Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. דוד בן ארזה

דוד בן ארזה

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
1.3k Posts 205 Posters 264.7k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אלישבעא אלישבע

    שמוע שמעתי שמועה שה"ימממ" בשיר להיות הוא ניגון חב"ד...
    יש למישהו מידע בעניין??
    נשמע מעניין

    מ Offline
    מ Offline
    מחשב נייד
    wrote on last edited by
    #41

    @אלישבע
    באיזה שיר שלו?

    "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

    ב 1 Reply Last reply
    0
    • מ מחשב נייד

      @אלישבע
      באיזה שיר שלו?

      ב Offline
      ב Offline
      בנימין לוריא
      wrote on last edited by בנימין לוריא
      #42

      @מחשב-נייד אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

      @אלישבע
      באיזה שיר שלו?

      "להיות"

      1 Reply Last reply
      2
      • L liat93337

        יש למשהו את המילים של השיר להיות?

        ר Offline
        ר Offline
        רחלי
        wrote on last edited by
        #43

        @liat93337

        העתקתי מיוטיוב:

        עכשיו שמח לי בלב
        הכל בסדר
        מתרגש להתקרב
        רוקד לי בחדר
        יממ...

        עם כל עמך להשתלב
        לא משנה הסדר
        אני רחוק אך מתקרב
        שר לי ברכב
        יממ…

        כח
        לקום כל בוקר
        להאיר, לזרוח
        היום זה יתגלה
        אני בטוח

        שעוד נבוא לאן שחלמנו
        כל הדרך
        שלא תמיד הכרנו
        שלא נשכחנו
        כל מה שעברנו
        עוד לא מאוחר לנו
        להיות

        עכשיו סוער אצלי בלב
        בומים בלי סדר
        לא כדאי להתקרב
        נעול החדר
        יממ...

        כח
        לקום כל בוקר
        להאיר, לזרוח
        היום זה יתגלה
        אני בטוח

        שכבר נבוא לאן שחלמנו
        כל הדרך
        ולא תמיד הכרנו
        שלא נשכחנו
        כל מה שעברנו
        עוד לא מאוחר לנו
        להיות

        עכשיו שקט אצלי בלב
        הוא יהיה בסדר
        עוד ילמד להתקרב
        בנתיים נח בחדר
        יממ...


        מילים ולחן: דוד בן ארזה
        הפקה מוזיקלית: Klein & Berry - אלי קליין ואיצי ברי
        גיטרות: נחמן הלביץ
        קולות: איצי ברי, דוד בן ארזה
        מיקס ומאסטר: Klein & Berry

        קליפ:
        הפקה ותסריט: דוד בן ארזה, אשרינה חן
        בימוי: אשרינה חן, דניאל גואטה
        צילום ועריכה: אשרינה חן
        משחק: מלאכי אשל, דניאל גואטה
        אביזרים: אבשלום אשל, המחסן של דפי ודרור, סיאם, קורל הפקות
        ציוד צילום: ינאי יעקב ליין
        צולם ב'קרעצ'מע' בעין כרם - אבשלום אשל: 055-557-6437

        ליווי ויעוץ: יהודה קלמן
        תקשורת נוספת: ארי טננבוים.
        דיגיטל: Digistage, הפי"ל

        שותפים להפקה:
        רפי ט., שלמה סיטבון, אלי ויונתן שטרן, מוישי שוסהיים, לוי יצחק לומברד, ניב כליל החורש, רחלי האחות הצעירה-גדולה ואמא היקרה.
        תודה ענקית לכם, בלעדי אף אחד ואחת מכם זה לא היה יוצא כמו שיצא.

        תודות נוספות:
        ידידיה מאיר, מאיר עמר "BIG M", מאור שושן, נריה אלון, דניאל כהן (האיגוד החרדי לתרבות ואמנות), ארן לביא, סוקי ברי, גלעד בראונשטייין, אלי ברגשטיין, יואל ארלנגר ולמשפחה היקרה שהקשיבה ודייקה איתי את התהליך.

        תודה לה' - שלא נשכחנו.

        1 Reply Last reply
        1
        • I Offline
          I Offline
          IGO
          wrote on last edited by IGO
          #44

          למה השיר "להיות" לא נכנס לפלייליסט של קולחי מיוזיק?
          (לא שילמו להם מספיק?.....)

          אלישבעא 1 Reply Last reply
          0
          • I IGO

            למה השיר "להיות" לא נכנס לפלייליסט של קולחי מיוזיק?
            (לא שילמו להם מספיק?.....)

            אלישבעא Offline
            אלישבעא Offline
            אלישבע
            wrote on last edited by
            #45

            @igo מי אמר שלא נכנס? זה מושמע המוןןןן, לא?

            I 3 Replies Last reply
            0
            • אלישבעא אלישבע

              @igo מי אמר שלא נכנס? זה מושמע המוןןןן, לא?

              I Offline
              I Offline
              IGO
              wrote on last edited by
              #46

              @אלישבע
              אני לא רוצה סתם להגיד.
              אני באינטרנט חסום. אם מישהו יוכל לבדוק במדיה פורסט האם הוא מושמע בקול חי מיוזיק.
              לדעתי הוא לא בפלייליסט. (אולי היה ויצא, לא יודע. ולא רוצה להגיד בלי לבדוק)

              1 Reply Last reply
              0
              • אלישבעא אלישבע

                @igo מי אמר שלא נכנס? זה מושמע המוןןןן, לא?

                I Offline
                I Offline
                IGO
                wrote on last edited by
                #47

                @אלישבע יש אתר שקרא "תקליט" שסופר השמעות ברדיו. העלתי עכשיו את השיר שלו, נראה ביומיים הקרובים כמה פעמים זה יושמע בקול חי מיוזיק.

                ר 1 Reply Last reply
                1
                • אלישבעא Offline
                  אלישבעא Offline
                  אלישבע
                  wrote on last edited by
                  #48

                  תראו איזה כבוד לדוד בן ארזה:
                  תוצאות הסקר במצעד השבועי המנגן מיוזיק

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • I IGO

                    @אלישבע יש אתר שקרא "תקליט" שסופר השמעות ברדיו. העלתי עכשיו את השיר שלו, נראה ביומיים הקרובים כמה פעמים זה יושמע בקול חי מיוזיק.

                    ר Offline
                    ר Offline
                    רחלי
                    wrote on last edited by
                    #49

                    @igo

                    אני עקבתי אחרי ההשמעות שלו,
                    ובימים הראשונים להוצאת השיר השמיעו אותו פעמים רבות,
                    אך לאחר כמה ימים קול חי הפסיקו להשמיע אותו,
                    אחר כך ראיתי, שגם באתר של קול חי הוציאו את הקליפ של השיר,
                    כנראה מישהו שם לא אהב את השיר ואת הנועזות של היוצר והיצירה.
                    ברשת מורשת ובקול פליי יש המון השמעות.

                    מתחילת דרכו אני עוקבת אחריו, והוא פשוט יוצר מיוחד שמציב סטנדרט חדש לאומנות חרדית,
                    אמנם אני אישית פחות התחברתי לשירו החדש 'להיות' אני אוהבת שירים יותר רגועים, אבל אין ספק שזו יצירת אומנות מופלאה,
                    גם הקליפ שלו שברגע הראשון יכול להיראות משוגע, ועין חרדית לא מורגלת לקליפים מסוג זה, הוא פשוט יצירת אומנות בפני עצמה עם דרכי הבעה מאד מיוחדים,
                    הוא באמת ראוי להיות אחרי עקיבא בהמנגן מיוזיק,
                    מחכה בקוצר רוח ליצירותיו הבאות.

                    I 1 Reply Last reply
                    2
                    • ר רחלי

                      @igo

                      אני עקבתי אחרי ההשמעות שלו,
                      ובימים הראשונים להוצאת השיר השמיעו אותו פעמים רבות,
                      אך לאחר כמה ימים קול חי הפסיקו להשמיע אותו,
                      אחר כך ראיתי, שגם באתר של קול חי הוציאו את הקליפ של השיר,
                      כנראה מישהו שם לא אהב את השיר ואת הנועזות של היוצר והיצירה.
                      ברשת מורשת ובקול פליי יש המון השמעות.

                      מתחילת דרכו אני עוקבת אחריו, והוא פשוט יוצר מיוחד שמציב סטנדרט חדש לאומנות חרדית,
                      אמנם אני אישית פחות התחברתי לשירו החדש 'להיות' אני אוהבת שירים יותר רגועים, אבל אין ספק שזו יצירת אומנות מופלאה,
                      גם הקליפ שלו שברגע הראשון יכול להיראות משוגע, ועין חרדית לא מורגלת לקליפים מסוג זה, הוא פשוט יצירת אומנות בפני עצמה עם דרכי הבעה מאד מיוחדים,
                      הוא באמת ראוי להיות אחרי עקיבא בהמנגן מיוזיק,
                      מחכה בקוצר רוח ליצירותיו הבאות.

                      I Offline
                      I Offline
                      IGO
                      wrote on last edited by
                      #50

                      @רחלי אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                      גם הקליפ שלו שברגע הראשון יכול להיראות משוגע, ועין חרדית לא מורגלת לקליפים מסוג זה, הוא פשוט יצירת אומנות בפני עצמה עם דרכי הבעה מאד מיוחדים,

                      הקליפ זה הדבר הכי טוב בשיר הזה!
                      אבל מה הבעיה של קול חי מיוזיק, לא הבנתי?

                      ילד חוכםי 1 Reply Last reply
                      0
                      • I IGO

                        @רחלי אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                        גם הקליפ שלו שברגע הראשון יכול להיראות משוגע, ועין חרדית לא מורגלת לקליפים מסוג זה, הוא פשוט יצירת אומנות בפני עצמה עם דרכי הבעה מאד מיוחדים,

                        הקליפ זה הדבר הכי טוב בשיר הזה!
                        אבל מה הבעיה של קול חי מיוזיק, לא הבנתי?

                        ילד חוכםי Offline
                        ילד חוכםי Offline
                        ילד חוכם
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by
                        #51

                        @igo אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                        הקליפ זה הדבר הכי טוב בשיר הזה!

                        הדבר הכי מוזר בשיר הזה...
                        עכשיו שמעתי וראיתי את הקליפ שלו "להיות" שדרך אגב זה השיר הראשון שלו שאני שומע
                        ומהתרשמות ראשונה לא השתכנעתי שהוא סוג של תגלית שנה... בכלל לא...
                        אשמח לביקורת, ותקנו אותי אם אני טועה.

                        I אלישבעא 2 Replies Last reply
                        1
                        • ילד חוכםי ילד חוכם

                          @igo אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                          הקליפ זה הדבר הכי טוב בשיר הזה!

                          הדבר הכי מוזר בשיר הזה...
                          עכשיו שמעתי וראיתי את הקליפ שלו "להיות" שדרך אגב זה השיר הראשון שלו שאני שומע
                          ומהתרשמות ראשונה לא השתכנעתי שהוא סוג של תגלית שנה... בכלל לא...
                          אשמח לביקורת, ותקנו אותי אם אני טועה.

                          I Offline
                          I Offline
                          IGO
                          wrote on last edited by
                          #52

                          @ילד-חוכם אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                          הדבר הכי מוזר בשיר הזה...

                          ענין של טעם אישי
                          לדעתי זה קליפ מדהים שיש בו אמירה אומנותית בפני עצמה. ולא סתם לרקוד או להמחיז את השיר.
                          עפתי מרמת הבימוי. אם מישהו מכיר עוד חומרים של אושרינה חן אשמח לשמוע.

                          ילד חוכםי 1 Reply Last reply
                          0
                          • I IGO

                            @ילד-חוכם אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                            הדבר הכי מוזר בשיר הזה...

                            ענין של טעם אישי
                            לדעתי זה קליפ מדהים שיש בו אמירה אומנותית בפני עצמה. ולא סתם לרקוד או להמחיז את השיר.
                            עפתי מרמת הבימוי. אם מישהו מכיר עוד חומרים של אושרינה חן אשמח לשמוע.

                            ילד חוכםי Offline
                            ילד חוכםי Offline
                            ילד חוכם
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #53

                            @igo אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                            לדעתי זה קליפ מדהים שיש בו אמירה אומנותית בפני עצמה

                            בדקה 1:23 יש כמו בובה של חרדי שנראה נורא... וזה הציק לי.

                            ChaniC 1 Reply Last reply
                            0
                            • מ Offline
                              מ Offline
                              מצט
                              wrote on last edited by
                              #54

                              עוד משהו..
                              https://www.youtube.com/watch?v=r35JpBXjb2w

                              1 Reply Last reply
                              4
                              • ילד חוכםי ילד חוכם

                                @igo אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                                הקליפ זה הדבר הכי טוב בשיר הזה!

                                הדבר הכי מוזר בשיר הזה...
                                עכשיו שמעתי וראיתי את הקליפ שלו "להיות" שדרך אגב זה השיר הראשון שלו שאני שומע
                                ומהתרשמות ראשונה לא השתכנעתי שהוא סוג של תגלית שנה... בכלל לא...
                                אשמח לביקורת, ותקנו אותי אם אני טועה.

                                אלישבעא Offline
                                אלישבעא Offline
                                אלישבע
                                wrote on last edited by
                                #55

                                @ילד-חוכם אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                                הדבר הכי מוזר בשיר הזה...

                                מוזר זה נכון
                                כל השאר - לא ממש מסכימה איתך
                                אם אתה לא התחברת עדיין לא אומר שהוא תגלית
                                בז'אנר שלו הוא תותח על!! בלי ספק

                                ולגבי קול חי מיוזיק, מתאים לקמיסר לפסול את השיר....🤣🤣
                                אני יברר בדיוק מה הלוז עם העניין של ההשמעות שם....
                                אעדכן בל"נ

                                ילד חוכםי 1 Reply Last reply
                                1
                                • אלישבעא אלישבע

                                  @ילד-חוכם אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                                  הדבר הכי מוזר בשיר הזה...

                                  מוזר זה נכון
                                  כל השאר - לא ממש מסכימה איתך
                                  אם אתה לא התחברת עדיין לא אומר שהוא תגלית
                                  בז'אנר שלו הוא תותח על!! בלי ספק

                                  ולגבי קול חי מיוזיק, מתאים לקמיסר לפסול את השיר....🤣🤣
                                  אני יברר בדיוק מה הלוז עם העניין של ההשמעות שם....
                                  אעדכן בל"נ

                                  ילד חוכםי Offline
                                  ילד חוכםי Offline
                                  ילד חוכם
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #56

                                  @אלישבע אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                                  בז'אנר שלו הוא תותח על!!

                                  איזה ז'אנר?

                                  אלישבעא 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • ילד חוכםי ילד חוכם

                                    @אלישבע אמר בדוד בן ארזה - תגלית השנה!!:

                                    בז'אנר שלו הוא תותח על!!

                                    איזה ז'אנר?

                                    אלישבעא Offline
                                    אלישבעא Offline
                                    אלישבע
                                    wrote on last edited by
                                    #57
                                    This post is deleted!
                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • KTIFAK Offline
                                      KTIFAK Offline
                                      KTIFA
                                      wrote on last edited by
                                      #58
                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • ארי 0א Offline
                                        ארי 0א Offline
                                        ארי 0
                                        משתמש מומחה
                                        wrote on last edited by
                                        #59

                                        אני לא מת על הסגנון האלטרנטיבי,
                                        אבל הוא כבש שיר פצצה אחלה רעיון וטקסט מושלם
                                        נכון שזה סגנון נורא חדשני אבל זה סבבה .

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • דודו בלוקהד Offline
                                          דודו בלוקהד Offline
                                          דודו בלוקה
                                          wrote on last edited by
                                          #60
                                          This post is deleted!
                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול