יצירה קטנה שעשיתי מלפני שנה
-
לפני כשנה וחצי לפני שהיה לי ידע מקצועי,
לקחתי כמה טראנסים מוכרים חתכתי אותם, וחבר שלי הקליט את עצמו אומר 'הרבי', ויצרתי מזה טראק כמובן שאני לא יצרתי
את הטראנסים רק חתכתי ותִּמְצַתִּי את הקטעים המקפיצים והטובים ביותר לטראק,
האיכות של ההקלטה שחבר שלי הקליט, זה הקלטת טלפון הוא שלח לי אותה בוואטסאפ.
המילה 'הרבי' הכוונה לרבי מלובביץ.
שתפו חוות דעת. אין מה להגיב על תיקונים כי אין לי את זה בקובץ project.
חובה לשמוע עד הסוף.
לא לשכוח להוריד כוכביות.
https://drive.google.com/file/d/1NAtZMD4******kGJ3MfE1fYlxtTwqo8KwWBVgb/view?usp=share_link -
לפני כשנה וחצי לפני שהיה לי ידע מקצועי,
לקחתי כמה טראנסים מוכרים חתכתי אותם, וחבר שלי הקליט את עצמו אומר 'הרבי', ויצרתי מזה טראק כמובן שאני לא יצרתי
את הטראנסים רק חתכתי ותִּמְצַתִּי את הקטעים המקפיצים והטובים ביותר לטראק,
האיכות של ההקלטה שחבר שלי הקליט, זה הקלטת טלפון הוא שלח לי אותה בוואטסאפ.
המילה 'הרבי' הכוונה לרבי מלובביץ.
שתפו חוות דעת. אין מה להגיב על תיקונים כי אין לי את זה בקובץ project.
חובה לשמוע עד הסוף.
לא לשכוח להוריד כוכביות.
https://drive.google.com/file/d/1NAtZMD4******kGJ3MfE1fYlxtTwqo8KwWBVgb/view?usp=share_link@KING-music יפה מאוד כל הכבוד!
-
לפני כשנה וחצי לפני שהיה לי ידע מקצועי,
לקחתי כמה טראנסים מוכרים חתכתי אותם, וחבר שלי הקליט את עצמו אומר 'הרבי', ויצרתי מזה טראק כמובן שאני לא יצרתי
את הטראנסים רק חתכתי ותִּמְצַתִּי את הקטעים המקפיצים והטובים ביותר לטראק,
האיכות של ההקלטה שחבר שלי הקליט, זה הקלטת טלפון הוא שלח לי אותה בוואטסאפ.
המילה 'הרבי' הכוונה לרבי מלובביץ.
שתפו חוות דעת. אין מה להגיב על תיקונים כי אין לי את זה בקובץ project.
חובה לשמוע עד הסוף.
לא לשכוח להוריד כוכביות.
https://drive.google.com/file/d/1NAtZMD4******kGJ3MfE1fYlxtTwqo8KwWBVgb/view?usp=share_link@KING-music זה לא מצליח להכנס גם אחרי שהורדתי כוכביות
לא להתייחס לשם משתמש שלי כי בטעות רשמתי עם ט במקום עם ת ואישרתי את זה ואני לא יודעת איך לשנות
אז סורי🥹🥹🥹 -
@KING-music זה לא מצליח להכנס גם אחרי שהורדתי כוכביות
לא להתייחס לשם משתמש שלי כי בטעות רשמתי עם ט במקום עם ת ואישרתי את זה ואני לא יודעת איך לשנות
אז סורי🥹🥹🥹אפשר לכתוב שם (כמו שאני עשיתי) בתוך הפרופיל כמו שכתבתי "אהרון יוסף בבייב" עושים ערוך וכותבים שם ושומרים
אבל לא לדון כאן בשביל זה יש את שואלים https://miktzav.com/post/244136 -
לפני כשנה וחצי לפני שהיה לי ידע מקצועי,
לקחתי כמה טראנסים מוכרים חתכתי אותם, וחבר שלי הקליט את עצמו אומר 'הרבי', ויצרתי מזה טראק כמובן שאני לא יצרתי
את הטראנסים רק חתכתי ותִּמְצַתִּי את הקטעים המקפיצים והטובים ביותר לטראק,
האיכות של ההקלטה שחבר שלי הקליט, זה הקלטת טלפון הוא שלח לי אותה בוואטסאפ.
המילה 'הרבי' הכוונה לרבי מלובביץ.
שתפו חוות דעת. אין מה להגיב על תיקונים כי אין לי את זה בקובץ project.
חובה לשמוע עד הסוף.
לא לשכוח להוריד כוכביות.
https://drive.google.com/file/d/1NAtZMD4******kGJ3MfE1fYlxtTwqo8KwWBVgb/view?usp=share_link@KING-music למה מחקת את זה
-
@KING-music למה מחקת את זה
-
@חכם_בלילה אז למה הוא כותב לי שהדף לא קיים
-
@חכם_בלילה אז למה הוא כותב לי שהדף לא קיים
-
@חכם_בלילה אה סליחה לא שמתי לב שהוא שם כוכביות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות