלהם... מה דעתכם ??? -
@יונמיוזיק סוף סוף שיר נורמלי שאפשר לשמוע בשלושת השבועות
קוראים לשיר עיני ירדה מים
@שמעון-2 אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:
@יונמיוזיק סוף סוף שיר נורמלי שאפשר לשמוע בשלושת השבועות
קוראים לשיר עיני ירדה מים
ויש מי שמגדיר את השיר הייחודי הזה כך:

-
מישהו יכול להעלות תשיר שלו 'להיות'?
תודה רבה. -
מישהו יכול להעלות תשיר שלו 'להיות'?
תודה רבה.@פונץ-בננה אני יכולה בשמחה אבל אחרי ט באב
-
מישהו יכול להעלות תשיר שלו 'להיות'?
תודה רבה. -

עטיפת הסינגל החדש של הזמר דוד בן ארזה בלחן שלו, העיבוד וההפקה המוזיקלית של הצמד אלי קליין & איצי ברי השיר יצא ביום שלישי מיד לאחר ט' באב
@מיאה-ב דייייי
מחכה ממש!
סומכת על דוד שלא יאכזב!!יש כיוון לאלבום? או שבינתיים רק סינגלים..
-
@ב-ב כבר שואל אותו
-
@ב-ב אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:
@מיאה-ב דייייי
מחכה ממש!
סומכת על דוד שלא יאכזב!!אני ממש מחכה... זה הזמר שהכי מעניין אותי והכי מעודד אותי שהוא הולך להוציא סינגל על פתיחת העונה

יש כיוון לאלבום? או שבינתיים רק סינגלים..
פעם כששאלו אותו באיזה ראיון אם יש כיון לאלבום אז הוא אמר יש לי במגירה למעלה מ100 לחנים אני יכול לעשות כבר 10 אלבומים אבל בנתיים אני מוציא את השירים שאני הכי מחובר אליהם לפי זה הוא בודק את הקהל שלו ומי יודע אולי יהיו הפתעות חדשות בדרך...
לנו נשאר רק להמתין שיזדרז עם הקצב... -
@ב-ב

-

-
חברים שאלתי אותו מתי יוצאו

-
@שמעון-2 אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:
חברים שאלתי אותו מתי יוצאו

שמעתי את הפרומו של השיר נשמע שיר טוב ומנחם ממש כמו השם שלו

@מיאה-ב אם אפשר לעלות אם יש לך

? -
@שמעון-2 אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:
חברים שאלתי אותו מתי יוצאו

שמעתי את הפרומו של השיר נשמע שיר טוב ומנחם ממש כמו השם שלו

@מיאה-ב שמעתי גם.
נשמע מאוד מסקרן.
בסגנון שבין אביב בפתח לבין להיות.
מעניין אם כשהשיר המלא ייצא גם אומר כך...
-
@מיאה-ב שמעתי גם.
נשמע מאוד מסקרן.
בסגנון שבין אביב בפתח לבין להיות.
מעניין אם כשהשיר המלא ייצא גם אומר כך...
@ב-ב נו אפשר לעלות?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login

