מצעד להיטי יעקב שוואקי מכל הזמנים!!!
-
@AKNV-ZKNI אני מאזינה לתוכנית ראש בראש, דבר ראשון תודה עליה היא מדהימה ומענינת!!
בעיקרון אני כבר הצבעתי לסקר של זה...הפינה מוגשת אחת לשבועיים??
-
אין על קו המכלול אני גם כבר הצבעתי
-
@AKNV-ZKNI האמת שאני לא מקשיבה לקו הזה אבל חברה אמרה לי ללכת להצביע אז עשיתי זאת וככה קצת נכנסתי לראות מזה הקו הזה ונכנסתי לפורום וואלה אתה סלב שם
סתםם שיהיה לכם בהצלחה!!!!! -
שלחתי לחברים שלי שיצביעו
-
@הדרי תודה רבה, ובאמת זכינו להצלחה גדולה אבל עדיין חשוב להשפיע ולכן אני מבקש שתעשי כל מה שאת יכולה בשביל לפרסם את המצעד.
@AKNV-ZKNI אמר במצעד להיטי יעקב שוואקי מכל הזמנים!!!:
@הדרי תודה רבה, ובאמת זכינו להצלחה גדולה אבל עדיין חשוב להשפיע ולכן אני מבקש שתעשי כל מה שאת יכולה בשביל לפרסם את המצעד.
כל החברות בכיתה שלי כבר הצביעו....
-
שלחתי לחברים שלי שיצביעו
@איציק-דדיה תודה, מלך



-
@איציק-דדיה תודה, מלך



@AKNV-ZKNI אולי תשנה את שם הנושא לעזרה הדדית בכל תומי המוסיקה
-
@ויווש תודה רבה, ובאמת זכינו להצלחה גדולה אבל עדיין חשוב להשפיע ולכן אני מבקש שתעשי כל מה שאת יכולה בשביל לפרסם את המצעד.
@AKNV-ZKNI ||רב הכיתה שלי מקשיבה לקו הזה וכולן כבר הצביעו||
-
אתה מגיש את התוכנית?
-
@AKNV-ZKNI ||רב הכיתה שלי מקשיבה לקו הזה וכולן כבר הצביעו||
-
@ויווש תודה רבה, ובאמת זכינו להצלחה גדולה אבל עדיין חשוב להשפיע ולכן אני מבקש שתעשי כל מה שאת יכולה בשביל לפרסם את המצעד.
@AKNV-ZKNI
אני חושבת שהייתם צריכים להכניס פחות זמרים לרשימה זה ממש קצת לבחור שלושה שירים מתוך ארבעים. כי כל השירים שלו להיטים אחד אחד.
אז סתם שתדעו לפעם הבאה....אני כבר הצבעתי....
וסורי על ההערה פשוט זה הפריע לי שהתלבטתי בין איזה שירים לבחור. -
אתה מגיש את התוכנית?
@איציק-דדיה כן, ביחד עם מיכאל הלוי התותח
-
@איציק-דדיה כן, ביחד עם מיכאל הלוי התותח
@AKNV-ZKNI אז אולי תמסור לנו דש קטן בקו קצת פירסום
-
@AKNV-ZKNI
אני חושבת שהייתם צריכים להכניס פחות זמרים לרשימה זה ממש קצת לבחור שלושה שירים מתוך ארבעים. כי כל השירים שלו להיטים אחד אחד.
אז סתם שתדעו לפעם הבאה....אני כבר הצבעתי....
וסורי על ההערה פשוט זה הפריע לי שהתלבטתי בין איזה שירים לבחור. -
@AKNV-ZKNI
אני חושבת שהייתם צריכים להכניס פחות זמרים לרשימה זה ממש קצת לבחור שלושה שירים מתוך ארבעים. כי כל השירים שלו להיטים אחד אחד.
אז סתם שתדעו לפעם הבאה....אני כבר הצבעתי....
וסורי על ההערה פשוט זה הפריע לי שהתלבטתי בין איזה שירים לבחור. -
@AKNV-ZKNI אז אולי תמסור לנו דש קטן בקו קצת פירסום
@איציק-דדיה חד משמעית, בעז"ה אם יתאפשר לי מבחינת מנהל הקו ובפרט אם נקבל הרבה הצבעות מפורום מקצב אני אדאג באופן אישי לתת קרדיט!
-
@AKNV-ZKNI אולי תשנה את שם הנושא לעזרה הדדית בכל תומי המוסיקה
@איציק-דדיה איך אפשר לשנות?
-
@AKNV-ZKNI אני מאזינה לתוכנית ראש בראש, דבר ראשון תודה עליה היא מדהימה ומענינת!!
בעיקרון אני כבר הצבעתי לסקר של זה...הפינה מוגשת אחת לשבועיים??
-
@הדרי הפינה מוגשת אחת לשבועיים במוצ"ש, הפינה הקרובה היא המצעד, ותשודר במוצ"ש הבא בשעה 22:00
@AKNV-ZKNI המצעד יהיה בשידור חי?
-
@איציק-דדיה איך אפשר לשנות?
@AKNV-ZKNI אתה מכוון להשאר במקצב מחובר להרבה זמן?
אם כן תקרא את חוקי הפורום ותאחד פוסטים כי אסור לכתוב 3 פוסטים ברצף
ואם אתה רוצה לשנות תלך לפוסט הראשון של בעריכה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות