Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. דוד בן ארזה

דוד בן ארזה

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
1.3k Posts 205 Posters 265.3k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • א אניומיני

    @גילה אפשר בדרך אחרת בבקשה?

    ג Offline
    ג Offline
    גילה
    wrote on last edited by
    #101

    @אניומיני אין לי דרך אחרת כרגע... סורי...

    וזה עוד משהו באוירת הימים...
    מקדש מלך (נר לי דקיק) - דוד בן ארזה - פסטיבל עין כרם
    https://www.youtube.com/watch?v=f1wMS3SDxJc

    ש 1 Reply Last reply
    0
    • ג Offline
      ג Offline
      גילה
      wrote on last edited by
      #102

      בן ארזה מבצע את שמש.mp4
      צפו בבלעדיות בביצוע מיוחד ונדיר של דוד בן ארזה לשיר שמש של חנן בן ארי

      שלמה אש ג 2 Replies Last reply
      1
      • ג גילה

        @אניומיני אין לי דרך אחרת כרגע... סורי...

        וזה עוד משהו באוירת הימים...
        מקדש מלך (נר לי דקיק) - דוד בן ארזה - פסטיבל עין כרם
        https://www.youtube.com/watch?v=f1wMS3SDxJc

        ש Offline
        ש Offline
        שמחה הגיטריסט
        wrote on last edited by
        #103

        @גילה אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

        @אניומיני אין לי דרך אחרת כרגע... סורי...

        וזה עוד משהו באוירת הימים...
        מקדש מלך (נר לי דקיק) - דוד בן ארזה - פסטיבל עין כרם
        https://www.youtube.com/watch?v=f1wMS3SDxJc

        @גילה אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

        דוד בן ארזה - שלהבת הנשמה - ביצוע במקור: ירון בר | 'משדרים תרבות' עם יעקב מתן ואלי שטרן
        https://www.youtube.com/watch?v=lMZbQf8g038

        אפשר להורדה

        1 Reply Last reply
        0
        • ג גילה

          בן ארזה מבצע את שמש.mp4
          צפו בבלעדיות בביצוע מיוחד ונדיר של דוד בן ארזה לשיר שמש של חנן בן ארי

          שלמה אש Offline
          שלמה אש Offline
          שלמה א
          wrote on last edited by
          #104

          @גילה אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

          בן ארזה מבצע את שמש.mp4
          צפו בבלעדיות בביצוע מיוחד ונדיר של דוד בן ארזה לשיר שמש של חנן בן ארי
          יש מצב שתעלי את זה למגיקוד

          1 Reply Last reply
          0
          • ג גילה

            בן ארזה מבצע את שמש.mp4
            צפו בבלעדיות בביצוע מיוחד ונדיר של דוד בן ארזה לשיר שמש של חנן בן ארי

            ג Offline
            ג Offline
            גילה
            wrote on last edited by גילה
            #105

            @גילה אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

            בן ארזה מבצע את שמש.mp4
            צפו בבלעדיות בביצוע מיוחד ונדיר של דוד בן ארזה לשיר שמש של חנן בן ארי

            https://send.magicode.me/send-file/file/a9****29780091be08c7f067d5f0dbf3a675b296ab69/view

            זה רק קטע קצרצר.....


            מקדש מלך (נר לי דקיק) - דוד בן ארזה - פסטיבל עין כרם
            מקדש מלך (נר לי דקיק) - דוד בן ארזה - פסטיבל עין כרם.mp3

            1 Reply Last reply
            2
            • ארגנטינהא ארגנטינה

              @גילה יש לך נט פרי?

              P Offline
              P Offline
              Photo
              wrote on last edited by
              #106

              דוד בן ארזה בהחלט אמן!
              אני מאוד אוהבת.

              1 Reply Last reply
              1
              • Y.C.CY Offline
                Y.C.CY Offline
                Y.C.C
                wrote on last edited by Y.C.C
                #107

                צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                בקיצור גימיק.
                ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                ג אייצ'יתא ת ר 4 Replies Last reply
                0
                • Y.C.CY Y.C.C

                  צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                  אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                  בקיצור גימיק.
                  ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                  ג Offline
                  ג Offline
                  גילה
                  wrote on last edited by
                  #108

                  @y-c-c אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                  צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                  אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                  בקיצור גימיק.
                  ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                  אז תדע שלא אכזבת!
                  אני לא יודעת את מי הוא מחכה...
                  לי הוא בכלל לא נשמע חיקוי אלא משהו מקורי חדש ויפה
                  בקיצור אחלה זמר

                  Y.C.CY 1 Reply Last reply
                  2
                  • ג גילה

                    @y-c-c אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                    צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                    אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                    בקיצור גימיק.
                    ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                    אז תדע שלא אכזבת!
                    אני לא יודעת את מי הוא מחכה...
                    לי הוא בכלל לא נשמע חיקוי אלא משהו מקורי חדש ויפה
                    בקיצור אחלה זמר

                    Y.C.CY Offline
                    Y.C.CY Offline
                    Y.C.C
                    wrote on last edited by
                    #109

                    @גילה אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                    @y-c-c אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                    צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                    אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                    בקיצור גימיק.
                    ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                    אז תדע שלא אכזבת!
                    אני לא יודעת את מי הוא מחכה...
                    לי הוא בכלל לא נשמע חיקוי אלא משהו מקורי חדש ויפה
                    בקיצור אחלה זמר

                    כתבתי למי שמכיר

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • Y.C.CY Y.C.C

                      צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                      אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                      בקיצור גימיק.
                      ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                      אייצ'יתא Offline
                      אייצ'יתא Offline
                      אייצ'ית
                      wrote on last edited by
                      #110

                      @y-c-c אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                      צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                      אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                      בקיצור גימיק.
                      ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                      נו..נו..
                      ולציבור שלנו זה משו חדש. מי שמכיר את המקור זה כבר סיפור אחר, וזה באמת צורם.
                      אבל כל העניין שנוצר סביבו זה בגלל משו חדש שראו במגזר.

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • Y.C.CY Offline
                        Y.C.CY Offline
                        Y.C.C
                        wrote on last edited by Y.C.C
                        #111

                        לא באתי לזלזל חלילה אבל שמחכים משהוא זה אוטומטית מוריד גם מהמקצועיות,
                        וזה מורגש מה לעשות ושוב פעם מתנצל חשוב לי לכתוב על זה כי יוצאים מלא זמרים כמו פטריות שאחרי הגשם ומתעסקים בגימיקים ולא במוזיקה איכותית וחבל .
                        באמת אפשר לכתוב את זה על עוד במקרה נפלתי עליו.

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • Y.C.CY Y.C.C

                          צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                          אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                          בקיצור גימיק.
                          ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                          ת Offline
                          ת Offline
                          תמר מהמרכז
                          wrote on last edited by
                          #112

                          @y-c-c אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                          צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                          אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                          בקיצור גימיק.
                          ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                          בסדר, בא לי לשמוע חרדי, מה אכפת לי אם הוא מחקה או לא? העיקר שהוא שר טוב, אני נהנית לשמוע ולא אכפת לי שיש מישהו מהמגזר הכללי ששר כמוהו.

                          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • Y.C.CY Y.C.C

                            צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                            אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                            בקיצור גימיק.
                            ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                            ר Offline
                            ר Offline
                            רחלי
                            wrote on last edited by רחלי
                            #113

                            @y-c-c אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                            צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                            אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                            בקיצור גימיק.
                            ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                            הרבה זמן לא יצא לי לכתוב בפורום אך היום הצצתי ואני חייבת...
                            אני לא מכירה כמעט שום זמר במגזר שלנו שיודע לכתוב חומרים כל כך יפים ועמוקים כמו של בן ארזה, אני מסכימה שיש בשירה שלו הרבה נגיעות של רייכל ועוד כמה, אך כמו כל זמר שמושפע מזמרים שאותם הוא שומע הרבה, גם הוא מושפע...
                            הלוואי ויצוצו במגזר שלנו עוד כמה חקיינים שיודעים לחקות כתיבה ברמה גבוהה ולא זמרים ששרים שירים עם מילים שנשמעים כמו המנונים של קייטנת כיתה ו' (ע"ע רוב הזמרים החרדים ששרים מילים מקוריות מ'יוצרת' ספציפית שכל חייה כתבה שירי ילדים) .
                            הלוואי וכתיבה והלחנה ברמה שלו שהיא מהגבוהים שיש היום (וגם במגזר הכללי), יצוצו כמו פטריות אחרי הגשם ותהיה לנו מוזיקה קצת יותר איכותית.
                            וכן, לא אכפת לי שתקרא לאיכות המעולה הזאת 'גימיק'... (כמו כל המוזיקה שלנו... מסחרית).
                            ואכן חבל באמת, שבשביל ליצור מוזיקה איכותית צריך להיות מושפע מחילונים ולא מחרדים אך זאת המציאות, ומי יודע אולי דור הבא, כבר יהיו חיקויים לבן ארזה החרדי...
                            בכל אופן, כתיבה כמו שלו היא כמה רמות מעל כל גימיק...

                            (סליחה על ההתפרצות, אך כאוהדת שלו וכמלאת ביקורת על המוזיקה החרדית הקלאסית, כנראה נפגעתי קצת באופן אישי.......)

                            עריכה:
                            נ.ב. איך השיר שלו 'להיות', קשור לרייכל?

                            אנונימיתא 1 Reply Last reply
                            7
                            • נ Offline
                              נ Offline
                              נטלי
                              wrote on last edited by
                              #114

                              אני ממש התחברתי כאן לדיון,
                              וברור שהוא חיקוי לז'אנר מהמגזר הכללי
                              אבל מצד שני בניגוד לכל החקיינים החרדים הוא עושה את זה נכון.
                              ולדעתי זה מבורך שעושים חיקוי גם לז'אנר הזה ולא רק להיפ הופ וראפ,
                              אבל מה שכן רציתי להעיר, ההשוואה בינו לבין רייכל היא קצת יומרנית למה יש ביניהם הבדל עצום,
                              גם ובעיקר בלחנים וגם בקול ובאווירה...

                              א 1 Reply Last reply
                              4
                              • נ נטלי

                                אני ממש התחברתי כאן לדיון,
                                וברור שהוא חיקוי לז'אנר מהמגזר הכללי
                                אבל מצד שני בניגוד לכל החקיינים החרדים הוא עושה את זה נכון.
                                ולדעתי זה מבורך שעושים חיקוי גם לז'אנר הזה ולא רק להיפ הופ וראפ,
                                אבל מה שכן רציתי להעיר, ההשוואה בינו לבין רייכל היא קצת יומרנית למה יש ביניהם הבדל עצום,
                                גם ובעיקר בלחנים וגם בקול ובאווירה...

                                א Offline
                                א Offline
                                איציק כ"ץ
                                wrote on last edited by
                                #115

                                @נטלי גם זמר חילוני הוא חיקוי לזמר גרמני והוא לאוסטרי וכן הלאה להמציא ז'אנר זה רמה מאד גבוה ומאד קשה אז זה שהוא מחקה את הז'אנר אין שום בעיה ואפילו להיפך ...

                                נ 1 Reply Last reply
                                0
                                • ר רחלי

                                  @y-c-c אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                                  צר לי לאכזב את כל האוהדים, מבין שיודע לשיר (מקווה שלא משחק עם המחשב)
                                  אבל נשמע חיקוי למשהוא לא מוצלח, סטייל חילוני כזה אפשר לעשות יותר מקורי
                                  בקיצור גימיק.
                                  ומי שקצת מכיר מבין את מי הוא מחכה מהמגזר הכללי, עדיף כבר את המקור.

                                  הרבה זמן לא יצא לי לכתוב בפורום אך היום הצצתי ואני חייבת...
                                  אני לא מכירה כמעט שום זמר במגזר שלנו שיודע לכתוב חומרים כל כך יפים ועמוקים כמו של בן ארזה, אני מסכימה שיש בשירה שלו הרבה נגיעות של רייכל ועוד כמה, אך כמו כל זמר שמושפע מזמרים שאותם הוא שומע הרבה, גם הוא מושפע...
                                  הלוואי ויצוצו במגזר שלנו עוד כמה חקיינים שיודעים לחקות כתיבה ברמה גבוהה ולא זמרים ששרים שירים עם מילים שנשמעים כמו המנונים של קייטנת כיתה ו' (ע"ע רוב הזמרים החרדים ששרים מילים מקוריות מ'יוצרת' ספציפית שכל חייה כתבה שירי ילדים) .
                                  הלוואי וכתיבה והלחנה ברמה שלו שהיא מהגבוהים שיש היום (וגם במגזר הכללי), יצוצו כמו פטריות אחרי הגשם ותהיה לנו מוזיקה קצת יותר איכותית.
                                  וכן, לא אכפת לי שתקרא לאיכות המעולה הזאת 'גימיק'... (כמו כל המוזיקה שלנו... מסחרית).
                                  ואכן חבל באמת, שבשביל ליצור מוזיקה איכותית צריך להיות מושפע מחילונים ולא מחרדים אך זאת המציאות, ומי יודע אולי דור הבא, כבר יהיו חיקויים לבן ארזה החרדי...
                                  בכל אופן, כתיבה כמו שלו היא כמה רמות מעל כל גימיק...

                                  (סליחה על ההתפרצות, אך כאוהדת שלו וכמלאת ביקורת על המוזיקה החרדית הקלאסית, כנראה נפגעתי קצת באופן אישי.......)

                                  עריכה:
                                  נ.ב. איך השיר שלו 'להיות', קשור לרייכל?

                                  אנונימיתא Offline
                                  אנונימיתא Offline
                                  אנונימית
                                  wrote on last edited by
                                  #116
                                  This post is deleted!
                                  1 Reply Last reply
                                  1
                                  • א איציק כ"ץ

                                    @נטלי גם זמר חילוני הוא חיקוי לזמר גרמני והוא לאוסטרי וכן הלאה להמציא ז'אנר זה רמה מאד גבוה ומאד קשה אז זה שהוא מחקה את הז'אנר אין שום בעיה ואפילו להיפך ...

                                    נ Offline
                                    נ Offline
                                    נטלי
                                    wrote on last edited by
                                    #117

                                    @איציק-כ-ץ אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                                    להמציא ז'אנר זה רמה מאד גבוה ומאד קשה אז זה שהוא מחקה את הז'אנר אין שום בעיה

                                    שים לב שיש לשיר בז'אנר מסוים ואת זה כולם עושים,
                                    אבל יש לעשות חיקוי של הז'אנר...

                                    ת 1 Reply Last reply
                                    1
                                    • נ נטלי

                                      @איציק-כ-ץ אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                                      להמציא ז'אנר זה רמה מאד גבוה ומאד קשה אז זה שהוא מחקה את הז'אנר אין שום בעיה

                                      שים לב שיש לשיר בז'אנר מסוים ואת זה כולם עושים,
                                      אבל יש לעשות חיקוי של הז'אנר...

                                      ת Offline
                                      ת Offline
                                      תמר מהמרכז
                                      wrote on last edited by
                                      #118

                                      @נטלי טוב, דיי להכנס בו ככה. הוא זמר בסגנון מסוים, מי שלא אוהב- שילך לשמוע זמרים חילוניים שהם המקור. כל הנושא של המוזיקה בנוי על חקיינות, ואני גאה בזה שיש זמר חרדי שמוציא שירים מלאי תוכן בז'אנר מיוחד כל כך, ולא אכפת לי את מי הוא מחקה. לדעתי עכשיו רק יתחילו לחקות אותו.

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • ג Offline
                                        ג Offline
                                        גילה
                                        wrote on last edited by
                                        #119

                                        מזמור שיר חנוכת הבית - דוד בן ארזה - פסטיבל עין כרם
                                        https://www.youtube.com/watch?v=lnlgARpET0M

                                        1 Reply Last reply
                                        3
                                        • יוסף קורקוסי Offline
                                          יוסף קורקוסי Offline
                                          יוסף קורקוס
                                          wrote on last edited by
                                          #120

                                          אם אפשר מחדש !! את כל שירי דוד בן ארזה להורדה בלבד !! (הם כבר לא קיימים כאן להורדה) .. תודה רבה 🙂

                                          שלמה אש 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול