דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
אפרתושיא

אפרתושי

@אפרתושי
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
108
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    אפרתושיא אפרתושי

    האמת אהבתי יותר טוב ומעניין מהקול הבא וגם התוכנית נראת יותר רצינית מהקול הבא ששם הם העבירו על ימין ועל שמאל זייפנים מהשורה הראשונה , לדעתי תוכנית סבבה לגמרי

    תכניות מוזיקה

  • משה קלין החליט נכון???
    אפרתושיא אפרתושי

    @yael ראית שמחקתי אותו.?אמרתי שהוא ימשיך בעבודתו ואומנים חדשים גם יראו את עצמם זה שאמרתי חלאס זה לא עליו זה על אלה שכל היום אומרים אלחדד
    ואני הכי מעריכה את אלחדד כי הוא אומן בחסד עליון

    במת הדיונים

  • משה קליין
    אפרתושיא אפרתושי

    @המחבל-המחופש לא אומרת😑

    לפי אמנים

  • משה קלין החליט נכון???
    אפרתושיא אפרתושי

    @shin לא אמרתי שהוא לא עושה עבודה טובה אבל יותר מדיי כל היום אלחדד אלחדד חלאס צריך לתת מקום לאומנים חדשים והוא יכול גם להמשיך את עבודתו זה לא סותר

    במת הדיונים

  • משה קלין החליט נכון???
    אפרתושיא אפרתושי

    @יונתן-וקנין חלאס עם אלחדד מגיע גם לאומנים חדשים לבוא ולהראות את הכישרונות שלהם גם אלחדד התחיל מכלום

    במת הדיונים

  • משה קליין
    אפרתושיא אפרתושי

    @ויווש אני חושבת שישר אחרי חנוכה ייצא

    לפי אמנים

  • משה קליין
    אפרתושיא אפרתושי

    @דודו-בלוקה ככה הוא רצה למרות שלהיות שלם לדעתי יותר יפה

    לפי אמנים

  • משה קליין
    אפרתושיא אפרתושי

    נראה לי ב7 זה ייפתח כי אמרו ב7 שהשיר ייצא

    לפי אמנים

  • משה קליין
    אפרתושיא אפרתושי

    שיר נדיררר, שלמה בן דיין האלוףףף והמוכשררר !!!!!!!

    לפי אמנים

  • משה קליין
    אפרתושיא אפרתושי

    @שריוש הפסנתר מזכיר את אותו הסאונד, הסאונד אותו סאונד אבל הלחן לא

    לפי אמנים

  • משה קליין
    אפרתושיא אפרתושי

    @מוזיקלי-3 כעע צחוקים

    לפי אמנים

  • משה קליין
    אפרתושיא אפרתושי

    @אש-על-הגולשש מילים ולחןן אשששששששש!!!!!!!!!!אין כישרון כזה!!!!

    לפי אמנים

  • משה קליין
    אפרתושיא אפרתושי

    @דודו-בלוקה ראיתי שדיברתה על זה שזה אותו דבר
    ולא חשבתי אחרת לא אמרתי שאסור לך לחלוק אבל גם לי מותר לענות

    לפי אמנים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול