דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. משה קלין החליט נכון???

משה קלין החליט נכון???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
89 פוסטים 33 כותבים 2.8k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צ צורי

    סתם שאלה:
    מישהו פה לאחרונה דיבר משה קליין ושמע ממנו שהשנה הוא לוקח שיר בכלל מאלחנן אלחדד?
    או אולי מישהו דיבר עם אלחנן אלחדד ושמע ממנו שהוא לא מוכר/מכר השנה שירים למשה קליין?
    הייתי מעוניין לשמוע תגובה עדכנית.
    ואני לא סתם שואל....

    דודו בלוקהד מנותק
    דודו בלוקהד מנותק
    דודו בלוקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #47

    @צורי @איזה-קטע משה קלין התראין בחג החנוכה לתוכנית בשיר מזמור של חברנו היקר @סקופר
    ושם אמר שהשנה אין לחנים של אלחדד!
    לשמיעה הכנסו לקו המכלול

    בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • דודו בלוקהד דודו בלוקה

      @צורי @איזה-קטע משה קלין התראין בחג החנוכה לתוכנית בשיר מזמור של חברנו היקר @סקופר
      ושם אמר שהשנה אין לחנים של אלחדד!
      לשמיעה הכנסו לקו המכלול

      צ מנותק
      צ מנותק
      צורי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #48

      @דודו-בלוקה
      יש למישהו הקלטה של השידור?
      וא"כ אם אפשר לקבל את זה להורדה?
      תודה רבה

      אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
      בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

      דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלי bא אלי b

        @מוח-שליט-על-הלב אמר במשה קלין החליט נכון???:

        ה

        מה זה אומר בחורי ישיבות צריכים את הסגנון שלהם?מה יש להם סגנון אחיד?

        מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #49

        @אלי-b אמר במשה קלין החליט נכון???:

        מה זה אומר בחורי ישיבות צריכים את הסגנון שלהם?מה יש להם סגנון אחיד?

        האשכנזים לפחות

        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

        אלי bא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

          @אלי-b אמר במשה קלין החליט נכון???:

          מה זה אומר בחורי ישיבות צריכים את הסגנון שלהם?מה יש להם סגנון אחיד?

          האשכנזים לפחות

          אלי bא מנותק
          אלי bא מנותק
          אלי b
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #50

          @מוח-שליט-על-הלב אמר במשה קלין החליט נכון???:

          שטויות!!!

          רות נהריר תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אלי bא אלי b

            @מוח-שליט-על-הלב אמר במשה קלין החליט נכון???:

            שטויות!!!

            רות נהריר מנותק
            רות נהריר מנותק
            רות נהרי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #51

            @אלי-b תפסיקו לדבר שטויות על השיר המושלם הזה!!! זה להיט שלא שומעים בכל פעם!!!!.... ושאפו ענק ענק למלחין ולמשה ק. התותח!!!

            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • רות נהריר רות נהרי

              @אלי-b תפסיקו לדבר שטויות על השיר המושלם הזה!!! זה להיט שלא שומעים בכל פעם!!!!.... ושאפו ענק ענק למלחין ולמשה ק. התותח!!!

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #52

              @רות-נהרי אמר במשה קלין החליט נכון???:

              @אלי-b תפסיקו לדבר שטויות על השיר המושלם הזה!!! זה להיט שלא שומעים בכל פעם!!!!.... ושאפו ענק ענק למלחין ולמשה ק. התותח!!!

              שיר פצצות
              ואם כבר שאלתם אני חושבת שזה אחד הדברים הענקיים שהוא נותן במה לבחורי ישיבות
              כי אחרת זה לא יצא
              ומה היה קורה עם הוא לא היה מוציא תשיר הזה?
              חבל זה אחלה שיר ואנחנו יכולים לפספס המון כאאלה עם לא ניתן במה לבחורי ישיבות או אנשים שעדיין לא ניכנסו
              ואני חושבת שזה ממש שיר מושלם!!

              "קשה לשכוח אנשים
              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • S מנותק
                S מנותק
                shin
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #53

                לדעתי ממש כן.
                הוא מגלה את המלחינים הבאים במוזיקה
                וגם את אלחנן הוא היה מהראשונים שגילה....

                לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                https://www.youtube.com/@ishaishin

                מוזיקלי 3מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • S shin

                  לדעתי ממש כן.
                  הוא מגלה את המלחינים הבאים במוזיקה
                  וגם את אלחנן הוא היה מהראשונים שגילה....

                  מוזיקלי 3מ מנותק
                  מוזיקלי 3מ מנותק
                  מוזיקלי 3
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #54

                  @shin צודק 100 אחוז

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • צ צורי

                    @דודו-בלוקה
                    יש למישהו הקלטה של השידור?
                    וא"כ אם אפשר לקבל את זה להורדה?
                    תודה רבה

                    דודו בלוקהד מנותק
                    דודו בלוקהד מנותק
                    דודו בלוקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #55

                    @צורי תכנס לקו המכלול
                    ולהורדה תדבר עם סקופר אני לא בענין!

                    בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יונתן פי יונתן פ

                      נראה לי שזה החלטה פחות טובה אלחנן אלחדד הוא בין המטורפים שיש חבל להפסיד אותו
                      ורואים את ההבדל שיר פשוט לוקח את השיר הזה בהליכה

                      אפרתושיא מנותק
                      אפרתושיא מנותק
                      אפרתושי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #56

                      @יונתן-וקנין חלאס עם אלחדד מגיע גם לאומנים חדשים לבוא ולהראות את הכישרונות שלהם גם אלחדד התחיל מכלום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • S מנותק
                        S מנותק
                        shin
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #57

                        שלא יובן לא נכון.
                        אני גם פעם אמרתי "אלחדד בנאלי" ואפי' דיברתי עליו בכמה טורים בעבר.
                        אבל אחרי ריאיון איתו @סקופר
                        ואחרי כמה שיחות והתכתבויות הבנתי טוב מאוד את הכיוון שלו ולדעתי הוא ממש עושה עבודה טובה
                        בעז''ה במגזין תווים הקרוב אכתוב טור בעניין תעקבו !!
                        בכל אופן בקצרה.
                        אל תחפשו להחליף את אלחדד כי הוא עושה עבודה טובה
                        וממש לא חלאס, או נמאס ממנו, צורם לי לשמוע את זה....
                        אבל:
                        בהחלט לפתוח דלת לאמנים חדשים אני ממש בעד ולא רק זמרים מתחילים אלא אפי' משה קליין שמצליח היום,
                        אני ממש בעד וחושב שהוא עושה מעשה נכון מאוד...
                        אמרתי למשה את זה ג''כ באותו ריאיון בחנוכה בקו המכלול (ממנו ג''כ ייצאה השמועה שהוא לא ייקח לחנים של אלחדד השנה)
                        אבל מכאן ולצעוק שנמאס מאלחדד
                        ממש לא.

                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                        אפרתושיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • S shin

                          שלא יובן לא נכון.
                          אני גם פעם אמרתי "אלחדד בנאלי" ואפי' דיברתי עליו בכמה טורים בעבר.
                          אבל אחרי ריאיון איתו @סקופר
                          ואחרי כמה שיחות והתכתבויות הבנתי טוב מאוד את הכיוון שלו ולדעתי הוא ממש עושה עבודה טובה
                          בעז''ה במגזין תווים הקרוב אכתוב טור בעניין תעקבו !!
                          בכל אופן בקצרה.
                          אל תחפשו להחליף את אלחדד כי הוא עושה עבודה טובה
                          וממש לא חלאס, או נמאס ממנו, צורם לי לשמוע את זה....
                          אבל:
                          בהחלט לפתוח דלת לאמנים חדשים אני ממש בעד ולא רק זמרים מתחילים אלא אפי' משה קליין שמצליח היום,
                          אני ממש בעד וחושב שהוא עושה מעשה נכון מאוד...
                          אמרתי למשה את זה ג''כ באותו ריאיון בחנוכה בקו המכלול (ממנו ג''כ ייצאה השמועה שהוא לא ייקח לחנים של אלחדד השנה)
                          אבל מכאן ולצעוק שנמאס מאלחדד
                          ממש לא.

                          אפרתושיא מנותק
                          אפרתושיא מנותק
                          אפרתושי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #58

                          @shin לא אמרתי שהוא לא עושה עבודה טובה אבל יותר מדיי כל היום אלחדד אלחדד חלאס צריך לתת מקום לאומנים חדשים והוא יכול גם להמשיך את עבודתו זה לא סותר

                          yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אפרתושיא אפרתושי

                            @shin לא אמרתי שהוא לא עושה עבודה טובה אבל יותר מדיי כל היום אלחדד אלחדד חלאס צריך לתת מקום לאומנים חדשים והוא יכול גם להמשיך את עבודתו זה לא סותר

                            yaelY מנותק
                            yaelY מנותק
                            yael
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #59

                            @אפרתושי בסדר מקום לחדשים אוקיי
                            למה מחקת את אלחדד?
                            הוא אפילו עוד לא ישן בשביל למחוק

                            לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                            אפרתושיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • yaelY yael

                              @אפרתושי בסדר מקום לחדשים אוקיי
                              למה מחקת את אלחדד?
                              הוא אפילו עוד לא ישן בשביל למחוק

                              אפרתושיא מנותק
                              אפרתושיא מנותק
                              אפרתושי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אפרתושי
                              #60

                              @yael ראית שמחקתי אותו.?אמרתי שהוא ימשיך בעבודתו ואומנים חדשים גם יראו את עצמם זה שאמרתי חלאס זה לא עליו זה על אלה שכל היום אומרים אלחדד
                              ואני הכי מעריכה את אלחדד כי הוא אומן בחסד עליון

                              כשרוןכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אפרתושיא אפרתושי

                                @yael ראית שמחקתי אותו.?אמרתי שהוא ימשיך בעבודתו ואומנים חדשים גם יראו את עצמם זה שאמרתי חלאס זה לא עליו זה על אלה שכל היום אומרים אלחדד
                                ואני הכי מעריכה את אלחדד כי הוא אומן בחסד עליון

                                כשרוןכ מנותק
                                כשרוןכ מנותק
                                כשרון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #61

                                בלת"ק

                                לא משנה לי מי הלחין מי כתב ומי עיבד
                                משה הביא שיר פצצה !?
                                זה מה שצריך !

                                נכון שיש כזה דבר מותג/שם ידוע אבל כשזה לא על חשבון השיר
                                וכן מותג לא אומר שאסור לקחת שיר של בחור ישיבה כשמדובר בשיר טוב כמו "להיות שלם"

                                אפרתושיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #62

                                  אני לא דואגת לאלחנן אלחדד. אף אחד לא ישכח ממנו, והוא ימשיך להצליח כי הוא מוכשר.
                                  אבל בהחלט הגיע הזמן להכיר עוד. (בדיוק כמו שהכרנו את אלחדד...)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מוישי ממירון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #63

                                    אני אשמח תעלו את השיר המדובר שמשה קליין הוציא בלחן של בחור ישיבה ולא של אלחדד מעניין אותי לשמוע את זה ולא מצאתי כאן תודה רבה

                                    אביגיל 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מוישי ממירון

                                      אני אשמח תעלו את השיר המדובר שמשה קליין הוציא בלחן של בחור ישיבה ולא של אלחדד מעניין אותי לשמוע את זה ולא מצאתי כאן תודה רבה

                                      אביגיל 1א מנותק
                                      אביגיל 1א מנותק
                                      אביגיל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #64

                                      @מוישי-ממירון אמר במשה קלין החליט נכון???:

                                      אני אשמח תעלו את השיר המדובר שמשה קליין הוציא בלחן של בחור ישיבה ולא של אלחדד מעניין אותי לשמוע את זה ולא מצאתי כאן תודה רבה

                                      משה-קליין-להיות-שלם-הקליפ-הרשמי-moshe-klein-lihiyot-shalem-music-video.mp3

                                      Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • כשרוןכ כשרון

                                        בלת"ק

                                        לא משנה לי מי הלחין מי כתב ומי עיבד
                                        משה הביא שיר פצצה !?
                                        זה מה שצריך !

                                        נכון שיש כזה דבר מותג/שם ידוע אבל כשזה לא על חשבון השיר
                                        וכן מותג לא אומר שאסור לקחת שיר של בחור ישיבה כשמדובר בשיר טוב כמו "להיות שלם"

                                        אפרתושיא מנותק
                                        אפרתושיא מנותק
                                        אפרתושי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #65

                                        @כשרון ברור שמשנה מי הלחין וכתב אחרת אין שיר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוזיק בנשמה
                                          #66

                                          משה קלין החליט יותר מי נכון אלוף שיוציא עוד שירים כאלו

                                          שיר היום
                                          עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול