דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
איזי מיוזיקא

איזי מיוזיק

@איזי מיוזיק
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
36
נושאים
4
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • איך נהיים זמר חתונות
    איזי מיוזיקא איזי מיוזיק

    @דוד-33 אמר באיך נהיים זמר חתונות:

    וגם לשיר במקהלה צריך לדעת לשיר כמו זמר לבד?

    מבחינת ביצוע במה לא צריך ביצוע במה כמו של זמר יחיד אבל מבחינת מוזיקליות צריך מוזיקליות גבוהה מה שזמר בודד לא תמיד יודע..

    במת הדיונים

  • איך נהיים זמר חתונות
    איזי מיוזיקא איזי מיוזיק

    @פייביש אני לא מתכוון להיות גראמער אלא מכוון על חופות של ליטאים שרוצים חופה קצת יותר יפה מ-2 ניגונים של חברים של החתן אלא מושקע עם שירי חופה מלווים בפסנתר או אורגנית כמו 'בואי בשלום 'ויהיו זרעי' וכו'

    במת הדיונים

  • איך נהיים זמר חתונות
    איזי מיוזיקא איזי מיוזיק

    @פייביש יש צדק בדבריך אנשים שבאמת טובים אמורים להצליח מתישהו אבל הבעיה היא שהמציאות לא תמיד פשוטה למשל אם אתה בציבור הליטאי המיינסטרים (לא מודרני) ואתה גם רווק שלומד בישיבה נורמלית וכל זה- כמה סיכויים שעדיין תצליח כי אתה מוצלח?

    במת הדיונים

  • איך נהיים זמר חתונות
    איזי מיוזיקא איזי מיוזיק

    @פייביש וואוו איזו מסירות!! שמעת שאלה ופשוט הלכת להתייעץ עם גדול הדור - הבינה המלאכותית!!ואיזה תשובה מפורטת!! ניתן ללמוד ממנה המון!!
    ולגבי ג. מה אתה אומר

    במת הדיונים

  • למה השיר "טאטלע" הצליח כל כך?
    איזי מיוזיקא איזי מיוזיק

    השיר הצליח בגלל שהוא שיר מדהים גם מבחינת לחן וגם קדושה של השיר בכך שהוא חובר ע״י רב גדול וגם בגלל שהוא מבטא כמיהה אמיתית וטהורה לגאולה

    במת הדיונים

  • איך נהיים זמר חתונות
    איזי מיוזיקא איזי מיוזיק

    @פייביש תודה בהחלט על ההבהרה אני מבין מה שאתה אומר ומסכים איתך לגמרי
    לגבי הטיפ התכוונתי לומר שמה שאמרת שאין קיצורי דרך אז לא חיפשתי קיצורי דרך אלא העליתי את הנושא כי באמת רציתי לדעת מהי הדרך לא הטיפ!

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול