האמת אהבתי יותר טוב ומעניין מהקול הבא וגם התוכנית נראת יותר רצינית מהקול הבא ששם הם העבירו על ימין ועל שמאל זייפנים מהשורה הראשונה , לדעתי תוכנית סבבה לגמרי
אפרתושי
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר -
משה קלין החליט נכון???@yael ראית שמחקתי אותו.?אמרתי שהוא ימשיך בעבודתו ואומנים חדשים גם יראו את עצמם זה שאמרתי חלאס זה לא עליו זה על אלה שכל היום אומרים אלחדד
ואני הכי מעריכה את אלחדד כי הוא אומן בחסד עליון -
משה קליין@המחבל-המחופש לא אומרת

-
משה קלין החליט נכון???@shin לא אמרתי שהוא לא עושה עבודה טובה אבל יותר מדיי כל היום אלחדד אלחדד חלאס צריך לתת מקום לאומנים חדשים והוא יכול גם להמשיך את עבודתו זה לא סותר
-
משה קלין החליט נכון???@יונתן-וקנין חלאס עם אלחדד מגיע גם לאומנים חדשים לבוא ולהראות את הכישרונות שלהם גם אלחדד התחיל מכלום
-
משה קליין@ויווש אני חושבת שישר אחרי חנוכה ייצא
-
משה קליין@דודו-בלוקה ככה הוא רצה למרות שלהיות שלם לדעתי יותר יפה
-
משה קלייןנראה לי ב7 זה ייפתח כי אמרו ב7 שהשיר ייצא
-
משה קלייןשיר נדיררר, שלמה בן דיין האלוףףף והמוכשררר !!!!!!!
-
משה קליין@שריוש הפסנתר מזכיר את אותו הסאונד, הסאונד אותו סאונד אבל הלחן לא
-
משה קליין@מוזיקלי-3 כעע צחוקים
-
משה קליין@אש-על-הגולשש מילים ולחןן אשששששששש!!!!!!!!!!אין כישרון כזה!!!!
-
משה קליין@דודו-בלוקה ראיתי שדיברתה על זה שזה אותו דבר
ולא חשבתי אחרת לא אמרתי שאסור לך לחלוק אבל גם לי מותר לענות