עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊
-
-
@מ-S-0
אלוף! אהבתי מאוד!
התפתחות מעולה ואחלה סאונד! (קרדיט ל SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST
).מחכים מאוד לעוד חומרים שלך!
-
@מ-S-0
אלוף! אהבתי מאוד!
התפתחות מעולה ואחלה סאונד! (קרדיט ל SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST
).מחכים מאוד לעוד חומרים שלך!
@SHLNX אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:(קרדיט ל SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST ).
ווואו איך זיהית? אתה כישרון

זה בהחלט פלאגין מדהים
-
קרדיט ל @עמית-בן-עטר שעובד עם הפלאגין הזה ולימד אותי איך לעבוד עם הסאונדים שלו
היתי אצלו באולפן השבוע, אני לומד אצלו עיבוד והפקה מוזיקלית
מדובר באדם מדהים, מוזיקאי ענקקק עם כושר הסברה מעולה, והוא הפך לי את הדבר המורכב וה"מאיים" הזה ששמו עיבוד והפקה לדבר הכי מהנה והכי כיף! הוא מנגיש את הידע בצורה מדהימה!
-
-
-
מדהים אהבתי ממש

איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?
-
ממש מדהים
-
@מ-S-0 אמר ב[עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
]וואו!!
זה פשוט מדהים!!
-
קרדיט ל @עמית-בן-עטר שעובד עם הפלאגין הזה ולימד אותי איך לעבוד עם הסאונדים שלו
היתי אצלו באולפן השבוע, אני לומד אצלו עיבוד והפקה מוזיקלית
מדובר באדם מדהים, מוזיקאי ענקקק עם כושר הסברה מעולה, והוא הפך לי את הדבר המורכב וה"מאיים" הזה ששמו עיבוד והפקה לדבר הכי מהנה והכי כיף! הוא מנגיש את הידע בצורה מדהימה!
@מ-S-0 יקר שכמותך
היה ממש כיף להפגש באולפן ולהכיר מקרוב.
אתה מוכשר ומאחל לך שתמשיך להתקדם , להתפתח ולפרוח במוסיקה
ובכל מה שליבך חפץ.שבת שלום
עמיתך -
@מ-S-0 יקר שכמותך
היה ממש כיף להפגש באולפן ולהכיר מקרוב.
אתה מוכשר ומאחל לך שתמשיך להתקדם , להתפתח ולפרוח במוסיקה
ובכל מה שליבך חפץ.שבת שלום
עמיתךפוסט זה נמחק! -
מדהים אהבתי ממש

איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?
@BINYAMIN-OFFICIAL אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:מדהים אהבתי ממש

איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?
תייג אותו! @עמית-בן-עטר זה הוא!
וזה הפון שלו,
054-746-4459 -
@מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)
איזה פלאגין זה בדיוק?
תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
(פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית) -
@מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)
איזה פלאגין זה בדיוק?
תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
(פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית) -
@מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)
איזה פלאגין זה בדיוק?
תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
(פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)@איש-אחד-מאיזה-מקום אח יקר שים לב הכפלת את הפוסט שלך !
-
-
@איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:(פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)ודאי, ברור
, ואם תדפדף תראה שיש כאן מישהו שזיהה את הפלאגין - SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST@איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
בשמחה

-
מדהים אהבתי ממש

איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?
@BINYAMIN-OFFICIAL
ועליא... תגיד אתה מסך בחנות בקניון???
זה מסחררררר
-
-
@מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:מרדכי S.mp3
הורדתי לנגן מרב שזה יפה !

אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


