שווה היום להוציא אלבומים?
-
@ילד-חוכם אמר בשווה היום להוציא אלבומים?:
@שמחה-הגיטריסט אמר בשווה היום להוציא אלבומים?:
משה קליין הוא הזמר הראשון ששמעתי אומר שהוא מרשה להעתיק הוא אמר שמי שאוהב אותו שיקנה ומי שלא אוהב אותו לא אכפת לו שיעתיקו
ובכלל כדי שיהיה להיט מהאלבום הוא חייב להתפרסם ולעבור בין אנשים אם רק מי שקונה ישמע להיט לא יהיה שם...גם בלי שהוא יגיד זה ירוץ במיילים ובדרייב...
בסדר אבל אלה שיעתיקו עדיין יהיה להם מצפון ויש כאלה שמשלמים לו אחרי שהם מעתיקים ממישהו
@סודי-ביותרררררררר אמר בשווה היום להוציא אלבומים?:
בסדר אבל אלה שיעתיקו עדיין יהיה להם מצפון
לא לכולם יש היום מצפון...
-
משה קליין הוא הזמר הראשון ששמעתי אומר שהוא מרשה להעתיק הוא אמר שמי שאוהב אותו שיקנה ומי שלא אוהב אותו לא אכפת לו שיעתיקו
ובכלל כדי שיהיה להיט מהאלבום הוא חייב להתפרסם ולעבור בין אנשים אם רק מי שקונה ישמע להיט לא יהיה שם... -
ר ר. כהן התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות