דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊

עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
26 פוסטים 15 כותבים 1.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ.S 0מ מנותק
    מ.S 0מ מנותק
    מ.S 0
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

    אשמח לתגובתכם! 🙂

    מרדכי S.mp3

    🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

    https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

    SHLNXS חכם_בלילהח ק איש אחד מאיזה מקוםא אילן פא 7 תגובות תגובה אחרונה
    12
    • מ.S 0מ מ.S 0

      משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

      אשמח לתגובתכם! 🙂

      מרדכי S.mp3

      SHLNXS מנותק
      SHLNXS מנותק
      SHLNX
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מ-S-0

      אלוף! אהבתי מאוד!

      התפתחות מעולה ואחלה סאונד! (קרדיט ל SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST 🙂 ).

      מחכים מאוד לעוד חומרים שלך!

      מ.S 0מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • SHLNXS SHLNX

        @מ-S-0

        אלוף! אהבתי מאוד!

        התפתחות מעולה ואחלה סאונד! (קרדיט ל SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST 🙂 ).

        מחכים מאוד לעוד חומרים שלך!

        מ.S 0מ מנותק
        מ.S 0מ מנותק
        מ.S 0
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @SHLNX אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

        (קרדיט ל SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST ).

        ווואו איך זיהית? אתה כישרון 👏

        זה בהחלט פלאגין מדהים

        🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

        https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ.S 0מ מנותק
          מ.S 0מ מנותק
          מ.S 0
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          קרדיט ל @עמית-בן-עטר שעובד עם הפלאגין הזה ולימד אותי איך לעבוד עם הסאונדים שלו

          היתי אצלו באולפן השבוע, אני לומד אצלו עיבוד והפקה מוזיקלית

          מדובר באדם מדהים, מוזיקאי ענקקק עם כושר הסברה מעולה, והוא הפך לי את הדבר המורכב וה"מאיים" הזה ששמו עיבוד והפקה לדבר הכי מהנה והכי כיף! הוא מנגיש את הידע בצורה מדהימה!

          🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

          https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

          עמית בן עטרע תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • מ.S 0מ מ.S 0

            משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

            אשמח לתגובתכם! 🙂

            מרדכי S.mp3

            חכם_בלילהח מנותק
            חכם_בלילהח מנותק
            חכם_בלילה
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מ-S-0 אליפות!!! איזה כיף לשמוע עוד חומרים שלך ימלך 👑❤💪

            אין על @עמית-בן-עטר ! נשמה טובה..

            "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איציק דדיה
              #6

              @עמית-בן-עטר הוא אחד המעבדים הכי טובים בתעשייה

              מי שמכיר את הסרט עלילות ארץ גושן הוא המעבד שלה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • B מנותק
                B מנותק
                BINYAMIN OFFICIAL
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
                #7

                מדהים אהבתי ממש 👍

                איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?

                א א 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • איציק דדיהא מנותק
                  איציק דדיהא מנותק
                  איציק דדיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  ממש מדהים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ.S 0מ מ.S 0

                    משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                    אשמח לתגובתכם! 🙂

                    מרדכי S.mp3

                    ק מנותק
                    ק מנותק
                    קראנץ פיסטוק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מ-S-0 אמר ב[עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊]

                    וואו!!
                    זה פשוט מדהים!!👍

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ.S 0מ מ.S 0

                      קרדיט ל @עמית-בן-עטר שעובד עם הפלאגין הזה ולימד אותי איך לעבוד עם הסאונדים שלו

                      היתי אצלו באולפן השבוע, אני לומד אצלו עיבוד והפקה מוזיקלית

                      מדובר באדם מדהים, מוזיקאי ענקקק עם כושר הסברה מעולה, והוא הפך לי את הדבר המורכב וה"מאיים" הזה ששמו עיבוד והפקה לדבר הכי מהנה והכי כיף! הוא מנגיש את הידע בצורה מדהימה!

                      עמית בן עטרע מנותק
                      עמית בן עטרע מנותק
                      עמית בן עטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מ-S-0 יקר שכמותך
                      היה ממש כיף להפגש באולפן ולהכיר מקרוב.
                      אתה מוכשר ומאחל לך שתמשיך להתקדם , להתפתח ולפרוח במוסיקה
                      ובכל מה שליבך חפץ.

                      שבת שלום
                      עמיתך

                      עמית בן עטר
                      אולפני ביט
                      קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

                      איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • עמית בן עטרע עמית בן עטר

                        @מ-S-0 יקר שכמותך
                        היה ממש כיף להפגש באולפן ולהכיר מקרוב.
                        אתה מוכשר ומאחל לך שתמשיך להתקדם , להתפתח ולפרוח במוסיקה
                        ובכל מה שליבך חפץ.

                        שבת שלום
                        עמיתך

                        איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • B BINYAMIN OFFICIAL

                          מדהים אהבתי ממש 👍

                          איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          ארי גולד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @BINYAMIN-OFFICIAL אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                          מדהים אהבתי ממש 👍

                          איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?

                          תייג אותו! @עמית-בן-עטר זה הוא!
                          וזה הפון שלו,
                          054-746-4459

                          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מ.S 0מ מ.S 0

                            משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                            אשמח לתגובתכם! 🙂

                            מרדכי S.mp3

                            איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                            איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                            איש אחד מאיזה מקום
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                            משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                            איזה פלאגין זה בדיוק?
                            תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
                            (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
                            זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מ.S 0מ מ.S 0

                              משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                              אשמח לתגובתכם! 🙂

                              מרדכי S.mp3

                              איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                              איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                              איש אחד מאיזה מקום
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                              משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                              איזה פלאגין זה בדיוק?
                              תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
                              (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
                              זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

                              B תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                                @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                                משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                                איזה פלאגין זה בדיוק?
                                תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
                                (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
                                זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

                                B מנותק
                                B מנותק
                                BINYAMIN OFFICIAL
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @איש-אחד-מאיזה-מקום אח יקר שים לב הכפלת את הפוסט שלך !

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ.S 0מ מ.S 0

                                  משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                                  אשמח לתגובתכם! 🙂

                                  מרדכי S.mp3

                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @מ-S-0
                                  פלאגין מוצלח ביותר - אהבתי גם את העיבוד
                                  קצת מזכיר את הפתיחה של ישי ריבו -סיבת הסיבות

                                  האמת ציפיתי לאיזה התפתחות בעיבוד --זה לא קרה
                                  אבל זה כנראה לא היתה הכוונה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ.S 0מ מנותק
                                    מ.S 0מ מנותק
                                    מ.S 0
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                                    (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
                                    זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

                                    ודאי, ברור 😊 , ואם תדפדף תראה שיש כאן מישהו שזיהה את הפלאגין - SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST

                                    @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                                    תוכל לשלוח צילום מסך שלו?

                                    בשמחה

                                    צילום מסך 2023-06-11 022715.png

                                    🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

                                    https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

                                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • B BINYAMIN OFFICIAL

                                      מדהים אהבתי ממש 👍

                                      איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אולפניסט ברמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @BINYAMIN-OFFICIAL
                                      ועליא... תגיד אתה מסך בחנות בקניון???
                                      זה מסחררררר

                                      😂

                                      ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ.S 0מ מ.S 0

                                        משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                                        אשמח לתגובתכם! 🙂

                                        מרדכי S.mp3

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יהודה20
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @מ-S-0 מדהים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • hd1H מנותק
                                          hd1H מנותק
                                          hd1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי hd1
                                          #20

                                          @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                                          מרדכי S.mp3

                                          🏅 הורדתי לנגן מרב שזה יפה !👏 👏

                                          אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...🤦‍♂️

                                          מ.S 0מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול